20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220892 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #255 på: 15. Nov. 2007, 14:49 »
Har bare sett Arshavin mot England og da var han hvertfall veldig god. Tror jeg har hørt at han også kan spille høyreving og det passer jo bra siden vi kunne trenge litt bedre backup til Milner.

Ikke at man skal tro for mye på FM, men på det nye spillet har han 20 i dribling (det beste som går an å få) så han er kanskje driblesterk.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #256 på: 15. Nov. 2007, 19:01 »
Newcastle hunt Bulgarian ace
Magpies on trail of Valeri Domovchiyski
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_2883919,00.html
Her er den engelske utgaven av hva som kansje skjer??
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #257 på: 16. Nov. 2007, 18:42 »
http://www.telegraph.co.uk/sport/main.jhtml?xml=/sport/2007/11/16/ufncrouch116.xml
Noen som er villig til å pung ut 10mill pund for Englands Leif Juster i Januar. Ser iallefall ut til at det er det prisen kommer til å bli. Jeg er iallefall usikker i posetiv retning til det.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 16. Nov. 2007, 19:09 »
Misliker fyren sterkt, men det er en slik spiller vi trenger på topp der fremme. Viduka er god, men har vist seg å være meget skadeutsatt, og det er ingen tvil om at vi trenger et alternativ til han.

Men jeg foretrekker andre alternativer fremfor en svindyr Crouch som i tillegg jeg synes blir litt for enkel i spillestil.
Kunne gjerne tenkt meg å se Nikola Zigic i NUFC, en over 2 meter høy hissig serber hadde nok gjort sitt til å få respekt.............

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 16. Nov. 2007, 19:47 »
enig frode. Jeg synes Zigic er bedre en Crouch. Vi trenger en som kan gi litt bank helt på topp. Viduka er såpass mye skadet at han ikke er til å regne med.

Men off midtbane bør prioriteres. Mange sier at de vil vi skal handle slik som i sommer, men dette er jeg sterkt uenig i. De fleste ganger får man hva man betaler for, og nå trenger vi en skikkelig kvalitetspiller på midten, hvis ikke blir det gampe fotball og langpassninge i 8 av10 kamper fremover er jeg redd. Trenger en spiller som tørr å ta med seg ballen fremover. Denne russeren virker også som en spiller som liker å gå i bakrom fra midtbaneposisjonen. meget vanskelig å forsvare seg mot.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #260 på: 16. Nov. 2007, 20:49 »
Har ikke sett altfor mye av Zigic selv, men det kunne utvilsomt vært spennende. En stor sterk jævel av en spiss som kanskje passer bedre i Premier League enn i Valencia hvor man egentlig vil spille en litt annen type fotball enn det Zigic passer best til. Det er kanskje ikke helt utenkelig å hente Zigic heller siden han ikke har fått verdens mest spilletid på Mestalla og er bak David Villa og Fernando Morientes i køen om en spissplass. Når det er sagt så kan det jo kanskje la seg gjøre og lokke Crouch vekk fra Liverpool også, men da ville jeg foretrukket Zigic.

Men over til denne Arshavin, han ser ut som en interessant spilller! Jeg dømmer aldri en spiller ut ifra skrytevidoene på YouTube, men det jeg så i en eller annen link om Arshavin så veldig spennende ut. Så ut som han representerer en kombinasjon av driv, teknikk, fart, vilje og scoringsteft som vi kanskje trenger. Jeg vil på ingen måte undervurdere målfarlige spisser som Owen, Martins og Viduka, men spillere som kan komma fra dypet bak spissen og sette ballen i mål har vi alltid bruk for. Syns denne Arshavin kunne se litt ut som en "bedre og mer målfarlig utgave" av Kieron Dyer, og siden Smith ikke er i nærheten av å være samme spillertypen syns jeg vi mangler enn Dyer. Derfor syns jeg Newcastle burde prøve å hente Arshavin i Januar. Det gjør ikke så forbanna mye om han koster litt heller, pr idag har vi faktisk råd til en aldri så liten feilinvestering hvis en halvdyr Arshavin skulle vise seg å floppe.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #261 på: 16. Nov. 2007, 20:56 »
Zigic, Crouch.....huff!! Vil ikke ha slike spillere, vi kommer bare til å binde spillet vårt hvis vi skal ha sånne fyrtårn på topp....Kjøp heller Anelka!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #262 på: 16. Nov. 2007, 20:59 »
Som sagt: for meg ser denne Arshavin ut som et mer spennende kjøp enn både Crouch, Arshavin og eventuelle andre "fyrtårn".

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 16. Nov. 2007, 21:19 »
England-Bulgaria U21: 2-0. Speidere fra Newcastle fulgte den bulgarske spissen Valeri Domovchiyski. Spennende spiller.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 17. Nov. 2007, 12:29 »
For å komma med ein usakleg avsporing, eg kjøpte arshavin på fm etter å sett at newcastle speida han, og han er verdt pengane ;)

Tilbake til verklegheiten, eg har aldri sett han spela og aldri høyrt om han. Men vi treng ein sånn type spelar!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #265 på: 17. Nov. 2007, 22:13 »
Dette har dere sikkert hørt før fra denne kanten, men jeg kan ikke dy meg:

Det er sikkert kjempegøy å diskutere hvilke spisser dere vil ha i Newcastle og som kan score massevis av mål, men om dere tenker litt skjønner dere kanskje at det ikke er spisser vi trenger. Styrk forsvaret da for f...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 17. Nov. 2007, 22:57 »
Dette har dere sikkert hørt før fra denne kanten, men jeg kan ikke dy meg:

Det er sikkert kjempegøy å diskutere hvilke spisser dere vil ha i Newcastle og som kan score massevis av mål, men om dere tenker litt skjønner dere kanskje at det ikke er spisser vi trenger. Styrk forsvaret da for f...
Har vi spisser som scorer mål da?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 17. Nov. 2007, 23:04 »
Det er bare fire lag som har scoret flere mål enn oss denne sesongen i Premier League, så jeg vil nok svare ja på det spørsmålet. Men baklengsmål har vi mange av!

Selv en molbo kan se at det er forsvaret, eventuelt deler av midtbanen, som må styrkes, ikke angrepet!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #268 på: 17. Nov. 2007, 23:19 »
Er enig at problemene ligger bakover på banen, men er løsningen å nok en gang kjøpe inn nye spillere? Syntes vi heller skal gi dem som spiller der mer tid til å få sammarbeide til å fungere. Vi kan ikke forvente at forsvaret fungerer prikkfritt i november når nesten ingen som spiller der har spilt sammen før. Syntes vi skal avente situasjon og se hvordan de går før vi eventuel konkluderer med at vi bør kjøpe inn noe nytt.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 17. Nov. 2007, 23:21 »
Jo, men skal vi kjøpe flere spillere skal det da pokker ikke være spisser!