20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arbeidsgruppe mot NUSSC  (Lest 147527 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #690 på: 09. Mars 2008, 16:08 »
Riktig, tørr nok ikke det igjen. I allefall så lenge det er noen fra forumet her inne som ennå får tilsendt bladet med info. Og ny leder vil nok bli presentert på forsiden så noen vil nok etter hvert stille spm ved identiteten til lederen. Tror dessuten Supporterunionen er litt på "alerten" ved en evt ny leder der i gården.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #691 på: 10. Mars 2008, 23:01 »
Nja, vil ikke se bort i fra at han "trekker seg ut" en gang til. Men det kan jo hende han får et medlem til å overta jobben, sånn som deg, Ulf, og Siv-Anita.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #692 på: 27. Mars 2008, 15:13 »
Nja, vil ikke se bort i fra at han "trekker seg ut" en gang til. Men det kan jo hende han får et medlem til å overta jobben, sånn som deg, Ulf, og Siv-Anita.

Tviler sterkt på at Ulf vil overta jobben og Siv-Anita overtar garantert heller ikke så det er sagt....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #693 på: 27. Mars 2008, 19:28 »
Det var ikke det jeg mente, AK.
Siv-Anita og Ulf har jo vært der før, og brent seg. Og er vel ikke medlemmer av nussc lenger?

Men jeg vil ikke bli overrasket om han neste år prøver å få et nytt medlem til å ta over jobben for seg. Bare sånn at han kan sitte å trekke i tråder, tjene penger og kose seg glugg ihjel på en annens ulykke.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #694 på: 09. April 2008, 02:51 »
trodde vi hadde fått fjernet den NUSSC dritten en gang for alle jeg! er det ikke noe fler nyheter? har ikke supporterunionen gjort noe? dette er jo en skam!
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #695 på: 16. Aug. 2008, 15:18 »
Kvifor er det Weiseth som uttalar seg?    http://www.dagbladet.no/sport/2008/08/16/543745.html

"17 Hva er din flaueste supporter-hemmelighet?
Ingen."

Det er vel ikkje heilt sant! Han har vel nok å velge mellom 8)

(Gadd ikkje starte ny tråd.)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #696 på: 16. Aug. 2008, 16:55 »
Jeg har svart på dette i en annen tråd.
Ettersom vi ennå ikke er kvitt CHW og NUSSC, så er det dessverre hans navn som står oppført i Supporterunionens registre. Derfor er det han som svarer på disse spørsmålene.

Hadde Nordin Chena og Newutd.no stått i Supporterunionens registre er det Nordin som måtte ha svart på disse idiotiske spørsmålene.

Karl

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #697 på: 16. Aug. 2008, 18:57 »
Mens vi er inne på NUSSC: Trykket på feil knapp for et par minutter siden og kom inn på newcastle.no (jada, tabbe, men linken er nå fjernet fra favorittene, har ikke vært der på måneder så jeg har glemt den, lissom).

Litt morsomt å kunne rapportere at siste nyhet er fra 5. august og omhandler oppkjøp av NUFC, INGENTING etter det ;D

Håper dette er tegnet på at det går nedover med NUSSC

Karl

PS: ikke gå inn og sjekk, da får han treff på siden
"There will be a handful of teams unbeaten so far this season in the Premier League on Saturday night and we will be one of them.” Kevin Keegan, 15.august 2008

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #698 på: 16. Aug. 2008, 19:25 »
He-he. Ja vi har litt mer nyheter enn de, da. Godt å vite. Ser også at newutd.no har vokst med nesten 10% flere registrerte brukere på Forum siden sesongslutt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #699 på: 17. Aug. 2008, 00:30 »
Jeg var inn på siden og sjekket nylig selv, men det var bare ett besøk, og det blir LEEEEENGE til jeg kommer innom igjen.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #700 på: 17. Aug. 2008, 21:01 »
Er ikke verdt å titte innom den møkkasiden engang. Dårlig og kjedelig design, samt elendige nyheter skrevet av elendige skribenter hentet fra elendige kilder. Alt der borte er rett og slett elendig.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #701 på: 17. Aug. 2008, 22:20 »
Tipsa forresten han karen i Aftenposten som skrev artikkelen i høst om "gallamiddagen" til CW om at newutd var på vei til å overta de norske supporterne og var et gratis alternativ. Fikk til svar "Hyggelig at dere har fått det til. Lykke til med driften men dette er desverre ikke interessant nok for oss å skrive om"

Javel  ::)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #702 på: 18. Aug. 2008, 19:05 »
Det er ikke konflikt, vet du. Det er snakk om "forsoning". Og det er det bare Se og Hør som skriver om.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #703 på: 18. Aug. 2008, 19:08 »
kanskje vi skulle satse på en "Hjemme hos Newutd.no" reportasje i Se & Hør.
Hvem skal i såfall ligge naken på et bjørneskinn, eller ligge i et badekar fullt av skum og med champis-glass i hånda?!?!  ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #704 på: 18. Aug. 2008, 19:15 »
Jeg tror ikke jeg har en kropp som selger, så jeg tror jeg overlater den jobben til andre.