20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220087 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #360 på: 27. Nov. 2007, 01:51 »
Bør vi ikke ha sjanse på å hente Kong Woody "hjem igjen" i januar. Middlesbjørg sliter stort og Woody er en særdeles populær figur på Tyneside.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #361 på: 27. Nov. 2007, 12:26 »
Vi er ikke akuratt noen attraktiv klubb nei men jeg synes vi burde satse mere på og hente unge lovende spillere.Kanskje ikke garanti på kvalitet men det kan jo gå begge veier.Sjelbreid er jo et meget godt alternativ jeg mener vi burde gå for i Januar..ellers så er det nok av unge lovende spillere verden over!.

« Siste redigering: 27. Nov. 2007, 12:28 av BallaJazz »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #362 på: 27. Nov. 2007, 12:34 »
Vil heller ha Hangeland enn Woody! amen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #363 på: 27. Nov. 2007, 13:32 »

Ikke i helvette! Etter de siste kampene for Norge er jeg blitt mer negativ til Hangeland. Veit ikke om han er noe bedre enn det vi allerde har, og det vi trenger er en skikkelig bauta.
Et navn. Jonathan Woodgate.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #364 på: 27. Nov. 2007, 13:38 »
Såklart!!.Woody er overlegen bedre enn Hangeland.Ingen tvil om hva som er det beste å riktige valget der

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #365 på: 27. Nov. 2007, 14:44 »

Veldig uenig her. Hvis Hangeland hadde kommet tror jeg han hadde blitt et femtevalg som stopper. Maks fjerdevalg. MEner han ikke er bedre enn Faye, Taylor, Cacapa eller Rozehnal. Så mener vi ikke trenger han. Woodgate derimot hadde nok kommet inn i førsteellveren. Hvis vi skal kjøpe en stopper mener jeg vi må han en spiller som forsterker første elleveren slik som Woody, og ikke en som bare gjør dekningen bedre på en plass der vi allerede har fire gode alternativ.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #366 på: 27. Nov. 2007, 16:04 »
skjønner ikke hvordan du kan rangere eoz og cacapa forran hangeland. De har ikke vist noe som skulle tilsi at de er solide pl forsvarere. De har forsåvidt ikke hangeland heller. for tiden klarer jeg ikke å trekke Roz og Cacapa inn noen ting som har med gode spillere å gjøre.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #367 på: 27. Nov. 2007, 16:27 »
På hvilket grunnlag kan du si at Cacapa er en dårlig spiller bortsett fra kampen mot Pompey? Det er jeg veldig spent på, fordi de andre kampene han har spilt så har vært svært svært god og til tider det eneste som har holdt det møkka forsvaret vårt sammen.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #368 på: 27. Nov. 2007, 16:57 »
skjønner ikke hvordan du kan rangere eoz og cacapa forran hangeland. De har ikke vist noe som skulle tilsi at de er solide pl forsvarere. De har forsåvidt ikke hangeland heller. for tiden klarer jeg ikke å trekke Roz og Cacapa inn noen ting som har med gode spillere å gjøre.

Cacapa har da vært god i alle kampene bortsett fra Porsmouth og Roz har også vært god i mange av kampene. Man må også huske på at disse spillerne aldri har spilt i Pl før og trenger tid til å tilpasse seg spillestilen. Jeg tror begge kan bli solide stopper (om de enda ikke er det). Poenget er egentlig at jeg mener at hvis vi skal hente inn en stopper må det være en spiller som er så god at det er selvfølge at han spiller hvis han er frisk. Hangeland kunne sikkert gjort en brukbar jobb i de kampene han hadde spilt, men hadde ikke hevet laget i stor grad. Når vi også har 4 gode spillere i hans posisjon mener jeg vi heller skal gi dem tid enn å bruke penger på Hangeland.
« Siste redigering: 27. Nov. 2007, 17:04 av fredd »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #369 på: 27. Nov. 2007, 17:28 »
Hvor mange kamper har Woody for Boro i år? Har han faktisk spilt bra? Boro har jo slitt veldig..

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #370 på: 27. Nov. 2007, 17:48 »
På hvilket grunnlag kan du si at Cacapa er en dårlig spiller bortsett fra kampen mot Pompey? Det er jeg veldig spent på, fordi de andre kampene han har spilt så har vært svært svært god og til tider det eneste som har holdt det møkka forsvaret vårt sammen.

Jeg har ikke sagt at Cacapa er dårlig, men jeg mener han ikke har vist noe som kan tilsi at han har vært noe godt kjøp for oss. Han har bare spilt 7 kamper, og har 2 innhopp. Blant disse få opptredene finner vi portsmouth kampen som han ødela totalt. men skal være veldig godtroende for å kalle ham et solid kjøp.  Jeg er ikke begeistret over spillet til verken Cacapa eller Roz. Selvfølgelig skal både skader, og Big Sam ha litt av skylden, som roterer litt unødig mye bak der. Men allikevell tror jeg ikke Hangeland hadde gjort det dårligere, hvis vi hadde kjøpt ham i sommer istedenfor Cacapa eller Rozenhal, selv om det bare blir ren spekulasjon.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #371 på: 27. Nov. 2007, 17:53 »
Jeg synes Cacapa har vært god for oss jeg. Alle kampene han har spilt bortsett fra pompey har han virket som den beste midtstopperen vi har hatt de seneste årene... Muligens kan Faye holde den fine formen å gjøre et enda bedre inntrykk.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #372 på: 27. Nov. 2007, 18:52 »

Ikke i helvette! Etter de siste kampene for Norge er jeg blitt mer negativ til Hangeland. Veit ikke om han er noe bedre enn det vi allerde har, og det vi trenger er en skikkelig bauta.
Et navn. Jonathan Woodgate.
¨
3 ganger Hurra for det innlegget Kristoffer. Absolutt 100% riktig ;D
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #373 på: 27. Nov. 2007, 23:26 »
Hvis valget står mellom Hangeland eller Woodgate skal ikke en sjel være i det minste tvil om at det kun er ett navn å forholde seg til. Jonathan Woodgate. Woodgate på sitt beste er flere titalls ganger bedre enn Brede Hangeland noen gang KAN bli. Eneste problemet er skadene. Men Woodgate er en leder. Han er den fødte kaptein, og en meget, meget, meget god midtstopper, som spiller for en altfor dårlig klubb.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #374 på: 27. Nov. 2007, 23:28 »
Hvis valget står mellom Hangeland eller Woodgate skal ikke en sjel være i det minste tvil om at det kun er ett navn å forholde seg til. Jonathan Woodgate. Woodgate på sitt beste er flere titalls ganger bedre enn Brede Hangeland noen gang KAN bli. Eneste problemet er skadene. Men Woodgate er en leder. Han er den fødte kaptein, og en meget, meget, meget god midtstopper, som spiller for en altfor dårlig klubb.
Hva hjelper det hvis han spiller 2 av 10 kamper? Vet ikke hvor skadeplaget han har vært i år, men vi kjenner alle hans tidligere historie når det gjelder dette.