20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arbeidsgruppe mot NUSSC  (Lest 149396 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #375 på: 14. Okt. 2007, 21:57 »
Selge fake aksjer som ikke eksisterer? Dette er jo en handling som glatt kan sende mannen i fengsel.

Hvorfor tar dere ikke kopi av denne "aksjen" og kontakter forbrukerrådet? Det er en sak som er umulig å tape så sant dere har rett i at aksjen er like verdiløs som en pakke med bønner.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #376 på: 15. Okt. 2007, 14:42 »
Eg fikk 2 i gave av min samboer men har ikke hørt noe fra noen etter det om disse aksjene...akkuratt som om at de to eg har ikke eksisterer liksom....

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #377 på: 15. Okt. 2007, 15:35 »
akkuratt som om at de to eg har ikke eksisterer liksom....

Tampen brenner

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #378 på: 15. Okt. 2007, 16:16 »
Som om ikke de/han som driver siden er lugubre nok, må de ha en sånn jævlig irriterende popup greie når man åpner siden, slik at internet explorer låser seg dersom man har valgt å blokkere popups. Finnes det noe positivt med den siden i det hele tatt?

MatsNorway93

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #379 på: 15. Okt. 2007, 20:29 »
Av dere som er medlem av NUSSC! Har noen av dere fått medlemsbladet? Har ikke fått det og blir rimlig forbanna! Vi skulle egentlig fått et i august(Utsatt), så i september(Utsatt), men nå blir det i oktober! Vis vi får noe da!

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #380 på: 15. Okt. 2007, 22:11 »
Av dere som er medlem av NUSSC! Har noen av dere fått medlemsbladet? Har ikke fått det og blir rimlig forbanna! Vi skulle egentlig fått et i august(Utsatt), så i september(Utsatt), men nå blir det i oktober! Vis vi får noe da!

Ikke fått det nei.....

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #381 på: 16. Okt. 2007, 05:36 »

Hvorfor vil du ha et blad der du leser 3 måneder gamle nyheter som du leste for nøyaktig tre måneder siden...
« Siste redigering: 16. Okt. 2007, 16:03 av VepsoO »
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #382 på: 16. Okt. 2007, 13:39 »
Nei ikke fått noe blad, å regner ikke med det kommer noen heller.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

MasterMike

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #383 på: 16. Okt. 2007, 15:16 »
Har vel meldt meg inn der 4 ganger eller no. Og hver gang måtte jeg sende kopi av kvitering på at jeg hadde betalt. For de hadde ikke registrert noe på meg. Samme skjedde en kamerat på jobben. Tragisk. Så kom det noen blader, så ble det stille. Og alle disse tingene som skulle følge med hvis du kjøpte ting. Signerte bilder og slik,  så jeg aldri noe til. Var alltid tomt. Og Cm/Fm man kunne kjøpe der. Kom 3 uker etter det var å kjøpe i butikken..Skulle liksom komme dagen før lansering.
Ballen er rund!

Haavard

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #384 på: 16. Okt. 2007, 16:26 »
Jeg kjøpte aksje gjennom nufc.com, og fikk et par brev i året med regnskap og lignende, samt rapport fra styreformann osv. Har ikke fått noe etter at jeg flyttet i fjor sommer, men mistenker posten for å være litt sløve i forhold til videresendingen jeg bestilte. Er det egentlig noen som har kjøpt via nussc som har fått slike brev? Eventuelt kan vi sammenligne de vi har, om de ser like ut

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #385 på: 16. Okt. 2007, 18:20 »

Hvorfor vil du ha et blad der du leser 3 måneder gamle nyheter som du leste for nøyaktig tre måneder siden...

Det er vel prinsippet da vet du. Dessuten så er det ikke alle som bruker like lang tid hver dag på å surfe etter portrettintervjuer etc som brukerne av dette forumet. Jeg driter jevnt i hele bladet, men har levert 2 artikler dit, og blir fobanna om jobben var forgjeves...

MatsNorway93

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #386 på: 16. Okt. 2007, 18:42 »

Det er vel prinsippet da vet du. Dessuten så er det ikke alle som bruker like lang tid hver dag på å surfe etter portrettintervjuer etc som brukerne av dette forumet. Jeg driter jevnt i hele bladet, men har levert 2 artikler dit, og blir fobanna om jobben var forgjeves...

Er prinsipper vet du! Syntes også det er moro å lese hva andre har skrevet! Men er det noen som har fått det! Vært veldig stille i postkassa mi!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #387 på: 16. Okt. 2007, 19:55 »
nyhetsfrekvensen på nussc-siden er ikke den samme lenger. Har han dabbet av igjen tro?

Her er forøvrig hva han skrev den 02.10.07 angående nytt blad

Sitat:

Medlemsblad nr 1 i trykken
02.10.2007, kl. 21.21

Sesongens første medlemsblad er nå sendt i trykken og det samme er årets medlemskort. Vi takker for alle bidrag og gleder oss til reaksjonene på nytt blad som har fått nytt navn og ny lay-out.

Bladet blir postlagt førstkommende mandag og det tar normalt sett 4-7 dager i posten, avhengig av hvor man bor.

Vel det er vel en sannhet med visse modifikasjoner tenker jeg...

En annen ting; Dere som har kjøpt aksjer som etter all sannsynlighet er falske, Dere MÅ gå til politiet med de for å høre hva dere bør gjøre i saken. Salg av falske aksjer er vel minst like alvorlig som å drive under falsk identitet!!

Dette er antagelig mer enn nok til å stoppe gesjeften hans!

oeyhope

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #388 på: 16. Okt. 2007, 19:59 »
Kommer dere noe videre med denne saken? Personlig har jeg nå mailet 4 ganger til dem og bedt om å få pengene tilbake for livstids medlemskapet jeg kjøpte. Fikk alldri noen svar. Så skrev jeg ett brev jeg fikk laga på forbrukerrådet.no og etter 1 dag fikk jeg nå mail tilbake om at dem hadde svart meg pr post. Mulig det kommer ett gammelt medlemsblad? Jeg har også prøvd å spore opp ett nr til NUSSC, men det viser seg å være umulig.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #389 på: 16. Okt. 2007, 20:02 »
Christian Herman Weiseth
Bestumv. 84 N, 0283 Oslo
22 50 66 05