20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arbeidsgruppe mot NUSSC  (Lest 149370 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #285 på: 07. Okt. 2007, 18:25 »
Fair nok.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 07. Okt. 2007, 18:26 »
Alle som har blitt snytt for penger må da skrive til Ray tørnkvist, slik at han skjønner hvor mange som har blitt utnyttet.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #287 på: 07. Okt. 2007, 18:30 »
Jeg vil bare bekrefte at jeg nå ikke "jobber"/"hjelper" nussc lenger.... mitt siste bidrag var forhåndsrapporten t kampen mot Everton som vi forøvrig vant, så gratulerer folkens 8) Jeg er desverre en av de som har latt seg lure og jeg har vært dumsnill alt for lenge...men jeg vil bare si at eg gjorde ikke dette for Weiseth, men for dere supportere fordi eg mener dere fortjener å få det dere betaler for. Så jeg gjorde i alle fall mitt beste, men nå er eg ferdig med nussc og newcastle.no. Har og vært borte i helgen så de nyhetene som er lagt ut i helgen står ikke eg for. Håper vi sammen klarer å få i gang en skikkelig supporterklubb etterhvert fordi det fortjener vi alle sammen!!!! 8) Og jeg synes artikkelen i Aftenposten på lørdag var alt for snill....men skulle de ha fått med alt han har gjort mot oss ville det nok fylt hele avisen om ikke flere.....

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 07. Okt. 2007, 18:32 »
Jeg har også fått svar fra supporterunionen.no sin leder, men vil ikke poste dette her da jeg spurte konkrete spørsmål som jeg fikk svar på! Men jeg kan si så mye som at det vil bli tatt opp på ledermøte som de snart skal ha, og at de kan bruke reaksjonsformer overfor klubber som lurer sine medlemmer. Han lover å sjekke/følge denne saken nøye opp! Det anbefales også at hver og èn som har eller føler seg lurt kontakter politet/myndigheter om de føler dette er en kriminell handling!

Om det som omhandler fiktive personer stemmer, snakker vi jo om kriminalitet av høy rang, og som vil bli slått ned på.

Lurer også på om "skattefuten" kansje vil være interessert i å se over papirene til supporterklubben de siste årene? Har mine tvil om driften der.............

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #289 på: 07. Okt. 2007, 19:25 »
Ja du sier noe der. For min egen del tror jeg Vålerenga affæren er litt avlegs. Jeg har heller aldri vært medlem i NUSSC, men CW er en skurk av dimensjoner.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 07. Okt. 2007, 19:42 »
Vet ikke om det er av noen interesse her, men jeg har fått telefonummeret til lederne i supporterunionen, og blitt bedt om å kontakte dem om det er noe mer jeg vil få frem i lyset eller om jeg har noen flere spørsmål. Så om noen har noen beviser eller saker jeg bør henvise til som ikke sto i artiklene som var lagt ut igår, kan jeg godt ta en telefon og ringe slik at de blir oppmerksomme på den enkelte saken eller på hvor mange saker det egentlig er, og har enda mer og gå ut ifra på styre/ledermøte!

Det jeg er mest "keen" på er at han må frigi listen over navn som er medlem i supporterklubben, slik at de som ikke har internett og/eller er medlem av et forum blir informert.............. men vet ikke om jeg gidder å ringe kun for den enkelte saken..........

Skulle også likt å ha litt bedre indisier på at det er fiktive personer de tidligere lederne, slikt at supporterunionen kan sjekke evt oppgitte telefon nummere, adresser og det som måtte være, og kansje hjelpe "oss" til en anmeldelse.............

« Siste redigering: 07. Okt. 2007, 19:46 av Frode »

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #291 på: 07. Okt. 2007, 19:58 »
Problemet er det at det aldri har blitt oppgitt annet enn epostadresser til de andre "lederne". Men det sier seg jo selv når han ikke kan gi journalisten kontaktinfo på verken Thomas Berg eller Lene Jensen.

Villedende markedsføring om at han har eksklusive rettigheter for salg av billetter ol...

Synd jeg er langt hjemmefra. Håper at jeg ennå har noen papirer fra den tiden han skulle ha meg til å overta salget av supportereffekter. Men jeg er borte på jobb til den 19. så får ikke sjekket noe før evt da.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #292 på: 07. Okt. 2007, 20:00 »
Har fått svar nå og han har sagt at han skal sende meg de 1500,- han skylder meg i morgen..

han innrømmer ingen feil, men han sender meg alikevell pengene så da tar jeg deg som en innrømmelse på alt han har gjort ;)

Her skal han tydeligvis berge stumpene som best han kan...

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #293 på: 07. Okt. 2007, 21:38 »
Han rydder i allefall kjapt opp!

Jeg har i kveld mottatt bekreftelse på mail om at reisen er i orden. Vedlagt i mailen var det ALLE nødvendige dokumenter. Flybilletter, kampbillett og hotell.

