20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arbeidsgruppe mot NUSSC  (Lest 149481 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #330 på: 09. Okt. 2007, 18:55 »
Klarer ikke helt å se for meg at en politisak ville ha kommet så langt. Har sett verre ting blitt henlagt før...Tror heller media og forbrukerombudet er veien å gå, da dette hvertfall vil gjøre at CW ikke blir glemt, og dermed vil få problemer med å svindle folk igjen.

ps: Om det dannes en ny supporterklubb må jo selvsagt de fra nussc stå i spissen for dette (bortsett fra CW da  :P). De er de eneste med erfaring fra dette. Tror t.o.m. den ville gått rundt med frivillig betaling i tillegg til reklameintekter (Om jeg har oppfattet holdningen til mange her riktig).

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #331 på: 09. Okt. 2007, 21:02 »
fortsatt ingen som har mailen hans?
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #332 på: 09. Okt. 2007, 21:06 »
fortsatt ingen som har mailen hans?
Hvorfor skal du ha Weiseths mailadresse?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Martin

• Gjest
« Svar #333 på: 09. Okt. 2007, 21:11 »
Organisasjonsnummer: 945 913 061 
Navn/foretaksnavn: NORDIC NEWCASTLE SUPPORTERS AS 
Organisasjonsform: Aksjeselskap 
Forretningsadresse: Bestumveien 42 E
0281 OSLO 
Kommune: OSLO 
Postadresse: Bestumv 42 E co Weiseth
0281 OSLO 

E-postadresse: weiseth@enitel.no

Internettadresse: - 
Telefon: 22 50 64 67 
Mobil: - 
Telefaks: 22 50 45 04 
Registrert i Enhetsregisteret: 19.02.1995

Stiftelsesdato: 09.12.1987 
Daglig leder/ adm.direktør Christian Herman Weiseth

Forretningsfører Kjell Weiseth

Næringskode(r): 74.400 Annonse- og reklamevirksomhet 
Sektorkode: 710 Private foretak med begrenset ansvar (aksjeselskaper mv.)

Også registrert i: Foretaksregisteret
Merverdiavgiftsmanntalle t
NAV Aa-registeret

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #334 på: 09. Okt. 2007, 21:20 »
Han treffes på info@newcastle.no i allefall!

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #335 på: 10. Okt. 2007, 12:45 »
fikk svar i dag. Jeg skrev en artikkel for en stund siden, og fikk beskjed om at jeg skulle få tilsendt en dvd som takk... men jeg MÅTTE sende klagebrev først!
dette var svaret jeg fikk:

Hei. Flott om du skriver navn og adresse når du sender oss mailer
slik at vi i det hele tatt vet hvem du er. Det er jo bare å sende oss
en mail så sender vi deg selvsagt en dvd, verre er det ikke.

Hører fra deg så ordner vi opp i dvd`en din.

mvh.
NUSSC

men spørsmålet er om jeg skal gidde å ta i mot? jeg liker CW veldig dårlig. han prøver å redde seg ut av det nå, og aldri før har han vært så hjelpsom som nå!
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

siva83

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #336 på: 10. Okt. 2007, 13:02 »
Gjett hvem som redder skinnet sitt nå da=)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #337 på: 10. Okt. 2007, 15:28 »
Vi skal likevel greie å få tatt ham. Selv om han prøver å redde sitt eget skinn. Skal han for alvor redde sitt eget skinn bør han betale tilbake penger til alle som har betalt for medlemsskap i supporterklubben i tiden fra 1998 til 2007.
For vi har så definitivt ikke fått det vi har betalt for.

Han må også gi tilbake penger til SAMTLIGE som ikke har fått det de betalte for i forbindelse med de to kampene i Norge.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #338 på: 10. Okt. 2007, 17:05 »
jeg var på enga-newcastle kampen! men er vel heller tvilsomt hva jeg får ut av det...

MatsNorway93

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #339 på: 10. Okt. 2007, 18:17 »
Jeg kjøpte sesong dvden for fjorårets sesong før sommern! Og ble da lovet at jeg skulle få den i slutten av juni! Men da hadde de hatt noe feil i systemet så da lovet de at den skulle komme i august! Sendte mail i starten av september, men har aldri fått noe svar!

Jeg har ikke så mye gå videre med! Men jeg syntes virkelig at det burde bli satt opp en gruppe som sjekker hvor mye det ca. tilsammen! Da tror jeg vi kan knarte han! Men det spørs om noen vil dette da?

siva83

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #340 på: 10. Okt. 2007, 19:53 »
Ikke heng dere opp i alt dette. Supporterunionen skal hjelpe oss. De ser på saken og har ganske mange som kan hjelpe oss. Regner med at de pengene som har gått til kampbilletter og medlemsskap er tapt, MEN det finnes håp om du har betalt noe og ikke fått varen. Men jeg lover dere at det er i gang med å finne ut av ting og tang. Supporterunionen vil komme med et svar på sin side når de har nøstet opp i ting

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #341 på: 10. Okt. 2007, 20:34 »
Siva83, har du tenkt noe på å starte en ny klubb? Er vel ingen som har noe respekt for NUSSC lenger, og siden du skulle overta som leder kan det jo hende du er interessert i å lede en eventuell ny klubb..
Norwegian blood, Geordie heart

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #342 på: 10. Okt. 2007, 23:03 »
jeg var dum nok til å betal for ONE Newcastle medlemsskapet i sommer. Jeg husker nå og at jeg betalte ifjor for medlemsskap som gjalt for 1 år. Husker at CW nektet på at jeg betalte for det og sendte han bevis på det, hørte aldri noe igjen. Kan alltid få utskrift fra dette fra banken.

EG skal ha de pengene tilbake.

siva83

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #343 på: 11. Okt. 2007, 11:24 »
Siva83, har du tenkt noe på å starte en ny klubb? Er vel ingen som har noe respekt for NUSSC lenger, og siden du skulle overta som leder kan det jo hende du er interessert i å lede en eventuell ny klubb..

Ja jeg vil være med å lede en ny klubb når den tid kommer. Først må vi løse dette som har skjedd. Jeg er fortiden sengeliggende med hjernerystelse så det er begrenset hva jeg hjelper til med for tiden, men som sagt så nøstes det nå opp i ting=)

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #344 på: 11. Okt. 2007, 13:23 »
Ja tiden er endelig inne for og få tatt svindleren.
God ide og få trappet opp i Canal + studioet og fortelle hele det norske folk om det