20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220017 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #15 på: 01. Okt. 2007, 23:15 »
Jeg ønsker som mange andre en kreativ midtbanespiller. Butt kan vi godt selge til sunderland. Vi har nokk deffensive fibrer i laget.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #16 på: 02. Okt. 2007, 00:46 »
I januarvinduet ønsker jeg en offensiv midtbanespiller og en høyre ving. Håper det kommer inn mange unge spillere som kan utvikle seg i klubben og være med å prege newcastle i fremtiden. Men noe jeg savner i newcastle for tiden, så er det "flair"(selvsagt kreativitet og samhandling osgå). Den eneste som har det i stallen pr. dags dato er Martins og litt n'zogbia, milner på en god dag og viduka(innenfor 16 meteren mest). Jeg ønsker typer som Quaresma, ronaldo, swp o.l, som kan tilføre oss nettopp det. Det er spesielt på midtbanen det er et savn. Spillere som solano, robert og dyer tilførte oss nettopp dette. De var gode teknisk og kunne klemme til med noen perler ganske ofte(spesielt solano og robert). Det vil kanskje komme når laget klarer å åpne opp motstanderen og spille bedre sammen. Men jeg klarer ikke å se at mange av spillerne har akkurat dette. De eksepsjonelle tingene er det publikum vil se!:)

Pluss at jeg vil se en type Huntelaar som kommer inn neste sommer som erstatter for viduka. Eller en kanskje i Januar :). Er den som har hatt trua på Ameobi lenge, siden han gjorde det brukbart på starten av sesongen forrige sesong. Men no har jeg mista all tålmodighet. Denne spilleren har ingen fremtid i klubben og bør være ute av klubben innen neste sesong. Muligens at han ikke er matchfit og ikke har fått spillt så mange kamper, men uansett. Det skulle være mulig å klare en skikkelig førstetouch i løpet av en kamp og holde på ballen i mere enn 1 sekund!

Skjønner at det er mange tanker rundt vinduet allerede. Jeg har en del sjøl, og noe må gjøres.
« Siste redigering: 04. Okt. 2007, 00:00 av borbis »
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

IamFreddie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #17 på: 02. Okt. 2007, 03:22 »
Alanzinho er eg sikker på kunne utvikla seg til å bli ein svært god spelar etter PL-standard.

Har ingen tro på at han vil slå til i England, han er riktig nok konge i Norge, men i England blir han nok får liten og lett. Heller Frankrike eller Spania får han.

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #18 på: 02. Okt. 2007, 14:14 »
Kunne tenkt meg Rafael van der Vaart ;D

Støtter denne til fulle, skjønt har litt vanskelig å forestille meg hvorfor Hamburger SVs kaptein skulle være villig å gå til oss på dette stadiet. Stiller også spørsmål ved ankelskaden hans som ser ut til å skape endel trøbbel for van der Vaart. Men han har alle de kvalitetene som kreves av en playmaker som kan lykkes i Premier League.

Også for å terge de som tar dette så seriøst, hva med Deco?  :P  ;)

Spøk til side, det viktigste vi trenger er kreativitet på midten, avhengig av Bartons og Emres spill fremover minst en sentral, og helst en ving til. Vingen får være et talent som er villig til å rotere/slite benk. Spørs også hvordan Beye/Enrique klarer seg, men ser gjerne at vi henter inn dekning på venstreback uansett. Synd å bruke Zoggy der bak når han kunne bidratt bedre fremover. Og Babayaro? Nei takk...

Må også innrømme at selv om Butt/Geremi er dyktige spillere så skulle jeg helst sett en defensiv midtbane med litt bedre offensive evner. Noe à la De Rossi/Pirlo uten at vi kan få noe i nærheten av de spillerne der! ;)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 02. Okt. 2007, 17:12 »
Rafael Van Der Vaart er da ingen umulighet. Hamburg er en middelhavsfarer i Tyskland, og i England vil han få mye bedre lønn. Spørsmålet blir hvilke andre klubber som viser sin interesse.

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #20 på: 02. Okt. 2007, 17:31 »
Tja, Hamburger SV er i europa, noe som spiller inn. De spilte også Champions League ifjor, noe som for meg ikke akkurat kvalifiserer som en middelhavsfarer. Etter en horribel førstedel av fjorårets sesong sparket de Doll og ansatte Huub Stevens. Da lå de på 18. plass og så ut til å gå rett ned, men under Stevens skjerpet de seg hardt og klarte utrolig nok 7. plass og til slutt UEFA-cup. Om de fortsetter slik i år kan det fort bli en god sesong. De ligger vel så langt på en 6. plass 2 poeng bak andre plass og 6 poeng bak suverene FC Bayern München. Men at de har stallen til å kjempe i toppen har de jo bevist i 05/06 sesongen.

Men rent økonomisk har vi større muskler såklart, men spørsmålet er om vi etter siste tids erfaringer er interessert i å lokke til oss spillere med kun pengesekken som gulrot?

