20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220064 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #45 på: 06. Okt. 2007, 21:22 »
-----------------Geremi------------------

----------Barton-------Emre------------

Martins---------Viduka-------------Zog

Slik ønsker jeg å se Newcastle.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 06. Okt. 2007, 21:25 »
Er ikke dum den der daniel.....Mot spurs håper jeg vi spiller med de 6 du setter opp der!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 06. Okt. 2007, 22:13 »
Jeg har også trua på Duff, tror fortsatt han kan bli en hit! Han spilte forresten en meget god kamp hjemme mot AZ.
Woho! Til og med Matty Pattison spiller bra en gang i blandt..

Selvfølgelig!:) Men siden du ikke trodde Duff hadde spilt 1 bra kamp så ville jeg "motbevise" det!;) hehe.. Men nei, Pattison har aldri spilt en bra kamp for oss! hehe...

Jeg tror hvertfall Duff kan komme kraftig tilbake, og jeg anser han som et bedre valg enn Milner på høyrekanten.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 06. Okt. 2007, 23:59 »
Jeg vil gjerne se Duff på venstre jeg da.
Og jeg vil også gjerne se Owen score week in week out for oss, jeg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #49 på: 07. Okt. 2007, 00:43 »
Det vil vel alle, men det kommer aldri til å skje. Owen er så injury proned, at man må være fornøyd om han greier mer enn 30 kamper i sesongen.
Carr har altfor få landskamper for England!

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #50 på: 07. Okt. 2007, 15:05 »
Hvis newcastle skal satse tyngere på akademiet og utvikling av gode fotballspillere så sign denne karen!

http://fotball.aftenposten.no/internasjonal/article91522.ece
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #51 på: 10. Okt. 2007, 20:23 »
Hvor mye vil Shaun Wright Phillips koste i Januar? Eller hva med Peter Crouch som jeg tror er "available"? Han kunne blitt et ikon på St.James!?
La oss diskutere 2 spennende spillere!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 10. Okt. 2007, 20:48 »
Crough trenger vi ikke. Vi har Owen, MArtins, Viduka og Smith som alle er mer enn brukbare spisser. Så jeg ser heller at vi bruker penger på noe annet enn enda en spiss.

Wright Phillips hadde vi trengt siden Milner er den eneste brukbare høyrevingen vi har i stallen. Tror det hadde vært et veldig bra kjøp, men denne sesongen har han vel endelig begynnt å spille for Chelsea så det ser ut til å bli vanskelig å få han hvis ikke noe skjer. Uansett syntes jeg at hvis vi skal kjøpe noen spillere bør vi først se etter en høyreving.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 10. Okt. 2007, 23:04 »
Crouch håper jeg jeg aldri ser i svart og hvitt. I såfall får det være for Notts County. ;D

SWP vil jeg gjerne se i Newcastle, og vi har langt mer bruk for en høyreving, hvis vi først skal se oss om etter offensive forsterkninger. Spørsmålet er om han blir litt for mye samme type som Milner. En dribleving. Kunne tenkt meg en 10 år yngre Solano.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 10. Okt. 2007, 23:30 »
Crouch kan holde seg langt unna SJP....unntatt når vi møter Liverpool...da kan de gjerne benke Torress og sette inn Crouch..

En spiller jeg har VELDIG sansen for er Gareth Barry...hvilket anker det hadde vært i en 4-3-3 formasjon!!! Han er virkelig en spillertype og en person jeg ville sett i newcastle drakta...en herlig innstilling, han er aldri skadet, ikke bare er han god defensivt, men han har også en strålende venstrefot vi kunne dratt nytte av.....men en ny midtbanespiller er vel ikke det som står øverst på innkjøpslista nå om dagen....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 11. Okt. 2007, 07:47 »

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 11. Okt. 2007, 09:56 »
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=60224

Nytt Le Havre-talent til NUFC...

Spennende, men jeg vil gjerne ha det fra en litt mer pålitelig kilde før jeg slipper jubelen løs.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #57 på: 11. Okt. 2007, 11:12 »
Ja da er vi 2.. Kan vel nesten kalles den mest upålitelige kilden i denne verden..
Gary Speed will be offered a coaching role at Newcastle if he cannot sort out his differences with Bolton boss Sammy Lee. (Daily Mail)
For meg hadde det å få Speed tilbake vært en drøm.. Elsker den mannen, å han holdninger\egenskaper.. 100%proffisjonell..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 11. Okt. 2007, 11:37 »
Teamtalk har fått med seg dette også (refererer forøverig til samme Daily Mail): http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_2794244,00.html

Hadde iallfall ikke vært meg imot om Speed kom tilbake til nordøst

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #59 på: 11. Okt. 2007, 12:55 »
Speed kunne blitt interessant faktisk. Han kjenner jo klubben og Big Sam fra før og kan sikkert bidra med sin erfaring både på og utenfor banen. Dog ser jeg på ham først og fremst som et alternativ i en eventuell skadesituasjon. Noe a la det Lee Clark ble hentet tilbake for sist.