20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220858 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #285 på: 18. Nov. 2007, 15:36 »
http://www.clubcall.com/index.jsp?storyID=328992
Noen som kunne tenke seg en back med erfaring fra England. Jeg synes han er en god spiller. Så hadde ikke sagt nei takk til han.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 18. Nov. 2007, 15:57 »
Jeg sier nei takk. Greit, han har et fryktelig skudd, men ikke så mye mer..

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 18. Nov. 2007, 16:05 »
En god spiller med ett fantastisk skuddbein og som scorer en del mål til tross for defensive oppgaver. Liker den type spiller. Men Matt Taylor er venstreback, og det har vi fra før av i Enrique og til nøds N`Zogbia. Så jeg ser ikke helt poenget med å bruke penger til å forsterke denne posisjonen.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 18. Nov. 2007, 16:12 »
En god spiller med ett fantastisk skuddbein og som scorer en del mål til tross for defensive oppgaver. Liker den type spiller. Men Matt Taylor er venstreback, og det har vi fra før av i Enrique og til nøds N`Zogbia. Så jeg ser ikke helt poenget med å bruke penger til å forsterke denne posisjonen.
Enig med deg i at han er god offensiv, men mangler mye defensivt. Derfor er han ikke noe for NUFC.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #289 på: 18. Nov. 2007, 18:05 »
Ser at vi i diverse medier blir linket til El Hadji Diouf (26) i januarvinduet. Hva synes dere andre forumbrukere om han?
Jeg synes han er en veldig god spiller som har det meste av ferdigheter, rask, teknisk, driblesterk, gode innlegg, osv, og han har jo tross alt også sine beste år igjen på banen da han er 26 år.
Så minus sidene ved han, jeg kan ikke fordra personligheten hans og alt det idiotiske han gjør både på og utenfor banen, og den gjentatte spyttingen hans gjør han til en ufyselig og ufordragelig type, men det er jo noen som har sansen for sånne også sikkert.

Alt i alt, jg klarer meg fint uten slike typer i Newcastle.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 18. Nov. 2007, 18:44 »
Vi ble såvidt jeg husket linket til Diouf flere tusen ganger i sommer også. Ser ikke hvorfor jeg skal tro stort mer på det nå. Ikke før SkySports, BBC eller Chronicle/Journal melder det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #291 på: 18. Nov. 2007, 19:15 »
Han er vel mer enn 26 år?? Nå ble jeg rett å slett satt litt ut.
Liker ikke personligheten hans, så enkelt er det.
Men som fotballspiller synes jeg faktisk han er meget god. Dette er en spiller som kan trille ball i hatt med hvem som helst. En meget teknisk spiller, brilliant på sitt beste, å fantastisk balanse i det han foratar seg. Han er en bra tilrettelegger, å vet selv hvor målet står. Men han er vel en av de få som kan avgjøre kamper på egenhånd selv om resten av laget spiller dårlig. Så han hadde vært en spenende spiller å ha hentet til Newcastle.
Men jeg ville ikke ha betalt hva som helst for å hente han heller.
Men håper ikke det er Allardyces sin plan å hente alle sine tidligere elever å bygge et topplag ut av de i Newcastle da. Men dette er som sagt avisrykter ;)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #292 på: 18. Nov. 2007, 19:26 »
Liker heller ikke personligheten hans, men han er en bra spiller. Vi har spilt 4-4-2 de siste kampene og tror han er litt for offensivt til å spille ving der. Han kan jo spille spiss og, men syntes ikke han skal prioriteres foran Owen, MArtins eller Viduka og da ser jeg heller ikke helt poenget med å kjøpe han. I 4-3-3 derimot hadde han passet bra, men virker som Sam fortsetter med 4-4-2.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #293 på: 18. Nov. 2007, 20:07 »
Nei, slik blir det ikke. Vi trenger en ny back, og vi trenger også kanskje en ny kvalitetstopper, gjerne en som er godt etablert i PL fra før av. Du sier at han kjøte inn et komplett nytt forsvar, men nå må du ikke glemme at han også rev ned et helt forsvar.

Det var vel også nødvendig å rive ned det forsvaret vi hadde hvis vi skal tibake i toppen. Eller mener du vi skulle gitt Bramble og Bernard ny kontrakt og satset på spillere som Babayaro, Carr og Ramage som førstevalg på sine plasser?

Nei, det har jeg ikke sagt med et eneste ord. Jeg sier bare at selv om vi kjøpte et helt forsvar i sommer, så rev vi også ned et helt, og dermed er det ikke utenkelig at forsvaret kan styrkes.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #294 på: 19. Nov. 2007, 18:34 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1171009,00.html
Ben Haim, Arshavin å Hutton i Januar. Hadde ikke sagt nei takk jeg. Han Hutton er en meget spennende spiller, å vet Scum United å følger han.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #295 på: 19. Nov. 2007, 18:47 »
Selv om Ben Haim er en god spiller og kan kjøpes til en veldig bra pris hvis det stemmer det som står i avisene syntes jeg vi heller skal la de som spiller midtstopper få fortsette enn å hente inn enda en ny en. De som spiller der nå må få tid og Faye, Cacapa, Taylor og Rozehnal har alle vist at de er gode spillere. Vi har også bra nok backup.

De to andre har jeg sett lite av, men det jeg har sett har vært posetivt. Virker som to spennende spillere.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #296 på: 19. Nov. 2007, 18:54 »
I mine øyne er ikke Ben Haim en spiller som vil komme inn å heve forsvaret betraktelig i forhold til de stopperne vi har fra før.....Jeg har troen på kontuinitet og at Faye - Taylor kan utvikle seg til å bli et kjempepar for oss(de to jeg synes er best)...dessuten er Cacapa og Roz også gode stoppere som garantert vil få spilletid..

Men sier ikke nei takk hvis vi henter en stopper som styrker oss kraftig! F.eks Woodgate
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #297 på: 19. Nov. 2007, 19:07 »
Ben Haim er en anvendelig forsvarsspiller, som uten store problemer kan spille back, og får vi ham for en billig penge, så er det verdt det, for min del.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #298 på: 19. Nov. 2007, 19:08 »
Enig med kø1, Ben Haim må heller se seg om etter andre arbeidsgivere og ikke komme krypende tilbake til oss 6 mnd etter at han vraket oss å si at konkurransen i Chelsea var for hard, at han gjorde en stor feil og at han likevel vil spille for oss. Vi er ikke en klubb han komme snikende tilbake til som en vindusrotte og banke på fordi han vil inn. Da kan han heller stå utenfor å fryse!

Men de andre som blir nevnt, Hutton og Arshavin er meget spennende. Hutton er jo virkelig klasse på høyrebacken, noe han viser både for Skottland og Glasgow Rangers. Hadde vært en kvalitets signering. Arshavin synes jeg bare virker som spennende uten å ha så veldig mye grunnlag å bedømme han på. Mest hva jeg har lest.........

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #299 på: 19. Nov. 2007, 19:12 »
Det er også et godt poeng Frode, at en spiller ikke "skal" ha lov til å komme krypende tilbake etter å ha avslått et tilbud 6mnd tidl...

Når det gjelder Hutton, så har jeg sett en del Skottland kamper i høst og han har imponert....spennende spiller, bare 22 år og ville vært en god signering tror jeg...Ville gitt Beye fin konkurranse....Men nå skal visst Sir Alex også være på sporet etter han, så da spørs det... :-\
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM