20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220886 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #375 på: 27. Nov. 2007, 23:31 »
Han har vel spilt ganske mange kamper både denne sesongen og forrige sesong, uten at jeg har statsene rett fremfor meg.
Har drømt om Woody i Newcastle-drakt helt siden den dagen Real Madrid signerte han.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #376 på: 27. Nov. 2007, 23:34 »
Men jeg håper virkelig at Woody er så snill å bruke ti pund på frisøren før han entrer St. James' Park som Newcastle-spiller igjen. Jeg liker ikke det lange håret hans.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BallaJazz

• Gjest
« Svar #377 på: 28. Nov. 2007, 04:35 »
http://norskefans.com/europa/artikel.asp?id=10733

Han her kunne jeg tenkt meg .Han hadde blitt en forsterkning !

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #378 på: 28. Nov. 2007, 05:31 »
Synes Sam kjøpte inn det som trengtes før sesongen. Forsterka der me var tynnt besatt som i forsvaret. Og kjøpe nye spilleren i januar løyser nok ingenting, det som må til nå er og få satt ein førsteellever og fått spelt inn taktikk. Men skal me kjøpe noken i januar så må det vere KREATIVE Spillere. det mangler me totalt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #379 på: 28. Nov. 2007, 08:15 »
Synes Sam kjøpte inn det som trengtes før sesongen. Forsterka der me var tynnt besatt som i forsvaret. Og kjøpe nye spilleren i januar løyser nok ingenting, det som må til nå er og få satt ein førsteellever og fått spelt inn taktikk. Men skal me kjøpe noken i januar så må det vere KREATIVE Spillere. det mangler me totalt.

Delvis enig her. Synst Big Sam bør i alle fall fått heva nivået og prestasjonane med den stallen vi har, før vi kan bruke store summar på spelerar.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #380 på: 28. Nov. 2007, 09:08 »
Skal vi handle i Januar??
Ja, jeg mener vi trenger noen spillere. Noen plasser er viktigere enn andre å de må prioriteres.
H.ving\midtbane   Mener jeg vi burde få inn Arshavin, som å kan dekke lassen til Martins når han forsvinner, passer perfekt i 4-4-2 å 4-3-3..
Midtstopper          Kansje fått inn en LEDERTYPE alle Woody, trenger absolutt ikke stallfyll på den plassen,
Midtbanespiller     En defensive strateg, som KAN HOLDE på ballen, en Edmilson\Silva type
                           Vist mulighet så henter vi Sagnol for den rette prisen
Spillerene som hentes MÅ FORSTEKE førstelaget. Vi trenger absolutt ikke mere stallfyll i denne klubben.
Så for vi heller la spillerene bli bedre kjent utover sesongen å se hva de står for. Da kan vi ta en liten opprenskning til sommeren igjen, slik at vi legger plattformen for de kommende sesongene.
Men det viktigeste er jo at spillerene presterer å viser at de er gode nok til å spiller for Newcastle.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #381 på: 28. Nov. 2007, 11:53 »
For det første må vi få sjøltillitt og taktikk inn i håve på dei forsvarsspelarene vi har. Skjønnar ikkje folk vil vi skal bruka pengar på Woodgate!?!?! Med han sin og newcastle sin skadehistorie so e jo da det samma so å kasta pengane i dass å trekka ned! Og det verte sikkert ein god del og, tvila på Boro sel han billig og i det heile tatt til oss...
På papiret ha vi mange gode spelara, vi må gi dessa tid.

Ein del folk her inne so bør ta ein reality-sjekk, Newcastle e ingen toppklubb! det er begrensa ke spelera vi får tak i, og spesielt no bør det vera begrensa ke mykje pengar vi brukar i januar. Vi må gi laget tid. Ein del her inne som trur at alt ordnar seg ved å kjøpa spelara, ingen garanti at ein spelar som woody eller edmilson skal løfta laget vårt. Vi har nok gode spelara allereie som kan gjere detta...og bør gjere det.
Woodgate er eg totalt i mot å bruka pengar på... SKADE SKADE SKADE SKADE SKADE STORSPEL SKADE SKADE SKAAAAAAAAAAAAAAAADE RUNDSPELT SKAAAADE SKADE STORSPEL STORSPEL SKADE SKADE osv er det vi får då :)
« Siste redigering: 28. Nov. 2007, 11:59 av lgrinde »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #382 på: 28. Nov. 2007, 15:28 »
Vel, hvis Big Sam får satt fullt fokus på skadeforebygging, og får alle spillerne til å følge sine treningsmetoder, så bør det være store muligheter for at vi slipper på ha Woodgate skadet i to tredjedeler av sesongen. Boro har jo fått redusert Woodgates skader betraktelig, og selv om han fremdeles er skadeplaget, så er han ikke i nærheten like skadeplaget som tidligere, og det gjør han til et meget, meget, meget godt kjøp.

