20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220031 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar 2008
« på: 01. Okt. 2007, 11:05 »
Ja, da begynner ryktene allerede å vrimle rundt Newcastle!:)

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_2771236,00.html

Jussi som linkes, vet ikke helt hvem han skulle tatt plassen til, men hvis Harper forsvinner så ville han vært en fantastisk 2keeper.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #1 på: 01. Okt. 2007, 11:09 »
Harper så ihvertfall mildt sagt forbanna ut lørdag, som jeg syns er helt forståelig igrunn. Skal vel ikke se bort fra at det kan ha vært det som får han til å "endelig" finne seg en arbeidsplass der han får vist hvor god han er. Da er isåfall ikke Jussi noe dumt tredjevalg å ha etter Krul  ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 01. Okt. 2007, 11:14 »
Det eneste jeg ønsker meg i dette vinduet, er en offensiv midtbanespiller som kan åpne motstanderenes forsvar. Joey Barton kan være denne mannen, i såfall kunne jeg tenkt meg et talent på denne plassen.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 01. Okt. 2007, 11:21 »
Kunne tenkt meg Rafael van der Vaart ;D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 01. Okt. 2007, 11:50 »
Giles Barnes?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 01. Okt. 2007, 12:58 »
Giles Barnes?

En spiller jeg også har veldig lyst på!! Andvendlig spiller som også kan spille på kant, men hvor er han best?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 01. Okt. 2007, 13:34 »
Er igrunn ikke redd for at Martins forsvinner jeg.
Selv er det synd vi aldri fikk Dean Ashton når vi hadde sjansen. Det hadde vært no istedet for Ameobi.
Forsvarsskjempe? Enda litt vanskelig å si. Har sett mye lovende av Roz og Cacapa, samtidig som vi veit hva Tayls kan når han vil. Dessuten er det tidlig, et nykomponert lag, og ikke minst en hel ny forsvarssrekke. Å bygge opp relasjoner skjer ikke over natta. Enda lenge til januar!
Det jeg ser på som viktigst er nok kanskje å få inn en kreativ kraft sentralt, og kanskje bytte ut litt stallfyll med bedre spillere.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 01. Okt. 2007, 17:13 »
3 midtbane spillere. 1 sentral og en høyre ving. Så kan vi selge ameobi og la smith bli spiss.
lt;3 Newcastle <3

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 01. Okt. 2007, 20:12 »
Med tanke på at Big Sam liker 4-3-3, og det er litt knapt med gode høyrevinger, så hadde SWP vært en drøm. Tar mer enn gjerne imot den mannen. Han vil gi Milner veldig tøff konkurranse, og det vil nok begge to tjene på.

Vi trenger kanskje også en playmaker på midtbanen. En som enten kan være indreløper i 4-3-3 eller sentral midtbane i 4-4-2. Jeg er skeptisk til å hente inn enda en stopper. Vi har allerede tre bunnsolide stoppere, i tillegg til at Faye også kan spille stopper. I tillegg har vi Edgar, som vi ikke kan undergrave fullstendig. Gutten må få utvikle seg, og vi blokkerer hans a-lagsmuligheter fullstendig om vi kjøper inn enda en stopper.
Da går jeg heller for å hente en ekstra høyreback, som kan utfordre Beye, og kanskje en venstreback, som gjør N'Zogbia til ving eller midtbanespiller på heltid.

I utgangspunktet trenger vi ikke så veldig mye mer enn som så. Hvis noen spillere forsvinner, må vi selvsagt erstatte dem. Og Smith bør selvsagt gå foran Ameobi i spisskøa, uansett om Ameobi blir eller drar.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 01. Okt. 2007, 20:15 »
Me treng ein kreativ mitbanespelar som leverer varene.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #10 på: 01. Okt. 2007, 21:10 »
At folk orker å snakke om rykter allerede nå. De ryktene vi hører om nå vil aldri bli realitet til januar. Bare innse det, dette er bortkastet med tid.

Greit å si hvem man ønsker, hvilke posisjoner som må styrkes osv da.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 01. Okt. 2007, 21:16 »
At folk orker å snakke om rykter allerede nå. De ryktene vi hører om nå vil aldri bli realitet til januar. Bare innse det, dette er bortkastet med tid.
I dag er du positiv Olav! :) Hvorfor ikke la oss som synes det er morro med rykter holde på, også kan du heller diskutere i tråden hvor dine interesser blir tilfredsstil.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 01. Okt. 2007, 21:21 »
mener vi burde hente noe kreativ og målfarlig som ikke er 1.60 høye og veier 70 kg. Få inn en som klarer å spille 3 kamper på rad uten en hamstringsskade.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 01. Okt. 2007, 22:01 »
Alanzinho er eg sikker på kunne utvikla seg til å bli ein svært god spelar etter PL-standard.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 01. Okt. 2007, 22:23 »
Eneste stedet jeg ser vi kunne trenge forsterkninger er på høyrevingen der vi akkurat nå bare har en ren høyreving i Milner (ja, jeg vet at Smith og Geremi kan spille der, men Smith fungerer ikke der og Geremi kommer nok til å spille på sentral midt. Han har vel heller ikke egenskaper som skulle tilsi at han passer veldig bra som ving.)

Akkurat nå trenger vi også en ny sentral midt fordi Butt og Geremi ikke eier kreativitet, men regner med at dette blir bedre når Barton og Emre kommer tilbake i matchform. Emre har jo sagt han vil bli værenende, og en Emre i form er spiller jeg gjerne vil ha i Newcastle. Hvis det ikke bedrer seg med disse heller trenger vi en ny kreativ midtbane som gjerne er offensiv. Hvis noen blir solgt trenger vi selvfølgelig også erstatte dem.