20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220486 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #135 på: 25. Okt. 2007, 18:42 »
Regner det som sikkert, at han forsvinner i januar vinduet uansett jeg. Tror det kommer inn en venstre back i januar. Tålmodigheten ang Baba er vekk. Å tror Big Sam mener det samme.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 25. Okt. 2007, 18:46 »
Ser overhodet ikke poenget med å hente inn en venstreback i januar....skal vi bruke penger så er det etter min mening for å forsterke laget, og jeg tror ikke vi finner noen som er bedre enn Enrique som forsvarer pengebruken eller som har lyst til å spille i nufc....

Eneste vi trenger er et back-up for Jose Enrique, og den back-up spilleren heter Charles N'zogbia...dessuten kan Taylor og i værste fall Ramage også spille der....

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 25. Okt. 2007, 21:10 »
Skal vi altså ha en venstreving som eneste skikkelige backup på venstrebacken? Vi trenger ikke hente backup, vi kan hente en som er fullt på høyde med Enrique, og det bør være fullt mulig. Wayne Bridge er fremdeles top of my list. Mener du at gode backup-spillere ikke forsterker laget? Forsterker vi ikke laget ved å hente inn en spiller som er halvparten så god som Enrique, fremfor å bruke Babayaro eller Ramage som ikke engang når oksen opp til anklene?
Er ikke det å forsterke laget?

Er det ikke å forsterke laget å bytte ut Matty Pattison med, la oss si, Per Ciljan Skjelbred? Er det ikke å forsterke laget å bytte ut Shola Ameobi med, la oss si, Nicolas Anelka? Jo, det siste tror jeg du er enig i at er å forsterke laget. Men er ikke det mye av det samme som å erstatte Babayaro med f.eks. Bridge og Pattison med for eksempel Skjelbred?

Er det galt å erstatte Peter Ramage med en som er dobbelt så god, selv om han bare blir en brøkdel av Cacapa?

Forsterket vi ikke laget da vi byttet Bramble med Faye, eller hvem du nå mener erstattet Bramble?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BallaJazz

• Gjest
« Svar #138 på: 26. Okt. 2007, 01:44 »
Å fått Berbatov hadde vært konge!.Rett å slettn.Fjern Ameobi å få inn Berbatov ;D.Eller Anelka!!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #139 på: 26. Okt. 2007, 10:22 »
Skal vi altså ha en venstreving som eneste skikkelige backup på venstrebacken? Vi trenger ikke hente backup, vi kan hente en som er fullt på høyde med Enrique, og det bør være fullt mulig. Wayne Bridge er fremdeles top of my list. Mener du at gode backup-spillere ikke forsterker laget? Forsterker vi ikke laget ved å hente inn en spiller som er halvparten så god som Enrique, fremfor å bruke Babayaro eller Ramage som ikke engang når oksen opp til anklene?

Er det ikke å forsterke laget å bytte ut Matty Pattison med, la oss si, Per Ciljan Skjelbred? Er det ikke å forsterke laget å bytte ut Shola Ameobi med, la oss si, Nicolas Anelka? Jo, det siste tror jeg du er enig i at er å forsterke laget. Men er ikke det mye av det samme som å erstatte Babayaro med f.eks. Bridge og Pattison med for eksempel Skjelbred?

Er det galt å erstatte Peter Ramage med en som er dobbelt så god, selv om han bare blir en brøkdel av Cacapa?

Forsterket vi ikke laget da vi byttet Bramble med Faye, eller hvem du nå mener erstattet Bramble?
Meget riktig Joakim. Støtter deg her.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 26. Okt. 2007, 11:34 »

Skjønner hva du mener(du trenger ikke bekrefte poenget ditt 15 ganger)...men poenget mitt er at jeg ikke ser grunnen til å bruke mye penger på en back-up spiller...og mitt poeng er at en back-up spiller ikke forsterker laget, MEN stallen....og jeg ser ikke at vi er på toppen av PL tabellen ennå, så da bør vi heller bruke pengene på en spiller som kan gå rett inn i 11'ern....greit..finner vi en som er bedre enn Enrique..fine! Da kan vi kjøpe..OM vi finner en billig eller ung talentfull back-up er det vel ok og hente "den spilleren".....men Zog og Taylor er i mine øyne et greit nok back-up på backen synes jeg..

Du mener altså at vi forsterker laget ved å hente inn en som er halvparten så god som Enrique...haha...der ødelegger du et ellers saklig innlegg Joakim... :P Javel....da er du vel kanskje enig i at vi kan fortsette med zog på backen også da..... ;)

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #141 på: 26. Okt. 2007, 13:09 »
Sitat

Uenig.

For å forsterke laget er ikke så enkelt du prøver å overbevise om her. For det føsrte er vi ikke en Toppklubb som kan ha dyre spillere som Bridge som backup, slik som Tjelski. For det andre har de en lønn som skal betales, i tillegg til han som spiller. Og skal vi ha så gode backup spillere som en potensiell toppspiller som for eksempel Skjelbereid i stallen, skal han tilfredstilles med spilletid og utvikles. Spillere med så store potensiall skal vite at de blir satset på.

Jeg har selv vært en av dem som har siklet etter å få Bridge til Newcastle når han har vært andre valget i Tjelsi, og ble frustrert når han gikk på lån til Fulham og ikke oss, som hadde trengt ham! Forstår ikke dem som snakker om å få en erstatter til Jose?! Vi har jo Zoggy, og hans egentlige plass på midtbanen kan bekles av flere alternativer.
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #142 på: 26. Okt. 2007, 17:20 »
Nzogbia er en moderne ving-back og kan bekle en beck rolle når som helst- Jeg er faktisk usikker på om jeg vil kalle han vingspiller lenger. Han er like mye beck for meg nå om dagen. Han blir selvfølgelig et litt mer offensivt alternativ på beck,(ikke fullt så stødig som Enrique defensivt)  men det er ikke nødvendigvis en ulempe!!!

