20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 221263 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #300 på: 19. Nov. 2007, 19:14 »
Hutton ser vel ut til å havne hos sin skotske kollega Sir Alex Ferguson i Manchester, skal vi tro diverse britiske medier.

Jeg ser ingen problemer med Ben Haim om vi får han billig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #301 på: 19. Nov. 2007, 19:42 »
Ja takk til Ben Haim. Newcastle mister Faye, Beye og Geremi pga Afrikamesterskapet, så Ben Haim ville vært en glimrende løsning da han kan spille både midtstopper og høyreback.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #302 på: 19. Nov. 2007, 20:04 »
Jeg har fått nokk av billig siggneringer i forsvar nå. Vi har Roz, Cacapa, Taylor og Faye. Ben haim er ikke bedre en noen av disse synes jeg.
Skal vi få inn en midtstopper bør dett være ren klasse, og ikke en som sa nei til oss, og sin gamle manager(!). Men jeg er sikker på en ting, og det er at Ben Haim blir nødt til å storspille med en gang, hvis ikke får han hele newcastle mot seg, og det kan også være noe å tenke på.

(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #303 på: 20. Nov. 2007, 11:19 »
Daily Telegraph melder i dag at Anelka er til salgs i januar. Ut med Ameobi/Owen - inn med Anelka!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #304 på: 20. Nov. 2007, 11:21 »
Daily Telegraph melder i dag at Anelka er til salgs i januar. Ut med Ameobi/Owen - inn med Anelka!

Oh yeah!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #305 på: 20. Nov. 2007, 11:29 »
Eneste problem er at det virker som om Chelsea og ManU også sikler på han. Men Big Sam kjenner jo gutten - det kan være positivt.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #306 på: 20. Nov. 2007, 11:38 »
Vi får satse på at Anelka anser muligheten for å spille fast er større hos oss enn i manu eller chelsea....

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #307 på: 20. Nov. 2007, 12:47 »
Eneste problem er at det virker som om Chelsea og ManU også sikler på han. Men Big Sam kjenner jo gutten - det kan være positivt.
Ser at ManCity også er ute etter han, og nå som Eriksson er lovet 1,7 milliarder til spillerkjøp (stemmer ikke det?) ser jeg på dem som en like stor utfordrer som ManU og Chelsea. Tipper klubben med det høyeste budet får han!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #308 på: 20. Nov. 2007, 13:38 »
Tror nok ikke vi har så stor sjans på Anelka desverre :( 15 millioner pund som de vil ha er vel litt i meste laget for oss også.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #309 på: 20. Nov. 2007, 16:01 »
Synes ikke vi trenger å punge ut så mye penger for å få Anelka. Han er ikke så jævlig god. Han kan heller dra til Manchester for min del. Gjerne til ManU, da jeg ikke vil se City få et enda større forsprang (selv om det er å tro på julenissen).

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #310 på: 20. Nov. 2007, 16:09 »
Så du vil ikke forsterke laget? Anelka er bedre enn alle våre spisser unntagen Oba Martins, de to tror jeg ville dannet et drømmepar! Anelka er en garantist for mål, rask, sterk, høy, god på hodet, skyter bra med begge ben..."komplett" spiss i mine øyne..og vi har ingen "komplette" spisser i Newcastlr per dags dato...de finnes ikke så mange av heller..

Jeg sier bare kjøp....så selger vi Owen og Shola..

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #311 på: 20. Nov. 2007, 16:14 »
jeg er enig i de som synes at 15mp blir for mye. Tror vi kan få en like god spiss for mindre penger, selv om jeg ikke har noen konkrete navn-
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #312 på: 20. Nov. 2007, 16:16 »
En altfor enkel løsning, spør du meg. Anelka er en fyr som er ekstremt egoistisk og som fort går sur om ting ikke går slik han har planlagt det. Han kan skape problemer for oss utenfor banen, noe jeg føler Barton holder mer enn nok til i disse dager. Dessuten mener jeg Owen er mye bedre enn Anelka noen gang har vært og noen gang vil bli. Ingen er så farlig foran mål som Owen i form. Owen har fortsatt veldig mye bra å tilby.

En annen ting er prisen, og sannsynligvis også lønna. 15 millioner er altfor mye for en spiss av hans kaliber. Han er god, men han er ikke Owen, og han er ikke Shearer. Dagens marked er riktignok helt på trynet, men likevel, £15 mill er for mye.

Dessuten har Big Sam alt sagt at Ameobi ikke skal noensteds i vinter, og han har stor tiltro til Owen.

Nei takk til Anelka. Vi har gode nok spisser som vi har.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 20. Nov. 2007, 16:30 »
Ingen er så farlig foran mål som Owen i form. Owen har fortsatt veldig mye bra å tilby.

Er ikke Anelka like god foran mål som Owen...? 10 kamper 6 mål i PL...Owen har 10 kamper 2 mål i PL.....og det nytter ikke lenger å komme å si det at Owen må spilles i form og alt det der...vi driver da for faen ikke rehabiliteringsklinikk for fotballspillere...Anelka spiller på et mye dårligere lag også..

En annen ting er prisen, og sannsynligvis også lønna. 15 millioner er altfor mye for en spiss av hans kaliber. Han er god, men han er ikke Owen, og han er ikke Shearer. Dagens marked er riktignok helt på trynet, men likevel, £15 mill er for mye.

Har ikke Owen høy lønn? £15mill er mye, men vi blir bedre av det også...Helt riktig Joakim, han er ingen Shearer, og gudskjelov(hvis vi henter han) er han ingen Owen heller..

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #314 på: 20. Nov. 2007, 17:22 »
Nei takk til Anelka. Prisen er for høy i forhold til hans kvaliteter. Vil heller ha Owen enn Anelka. Vi har blitt linket til 2 spisser som er like god som Anelka, det er Arshavin å Cardoso. La oss heller da kjøpe de 2 til prisen for 15mill pund ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.