20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220087 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #330 på: 21. Nov. 2007, 15:08 »
Vel Newcastle betalte no 17,5 millionar pund for Owen, var ikkje det ein veldig overprisa sum?
Uansett meiner eg at vi bør hente Anelka, men desverre ikkje for 15 millionar pund, for den prisen kan vi få to meget gode spelarar frå utlandet.

At vi har bæsja på leggen engang tidligere rettferdiggjør vel ikke at vi gjøre det igjen?

For 15 millioner pund kan vi få en klasse spiller både på midtbanen og i forsvar, det er en bedre investering enn Anelka i mine øyne. Men dersom vi hadde fått Anelka ned i 8-9 MP, noe som mest sannsynlig er en mer realistisk markedsverdi er det bare å kjøre på :)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #331 på: 21. Nov. 2007, 18:15 »
En Anelka som blir 29 år på nyåret for 15 millioner pund synes jeg er i drøyeste laget, kraftig overpriset! Vet ikke hvor mye han er verd og vil ikke sette en sum på hans hodet, men det får da være grenser.........

http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=488284

Derimot synes jeg denne mannen virker tvers igjennom proffesjonell og viser meget gode holdninger. Dyktig fotballspiller er han også, faktisk i den posisjonen vi trenger en bedre spiller en vi foreløpig har, nemlig defensiv midtbanespiller eller anker.
Ville også vært en god kandidat til kapteinsbindet!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #332 på: 21. Nov. 2007, 20:21 »
Er enig i at 15 millioner er for mye for Anelka. Da får vi jo nesten Joao Moutinho...

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #333 på: 22. Nov. 2007, 23:48 »
Er enig i at 15 millioner er for mye for Anelka. Da får vi jo nesten Joao Moutinho...

FM-helt n1

;)
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #334 på: 24. Nov. 2007, 11:44 »
Ser på SkySports sine sider at det spekuleres i at Gilberto kan være på vei til Juventus i Janaur. Vet han har vært diskutert her inne før. og er han god nok for "den gamle dame" så er han god nok for Newcastle også, syns så absolutt det hadde vært verd forsøket å prøve å lokke ham til Newcastle i Januar

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #335 på: 24. Nov. 2007, 18:08 »
Ja mer en god nok. Vi trenger han virkelig..
Vi trenger å en spiss\ving som heter Arshavin å en meget god midtstopper med navn Woody eller en som er bedre..
Vi trenger forsterkninger fort som faen, for dette holder ikke mål..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #336 på: 24. Nov. 2007, 18:54 »
For min del kan godt Smith og Ameobi forlate oss, selv om det ikke skjer.

Håper vi får inn en kapteintype som f.eks. Gilberto. Tror han kunne vært en bra signering som hadde passet bra  inn i den situajonen vi er i nå. Arshavin hadde også vært spennende.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #337 på: 24. Nov. 2007, 18:59 »
Kvifor i alle dager skulle Gilberto finne på å signere for Newcastle når det er større klubbar som flørtar med han? VI er ingen storklubb lenger desverre.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #338 på: 24. Nov. 2007, 19:04 »
Kvifor i alle dager skulle Gilberto finne på å signere for Newcastle når det er større klubbar som flørtar med han? VI er ingen storklubb lenger desverre.

Godt spørsmål. Hvis han har valget mellom Juve og oss velger han nok heller Juventus. Men han sitter på benken i Arsenal og hvis han ikke har andre tilbud enn oss i Jaunar er ikke en overgang utenkelig.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #339 på: 24. Nov. 2007, 19:06 »
Føler vi bør ta et valg om vi skal spille 433 eller 442 før vi begynner å handle i januar. Satser vi på 433 føler jeg Edmilson vil være et meget godt valg i den defensive rollen sentralt på midtbanen. Føler ikke samme mann vil være like nyttig i 442. Hadde gjort seg med en god defensiv midtbanespiller, jeg legger merke til at Liverpool enda ikke har fått kjøpt Mascherano. Hva med å legge inn et kjempebud på han? Jeg tror ikke man finner mange spillere som er bedre defensivt enn han.

an sparker ikke Bobby Robson??

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #340 på: 24. Nov. 2007, 19:15 »
Reports have claimed that Arsenal and Newcastle United are the two Premier League sides keeping an eye on the situation.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_2917366,00.html
Velkommen, kom, please ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #341 på: 24. Nov. 2007, 19:23 »
Herregud, det ville vært en drøm! Men hvis Arsenal også er interessert kan vi nok bare glemme han.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #342 på: 24. Nov. 2007, 19:59 »
Vet ikke helt om jeg er interssert i at Allardyce skal få bruke flere pund å handle for i januar! Da må isåfall resultatene og ikke minst spillet bedre seg betraktlig!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #343 på: 24. Nov. 2007, 20:30 »
Vet ikke helt om jeg er interssert i at Allardyce skal få bruke flere pund å handle for i januar! Da må isåfall resultatene og ikke minst spillet bedre seg betraktlig!
Van Der Vaart kan kjøpes uansett! Han er en kvalitetsspiller som ethvert lag ville hatt nytte av.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #344 på: 24. Nov. 2007, 20:44 »
Skal ikke forundre meg at han ville floppet i newcastle ;D