I fjor på denne tiden hadde vi vel 20 av 30 spillere på skadelisten.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #383 på: 28. Nov. 2007, 15:30 »
Vi skal ikke handle inn flere squadplayer der det ikke trengs, med mindre det er store talenter det er prat om.
Woodgates skadehistorikk tidligere i Newcastle har da ingenting å si. Vi har da fått en ny manager som fokuserer på skadeforebyggende arbeide, og det ser vel ut som om Woody er langt fra like injuryprone i Boro. Woodgate er en spiller som går rett inn i laget og som atpåtil kan være den store midtbanegeneralen. MIDT I BLINKEN.
Ellers, en defensiv midtbanespiller som også innehar offensive kvaliteter hadde vært alldeles strålende. Trodde faktisk Geremi kunne være den spilleren, men han har skuffet massivt sålangt.
Men du har helt rett i at vi må ta en realitisjekk og innse hvor vi faktisk står.
Og ja, et annet viktig moment er at vi må spilles inn som lag først. Vi er en helt ny stall omtrent og har klare mangler i samhandlingen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #384 på: 28. Nov. 2007, 15:33 »
Enig i at vi må la de spillerne som spiller der få tid, men på noen posisjoner trenger vi bedre dekning. Hvis vi fortsetter å spille 4-4-2 er Milner den eneste rene høyrevingen. Hva skjer om han blir skadet? Jo da blir det nok enten Geremi eller Smith som får denne posisjonen. Og de har begge vist at de ikke passer her.

Arsahvin ser da ut som en fin løsning uten at jeg har sett mye av han. Han kan både spille høyreving og spiss. At han også kan spille spiss passer bra siden Martins blir borte. En strålende deffensiv midt hadde også vært bra. Vi har Butt som kan spille her, men jeg hadde gjerne sett at det hadde kommet inn enda en spiller. Gjerne en ledertype siden vi per dags dato ikke har noen ordentlig kaptein. Hvis vi har mulighet til å hente en spiller som Woodgate mener jeg også vi skal benytte denne muligheten. Virker som en ledertype og har tidligere spilt i klubben. Passer bra som kaptein?

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #385 på: 29. Nov. 2007, 18:49 »
Allardyce, who was at Anfield on Wednesdy night to watch Porto's Portugal international defender Bruno Alves, remains calm about his situation.
Noen som har peilling på denne spilleren? Jeg har aldri hørt om han..
http://www.football365.co.za/news/big_sam_aware_of_tough_challenge_291107165219.php
Legger samtidig ut denne linken denne siden, skulle kansje vært under Sjefen selv..

« Siste redigering: 30. Nov. 2007, 09:35 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #386 på: 30. Nov. 2007, 06:20 »
Jeg håper vi kjøper en sikkelig forsvar spiller nå.Minst en ving og en spiss(Også MÅ Ameobi selges denna gangen)!!!.Synes jeg vi kan selge Carr å hente Sagnol

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #387 på: 30. Nov. 2007, 12:05 »
Synes jeg vi kan selge Carr å hente Sagnol

Det syns nok de fleste, men jeg skjønner ikke hvordan en middelmådig PL klubb kan friste Sagnol...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #388 på: 30. Nov. 2007, 15:53 »
Det skal nok mye til for å friste Sagnol nordover til forblåste, iskalde Newcastle, når vi er et middelmådig PL-lag, som sliter med å få de helt store resultatene for tida, spesielt når ManU lenge skal ha vært interessert. Tror de har både litt mer penger, og et litt større navn hos Sagnol enn vi har, selv om vi har samlet på overbetalte, egenrådige franskmenn i en årrekke.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #389 på: 01. Des. 2007, 18:54 »
Blir mer og mer klart at vi trenger en kvalitet defensivmidt. Geremi og Butt er brukbare fotballspillere, men begge begynner å trekke på årene og ingen av dem holder godt PL nivå heller. Butt har spilt brukbart og vært god i flere av hjemmekampene. Men han er så ujevn og idag var han dårlig. Mener vi trenger en type som er helt fats på laget og bedre i passningsspillet. Og hvis vi skal tilbake i toppen kan vi ikke ha Geremi som fast. Håper Sam handler inn en spiller i denne posisjonen i januar...