Og som sagt, neste sesong er noe annet, men jeg siterer meg selv og sier at jeg vanskelig ser grunnen til at "Hamburger SVs kaptein skulle være villig å gå til oss på dette stadiet" av sesongen, altså i januar.

Amu - Luque

• Benkvarmer
  • **
  • Owen : Howay the lads
    • Vis profil
« Svar #21 på: 03. Okt. 2007, 00:51 »
Jeg tror Olivier Occean og Aril SUndgot ville vært 2 nøkel spillere for oss..
Nææt..

Vi burde gjøre alt i vår makt for å få Mertesacker fra Bremen.. Syntes han er den beste forsvareren i Tyskland..
Shaun Wright Phillips kunne være bra å ha som høyre spiss i et 4-3-3 system..
V.D Vaart kunne funka bra han.. men han trives veldig godt i tyskland og Hamburg har jeg på følelsen!

og har lagt merke til at folk har støttet et eventuelt salg av Elefanten (Ameobi) .. og det støter jeg fullt! Free transfer er godt nok for meg.. hehe
Newcastle United We Stand

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 03. Okt. 2007, 14:17 »
Jeg vil egentlig vente litt med å gjøre meg opp noen formening om hva jeg ønsker av nye spillere til newcastle i Januar. Pr dags dato er det kun høyrevingen vi har for dårlig dekning på med Milner, men i en 4-3-3 så tror jeg etterhvert Martins kan gjøre en god jobb der.

Ellers registrerer jeg at mange ønsker seg midtbanespillere her og det kan jeg være enig i, men samtidig må vi huske på at vi har Barton, Duff og Emre bare de blir spilledyktige. Og det er ingen tvil om at de kan tilføre midtbanen vår det den mangler.

Sitat fra: Romance
. Få inn en som klarer å spille 3 kamper på rad uten en hamstringsskade.

Dette kan virke som en brutal dom å felle. Men skal f.eks Emre fortsette å gå like my skadet som det han har gjort kan vi ikke gjøre oss for avhengige av ham, og da er det en mulighet å selge og håpe at vi kan finne passende spillere som ikke vil bli like fort skadet. Men før vi trekker den konklusjonen med noen spillere i det hele tatt vil jeg se det an litt mer etter at Big Sams metoder begynner å gi resultater før vi konkluderer med at noen eventuelt er "for skjøre"...

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 05. Okt. 2007, 18:53 »
Vi får håpe Emre nå kan holde seg skadefri og da slipper vi forhåpentligvis å hente en ny kreativ midtbanespiller. Men en Van der Vaart er en spiller som burde være høyaktuell for oss. Jeg mener det vil være fullt mulig å henta han, men da må vi begynne å legge ut noen følere allerede nå. Men Barton og Emre BØR være nok kreativitet! Synes tanken på Wright Phillips er spennende, men prisen er vel det store ankepunktet.  Jeg synes vi skulle gjøre et surprise-swoop på Crouch i januar jeg, også kan vi gi bort Amøben samtidig...

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 05. Okt. 2007, 19:06 »
Kommer litt an på formasjonen big sam velger å satse på . Har vi 4-4-2 så trenger vi bare enten barton eller emre sentralt. Men har vi en 3er så trenger vi begge i startoppstillinga, og da kan det være fint og hente en kreativ som kan steppe inn for en av dem når de ikke er match fit.  Kunne også tenkt meg emre og barton sentralt sammen i en toer, med barton som anker.
lt;3 Newcastle <3

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #25 på: 06. Okt. 2007, 11:35 »
Kommer litt an på formasjonen big sam velger å satse på . Har vi 4-4-2 så trenger vi bare enten barton eller emre sentralt. Men har vi en 3er så trenger vi begge i startoppstillinga, og da kan det være fint og hente en kreativ som kan steppe inn for en av dem når de ikke er match fit.  Kunne også tenkt meg emre og barton sentralt sammen i en toer, med barton som anker.
Barton og Emre sentralt betyr mye kreativitet og kan nok være et bra alternativ i visse kamper. Men i fjor slet vi mye med luftstyrken på midten og jeg vil gjerne ha Geremi sentralt i banen for oss. Han er ikke verdens beste fotballspiller, men han representerer duellstyrke og autoritet. Jeg tror vår beste formasjon generelt sett er 4-4-2 og at optimal oppstilling er slik:

Beye -- Cacapa --- Rozenahl --- Enrique

Milner -- Emre---Geremi--- Nzogbia

Viduka----Martins

Slik får vi brukt formsterke Nzogbia mer offensivt. Også kan Geremi og løpssterke Milner stabilisere midtbanen defensivt. Selvfølgelig vil nok en Owen,Barton og Duff ha sitt å si angående konkurransen på disse plassene når de er friskmeldt:)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 06. Okt. 2007, 11:49 »
Så Barton representerer ikke nok duellstyrke?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 06. Okt. 2007, 18:54 »
Jo, men skal vi skusle vekk Barton som anker da?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 06. Okt. 2007, 19:16 »
Skal vi benke Barton da?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 06. Okt. 2007, 19:42 »
Barton skal spille. Tror han blir vår viktigste midtbane spiller!