Jeg synes vi skal tråkle markedet jeg, også kanskje gjøre et skikkelig scoop på en eller 2 virkelige klassespillere i Januar! Også kan vi gjerne hente en ving som kan utfordre¨på begge kantroller. Jeg har FRYKTELIG sansen for Aaron Lennon på Tottenham. Heller han en SWP som forøvrig også er en spennende spiller! Odonkor er også et veldig spennende navn. Skal vi spille 4-3-3 hadde jeg vært nysgjerrig på hvor dyr Elyounussi ville blitt.... Han ville vært et spennende og rimelig talent å hente.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 26. Okt. 2007, 22:01 »
Owen forsvinner ikke, å Berbatov kommer ikke. Så enkelt er det. Greit Berbatov er god, men mangler holdninger. Det så vi under kampen mot Newcastle i helgen. Satt der på sidelinja å gå fa.. i å varme opp. Hadde et utrykk som så mere ut som han ga direkte fa.. om de tapte eller ikke.. Vi trenger ikke spillere med de holdningene. Vi trenger spillere som passer inn, ofrer alt for klubben selv om det butter imot.

http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=457841
Kan det være sluttet for lynvingen i Chelsea. Ser gjerne han kommer til Newcastle vist han skal bort. Men regner det som lite sannsynlig.

Har lagt merke til Berbatovs "likeglade" holdning selv også, men jeg tror faktisk det bare er sånn han er. Han kan virke litt uinteressert og se ut som en person som er på ett sted hvor han alldeles ikke ønsker å være, men han kan alikevel dukke opp og utgjøre forskjellen til enhver tid. Derfor tror jeg det handler mer om Berbatovs person og væremåte enn dårlige holdninger at han ser så likeglad ut. Selv hadde jeg nok faktisk vært villig til å erstatte både Ameobi, Owen og Viduka med Berbatov dersom det lot seg gjøre. Er faktisk mest usikker på Viduka ettersom han er en targetspiss, noe Berbatov ikke er, men Berbatov er deffinetivt en bedre fotballspiller.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #144 på: 26. Okt. 2007, 23:09 »
Kast Ameobi til TCCC og hent Berbatov hit, det er en herlig drøm det.

WTF er TCCC? Ett eller annet obskurt lag i the wankership? Uansett: Støttes!

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #145 på: 26. Okt. 2007, 23:51 »
Berba er en utrolig bra spiller som med rett motivasjon, noe jeg tror Big Sam kan sørge for, hadde vært gull verdt for Newcastle. Selg Owen og Ameobi hvis det kommer et bra bud i januar og hent Berba. Det er rett og slett å tenke langsiktig fremtid det ;)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 27. Okt. 2007, 00:03 »
Berba er en utrolig bra spiller som med rett motivasjon, noe jeg tror Big Sam kan sørge for, hadde vært gull verdt for Newcastle. Selg Owen og Ameobi hvis det kommer et bra bud i januar og hent Berba. Det er rett og slett å tenke langsiktig fremtid det ;)

Hadde ikke gjort meg noe ihvertfall..... ;) Klart at Owen er en kjempespiller, og holder han seg skadefri er det få spillere jeg heller vil ha enn Owen...Berbatov er på grensen til å være en slik spiller...et rent bytte ville vært helt greit...Oba/Berba på topp hadde blitt vanvittig...

Men for å skyte inn litt realisme her....så tror jeg nok sjansen for at Berbatov havner i Newcastle er relativt liten(hvertfall jan08)...men man skal aldri si aldri...Plutselig byr Liverpool på Owen og da tror jeg Owen selv ber om å bli solgt...først da er et nytt spisskjøp aktuelt...om Shola forlater oss, har vi Carroll(no problem)

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 27. Okt. 2007, 12:52 »
Carrol er langt i fra god nok pdd. Greit nok han viste et par fine tendensar forrige sesong, men det var berre eit par kampar. Har heller ikkje vist noko i Preston som skal kunne tyde på at han kan holde PL-nivå over tid.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 27. Okt. 2007, 13:19 »
Carrol er langt i fra god nok pdd. Greit nok han viste et par fine tendensar forrige sesong, men det var berre eit par kampar. Har heller ikkje vist noko i Preston som skal kunne tyde på at han kan holde PL-nivå over tid.

Du mener altså at Carroll ikke er god nok til å være 5 spiss i Newcastle bak Smith, Viduka, Owen og Martins??? Dessuten er Carroll en spiller som allerede har fått sjansen og som har imponert mot gode lag som Chelsea og Juve....Hvis vi skal SATSE på Carroll må vi ko tørre å gi han en plass i stallen, men du mener tydeligvis at vi trenger 5 spisser i stallen som er bedre enn Carroll....peiling på talentutvikling du... ??? ???

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #149 på: 28. Okt. 2007, 09:30 »
Newcastle manager Sam Allardyce wants to sign Liverpool striker Peter Crouch in January. (News of the World)
Kansje det er på tide med en skikkelig targetspiss til. Men vi heller ha Berbatov enn Crouch.
Å la oss kvitte oss med, amøben, iallefall. Å for de som mener vi har Smith, det har vi jo. Ja la oss begynne å bruke han som defensivt anker\kriger å arvtaker til Butt.Da har vi itilegg en meget hodesterk spiller påmidtbanen, noe vi ikke har vært kjent for i denne klubben.