20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220085 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #180 på: 04. Nov. 2007, 19:02 »
Støtter Hans Emil her jeg. Hadde det vært opp til meg hadde vi hentet inn en ny høyreving og hatt Milner som backup...

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 04. Nov. 2007, 22:33 »
Milner var i hvert fall katastrofal mot Pompey.

I januar ønsker meg Anelka, Edmilson, Gudjohnsen, (Curtis)Davies og Nolan i januar.

Anelka som spiss, Edmilson som offensiv midt, Edmilson som anker, Davies som lynrask midtstopper og Nolan som motor på midtbanen.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 04. Nov. 2007, 22:36 »
Anelka som spiss, Edmilson som offensiv midt, Edmilson som anker, Davies som lynrask midtstopper og Nolan som motor på midtbanen.
Gudjohnsen som offensiv midt og Edmilsom som anker ja? :)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 04. Nov. 2007, 22:42 »
Milner var i hvert fall katastrofal mot Pompey.

I januar ønsker meg Anelka, Edmilson, Gudjohnsen, (Curtis)Davies og Nolan i januar.

Hadde vi fått de der skulle jeg ha danset naken i Oslos gater. Desverre tror jeg ingen av de dukker på St.James i Januar.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 04. Nov. 2007, 22:43 »
Jeg personlig ser ikke helt hva vi skal med Nolan hvis vi får inn både Gudjohnsen og Edmilson..

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #185 på: 04. Nov. 2007, 23:11 »
i en offensive midtbane spiller som Gudjonsen har vi Barton, så vi trenger ikke han.
Vist vi skal ha inn en BAUTA i forsvaret?? Burde det være en raske spiller, for det har vist seg i hver kamp at vi mangler fart i midtforsvaret.. Det er viktig.
Milner trenger hvile, mannen har så å si ikke hatt ferie på 2 år, siden han spilte foe England U21 i sommer. Se bare hva som skjedde med Milner etter at roeder ga han 2-3 kampers hvile i fjord. Han kom tilbake å spilte glimrende å scoret vel 3-eller 4 mål i 3 eller 4 kamper etterhverandre. Så der trenger vi absolutt en spiller. Mener vi burde hente en spiller som er bedre enn det Milner er, sånn at han har noe å kjempe imot, å heve seg til max å utvikle seg videre.
Vi trenger ikke spillere som kalles stallfyll iallefall, vi burde gå for spillere som forsterker førstelaget. Det er sånn  man bygger et vinnerlag, å det er sånn man utvikler spillerene videre i karrieren\potensiale.
Vi trenger meget gode spillere\stjerner
Blir spennende å se i Januar, spillere kommer det. Å jeg tror alle kommer til å få seg en overaskelse.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 04. Nov. 2007, 23:16 »
Jeg venter litt med å kreve en ny midtstopper, men hvis vi da skulle hentet inn en, hvem kan være aktuelle? Som virkelig forsterker den plassen.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 05. Nov. 2007, 00:09 »
Jeg venter litt med å kreve en ny midtstopper, men hvis vi da skulle hentet inn en, hvem kan være aktuelle? Som virkelig forsterker den plassen.

Vanskelig å si. Virker som uansett hvem vi henter så greier de ikke å spille like bra som de gjorde i sin forrige klubb. Skal gi de som har kommet inn tid, men husker f.eks. Cacapa som en bauta for Lyon i CL. Selv om man kan si at forsvaret ikke er samspilt nok og slike ting viste han mot Porsmouth feil som ikke har noe med samspill og slikt å gjøre.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 05. Nov. 2007, 06:48 »
Cacapa hadde nok dårlige kamper i Lyon også. Vi kan ikke felle en dom over en spiller etter 5-6 kamper i en ny klubb, serie og land... Januar er altfor tidlige å begynne å se etter erstatninger.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #189 på: 05. Nov. 2007, 10:41 »
Chelsea boss Avram Grant is ready to ditch Tal Ben Haim - only months after the defender's arrival from Bolton. (Daily Mirror)
Tok ikke lange tiden før han evt forsvant for den klubben. Vist vi viser innteresse, kommer han da denne veien??
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 05. Nov. 2007, 10:48 »
Jeg har ærlig talt ikke lyst på Ben Haim lenger. Knallgod spiller, men hva skal vi med han? Husker også hvordan Torres gjorde han til rundingsbøye mot Liverpool...

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 05. Nov. 2007, 13:02 »
Det hadde vært fantastisk med Micah Richards, men hvis han forlater City er vel ikke NUFC førstevalget. På den annen side var det ganske stille rundt han i sommer, og hvis City i det hele tatt er villige til å selge hadde det vært deilig å kuppe ham foran nesa på alle de andre  ;D

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 05. Nov. 2007, 13:06 »
Richards hadde jo vært dum hvis han drar fra City til Newcastle. City er et lag som kommer til å kjempe høyere opp enn Newcastle i år, de spiller fantastisk fotball!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 05. Nov. 2007, 13:24 »
Helt sant. Aldri i verden om Richards går fra City til oss. Jeg er usikker på om vi trenger forsterkninger i forsvaret i det hele tatt. Det må isåfall være på en av backene.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 05. Nov. 2007, 17:06 »
Vi trenger cover for Enrique og Beye, så vi kan kaste Carr og Baba på dør en gang for alle.
Det er det eneste vi trenger i forsvaret.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon