20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220085 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #315 på: 20. Nov. 2007, 17:36 »
Det er reinspikka tull å si at Anelka ikke er bedre enn Carcoso. Anelka er pur verdensklasse, som har alt. Eg kan utfordre noen til å si ett par ting Anelka ikke kan. Holdningen kan kanskje ikke alltid vere den beste, men Anelka ville løfte oss betraktelig.
Inn med Anelka og ut med Owen, lønningene blir kanskje noe det samme, litt mindre på Anelka og så så taper vi kanskje 5-6mil £ på det. Uansett løp og kjøp og selg.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #316 på: 20. Nov. 2007, 18:01 »
Anelka har skjerpet seg fra den tiden hvor det var mye tull rundt han. Blir alt for dumt å bruke dette som et argument mot han!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #317 på: 20. Nov. 2007, 20:21 »
Jeg er positiv til Anelka, men ikke for 15 millioner pund, det får da være grenser for hvor mye Bolton kan forlange. 10MP er en mer fair pris for en fransk spiss som spiller i et bånnlag.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #318 på: 20. Nov. 2007, 21:48 »
Mine hovedgrunner til at vi ikke skal kjøpe Anelka:

1. Vi trenger ikke flere spisser.
2. Han er altfor overpriset/dyr.

Vi trenger virkelig ikke flere grunner. Styrk forsvaret eller styrk midtbanen, bare ikke angrepet. Bortkastet av penger som vi kunne brukt på noe langt viktigere. Sam Allardyce leter nok ikke etter spisser, det har han gitt signaler om med å forsikre seg om at både den ene og den andre spissen skal bli værende i klubben.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #319 på: 20. Nov. 2007, 22:36 »
Mine hovedgrunner til at vi ikke skal kjøpe Anelka:
1. Vi trenger ikke flere spisser.

Jeg er helt uenig. Owen og Viduka er MYE skadet. Ameobi er ikke god nok. Dermed står vi igjen med en Smith som ikke scorer mål og Oba. Selg Owen eller Ameobi og hent inn Anelka!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #320 på: 20. Nov. 2007, 22:44 »
Anelka er en veldig bra spiller som jeg tror hadde passet bra inn hos oss, men hvis det er snakk om 15millioner pund sier jeg nei. Synst det er andre steder vi har større behov for forsterkninger og syntes derfor vi skal bruke veldig mye på en spiss. Og vi scorer også nok mål så det er ikke slik at vi absoloutt trenger er angriper.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #321 på: 20. Nov. 2007, 22:56 »
Det er ikke til å tro. Vi har fire spillere det oser kvalitet av på topp, og en veldig ålreit backup i bakhånd om krise skulle inntreffe. Viduka er ikke så skadeutsatt som du vil ha ham til å være, men jeg kan vel ikke benekte for at Owen er det. Uansett, om Viduka og Owen hypotetisk sett blir skadet, kan vi bruke Smith-Martins. Hva er egentlig galt med det? Martins er jo fantastisk, Smith ganske god, selv om sistnevnte ikke har slått helt i gjennom Tyneside ennå. Men vi vet at han kan, og selv om han ikke har scoret så altfor mye ennå, har han i det minste lagt et par gode kamper bak seg.

Så har vi som sagt Ameobi som femtevalg, som for ordens skyld hadde en rimelig høy score-rating under "Roeder-epoken".

Når Duff blir skadefri kan også han brukes på der oppe, for vi vet alle at han innehaver kvaliteter nok til det. Husker da han bøttet inn mål som Chelsea-spiller, der han hadde en ganske så offensiv rolle.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #322 på: 20. Nov. 2007, 23:02 »
Vi har da en av de beste du finner på man-management i Allardyce som jo allerede har bevist hvor god han er med "problembarn" som Anelka, så det uroer ikke meg nevneverdig,
MEN, vi trenger ikke svi av så mye peng på en plass vi slettes ikke sliter så mye på. £15 millioner pund kan heller brukes på pur klasse i forsvar og et skikkelig midtbaneanker.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #323 på: 20. Nov. 2007, 23:02 »
Smith scorer ikke mye mål uansett hvor han er. Har aldri vært noen skikkelig måltvy. Skal vi være med blandt de beste må vi ha spisser som scorer. Der er Anelka er garantist.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #324 på: 21. Nov. 2007, 05:25 »
Skjønner ikke hva folk er så skeptiske imot Anelka for..han er jo verdensklasse spiss å garantist for mål.Noe IKKE mange av spissa våres har vært så langt.Såklart skal vi hente Anelka hvis vi har sjangsen til å gjøre det.Selv for 15Mp.Kjøpe kvalitet koster men de er vedt det!!.Men det er andre steder vi trenger å styrke troppen så og kjøpe spiss er jo ikke første prioriteringa men jeg synes vi helt klart vi skal gripe sjangsen på Anelka om vi har den

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #325 på: 21. Nov. 2007, 11:52 »
Ingen er skeptiske til Anelka, men noen mener 15mp er for mye når vi trenger å kjøpe spillere i andre posisjoner.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #326 på: 21. Nov. 2007, 12:19 »
Vel Newcastle betalte no 17,5 millionar pund for Owen, var ikkje det ein veldig overprisa sum?
Uansett meiner eg at vi bør hente Anelka, men desverre ikkje for 15 millionar pund, for den prisen kan vi få to meget gode spelarar frå utlandet.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #327 på: 21. Nov. 2007, 13:02 »
Det er sånn det er å kjøpe spillere fra engelske lag. Noen spillere er uhyggelig overprisa. Ikke rart at lag fra england kjøper spillere fra utlandet.De er som regel billigere.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #328 på: 21. Nov. 2007, 14:07 »
Shevchenko koste vel en liten slum... ::)

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #329 på: 21. Nov. 2007, 14:23 »
Ja det fins unntakk. Hvis Kaka,ronaldinho,Messi osv skulle godt til en annen klubb så ville prisen klart  ligget høyt. Nå tenkte jeg litt på kjøpene våre fra utlandet. Rozehnal var f.eks ikke dyrt. Han ble kåret til frankrikes beste stopper forrige sesong og spiller på landslaget. Å vi fikk han for 2,9/3 mill £