20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220988 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #165 på: 31. Okt. 2007, 09:37 »
Nyeste ryktene er at Newcastle skal være interesserte i å kjøpe den unge franskmannen Jimmy Briand.. Det sies at hans største ferdigheter er imponerende fysikk og ekstreme fart. Det høres for meg veldig spennende ut! Helt klart en ung mann Newcastle kunne ha satset på. Han er forøvrig spiss.

Jeg ser at dere diskuterer Andres D'Allessandro og jeg må innrømme at det er en spiller jeg kunne gjort mye for å få til Newcastle. Jeg kunne gått fra Tromsø til Oslo for at den mannen skulle signere. Fantastisk spiller! Ville umiddelbart blitt en fans yndling med sitt fantastiske venstreben og sin fantastisk teknikk.
ignert Morten.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 31. Okt. 2007, 10:44 »
Benfica-spissen Oscar Cardozo linkes i dag til Newcastle.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 31. Okt. 2007, 10:50 »

Cardozo til Newcastle i januar?

Benficas store stjerne Oscar Cardozo er gjennom Sky Sports linket til United. Dette er noe merkelig, da stallen allerede består av spillere som Michael Owen, Obafemi Martins, Alan Smith, Mark Viduka og Shola Ameobi. Utskiftninger på gang?

Det rapporteres at Sam Allardyce har satt sine speideres søkelys på Cardozo to ganger denne måneden, og prislappen på seks millioner pund skal heller ikke skremme Mike Ashley. Vet Big Sam noe som ikke vi er klare over? Forsvinner en av angriperene våre i januar? Sagaen fortsetter?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 31. Okt. 2007, 11:22 »
Med mindre BigSam vet noe "vi" ikke vet er det håpløst å hente inn en ny spiss i januar....Han sier han sliter med å ta ut en 11'er, og dette vil ikke gjøre saken bedre...

Vet lite om denne Cardozo...men vi har bortimot verdensklasse spillere på topp i newcastle, så det er lite vits å investere i bredden når vi faktisk har det også...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 31. Okt. 2007, 12:57 »
Vi vil da vel bli bedre? Ameobi har ingenting i en klubb med ambisjoner å gjøre, derfor ville det vel vært bra å bytta han ut med en klassespiss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 31. Okt. 2007, 13:05 »
Jeg ser overhodet ikke poenget med å ha "så mange gode" spisser i stallen...Owen, Martins, Viduka og Smith....og i tillegg skal vi ha Cardozo!! Til slutt så ender vi opp med en rotasjonspolitikk lik Liverpool, at spillere blir unnhappy fordi de spiller for lite og at de ikke får den nødvendige tryggheten når de spiller.... Hvis vi selger noen av våre fire beste er det greit, hvis ikke er det idioti!!

Greit at han erstatter Shola, men shola er i dag 5valg på topp og står utenfor det meste allikevel!!

Ser ikke EN god grunn til å hente inn Cardozo når vi har Owen, Martins, SMith og Viduka!! SOm jeg også sier, Carroll skal få sin plass i denne stallen også, uten at han må passere 6 spisser for å få sjansen.....Bruk penga på noe annet, med mindre vi mister noen av våre spisser!!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 31. Okt. 2007, 13:07 »
Enig med kø1. Spytt penga inn i kjøpet av Van Der Vaart istedet...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 31. Okt. 2007, 15:30 »
Hehe, som ethvert transferrykte om Newcastle så er Alan Oliver raskt på pletten med sin standardkommentar "wide of the mark".
Er det et eneste rykte som han selv ikke har fremsatt som ikke har blitt avfeid som "wide of the mark"?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 31. Okt. 2007, 16:07 »
kan det tenkes at martins stikker, og cardozo inn?

har liten tro på at vi kjøper inn en spiss, uten å selge en. Og jeg tvile rpå at en internasjonal toppspiss vil overta ameobi sin plass på 2.laget.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 31. Okt. 2007, 16:15 »
Martins forlater nok ikke Newcastle i januar, det føler jeg meg trygg på..

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 31. Okt. 2007, 16:24 »
Martins forlater ikke Newcastle så lenge Big Sam sitter på manager! I følge han selv i alle fall...
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 31. Okt. 2007, 19:04 »
Jeg tror at Sam Allardyce er ute etter å forsterke spissplassen med en stor, høy og hodesterk spiss som eier luftrommet. En lignende type som det Crouch er, kansje det er Crouch selv!? Vi har Viduka, men han er langt fra uslåelig på hodet, mye skadet er han også. Det samme med Ameobi, bare han er i tillegg langt fra god nok. Det er vel her Oscar Cardozo kommer inn i bildet, som et av mange alternativer som sikkert blir vurdert som en hodesterk spiss............ men skal vi først ha en slik spiss synes jeg vi skal gå for en av de største og beste, serberen Nikola Zigic (riktig skrevet?)

MatsNorway93

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #177 på: 31. Okt. 2007, 22:53 »
Personlig håper jeg ikke at Cardozo kommer(ER OGSÅ BENFICA FAN ;))

Cardozo er en ung spiller og trenger spilletid, derfor håper jeg heller ikke at han kommer til Newcastle. Det å være 4-5 valget i Newcastle er langt dårligere enn start 11'ern til Benfica. Og vis det er en hodesterk spiller vi leter etter kan vi isteden bruke Viduka(God på hode han).

Nei til Cardozo! ;D Ingen flere spisser nå, Carroll kommer engang i tida tilbake, og han vil nok bli 4-5 valget da. Ameobi kan vi gått selge, spiller ingen rolle!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #178 på: 04. Nov. 2007, 18:03 »
Her må du kjøpast ein solid bauta av ein midtstoppar og ein høgreving med skikkeleg fart og teknikk. Er ikkje noko spesiell fan av James Milner. Treig og veldig forusigbar!  Fins vel neppe noko meir a4-finte i england.  :-\
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 04. Nov. 2007, 18:17 »
Det er det motsatte av hva jeg synes. Synes Milner er meget uforutsigbar da han er like god med begge beina og forsvareren vet ikke på forhånd hvilken vei han vil gå. Gi Milner tid og han vil gi oss mye glede!