Reiser for å se neste kamp på St.James' Park. Reiser mandag og retur tirsdag. Fikk tilbud om å reise over søndag og være til onsdag. Men har vært så mye på reise i det siste gjennom jobben, så nå vil jeg ha mest mulig tid hjemme når jeg har fri. Noen som har overnattet på Hotel Voucher før?
CW sier det er et meget bra hotell med høy standard. Håpet jeg ville  sette pris på det, og til slutt sto det god tur.

Og det skal jeg ha!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #294 på: 07. Okt. 2007, 21:44 »
Noen som har overnattet på Hotel Voucher før?

Tror du har misforstått......Hotel Voucher er et reisedokument, bekreftelsen på din bestilling....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #295 på: 07. Okt. 2007, 22:19 »
Noen som har overnattet på Hotel Voucher før?

Tror du har misforstått......Hotel Voucher er et reisedokument, bekreftelsen på din bestilling....

Selvsagt...  :)

Er på Jurys Inn han har booket meg inn.

Men er tydeligvis nesten utsolgt på stadion. Har fått plass på Level 7 på Sir John Hall stand. (Seat : N/L7M/K/0536)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #296 på: 07. Okt. 2007, 22:23 »
Jeg skal også på kampen..skal sitte på platinium club..

Håper på utsolgt stadion, fantastisk stemning og tre poeng!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #297 på: 07. Okt. 2007, 22:34 »
Han prøver vel så bra han kan og rette opp der det går ann. Han har presset på seg nå. Han er alene der ute. Satser på at de fleste ikke lar seg kjøpe nå til senere svindler og melder seg ut av drittklubben.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #298 på: 07. Okt. 2007, 23:41 »
Jeg lurer på hva som nå skjer med CW, NUSSC og Supporterunionen. Liten tvil om at sistnevnte kommer til å sperre NUSSC ute, og da sier vel Weiseth takk for seg med millionene han har dratt inn på bekostning av alle de uvitne som har donert ham penger i løpet av hans åtte år som leder.

MEN... Alt er ikke fryd og gammen dersom dette skjer. NUSSC blir uovertakelig for stakkars Siv-Anita som må reske opp i en drøss med saker. Vanskeligst blir det å få ordnet opp med livstidsmedlemsskapene som folk lot seg lure til å kjøpe. Det må da være ulovlig å selge denne typen medlemsskap for så å trekke seg og pengene ut av klubben etter noen få måneder? Her bør Weiseth stilles økonomisk ansvarlig, uten tvil.

Å legge ned NUSSC for å starte noe nytt blir heller ikke helt korrekt ettersom det er en del stakkarer som har betalt 1000 kr for dette evigvarende medlemsskapet. Vi bør stå sammen for å reske opp i dette slik at Weiseth ikke slipper unna med svindelen sin dersom scenarioet jeg ser for meg viser seg å være korrekt.

NewUtd.no har per dags dato ikke ressurser nok til å drive en supporterklubb alene. Vi vil mer enn gjerne bidra med vårt til at Newcastle-fansen får en verdig supporterklubb, og ikke bare en verdig supporterside, men husk at siden drives av frivillige som har begrenset med tid pga skole, jobb og andre ting.

Dette skrev jeg i det lukkede forumet vårt:

Sitat
Å drive en supporterklubb er ikke det samme som å drive en fanside som denne. Her er det ingen som betaler noe, og ingen har store forventninger til ting som medlemsfordeler, medlemsblad, fellesturer, billetter og andre saker.

Jeg har begrenset tid og kan ikke drive en ny supporterklubb herfra, selv om jeg gjerne bidrar med mitt under en annen leder. Det jeg eventuelt ser for meg er at vi samler i stand et nytt crew som kan ta seg av ting som avtaleinngåelser, mekking av medlemsblad, distribuering og så videre. Teamet vi har på NewUtd.no kan bli det samme, eventuelt med små utskiftninger for å fjerne daukjøttet og dermed gjøre siden bedre.

Altså:
- NewUtd.no blir den offisielle siden for Newcastle-fans i Norge. Det samme med forumet, hvor vi oppretter et eget underforum for supporterklubben.
- Vi legger til rette for at en ny supporterklubb kan få sitt talerør gjennom vår side. Dvs at vi fortsetter med nyhetsposting og andre ting som før, bare at supporterklubben kan reklamere for sitt tilbud her.
- Supporterklubben får et nytt navn.

Det som eventuelt blir viktigst av alt er at vi klarer å samle et ressurssterkt, ansvarlig og engasjert crew som kan gi Newcastle-fansen i landet en verdig supporterklubb. Skribenter er det ikke så farlig med siden det alltid finnes dyktige folk som vil skrive om klubben i sitt hjerte. Tenker mer på kunnskaper når det gjelder organisering, design, laging av medlemsblad, økonomi og så videre.

Hva mener dere andre?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Jani

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #299 på: 08. Okt. 2007, 08:58 »
det må da være noen som kan sette en stopper for alle disse problemene med nussc, det har vert mange som har blitt lurt inkludert meg selv.
det må sies at jeg viste ingenting om dette før i dag morges om dette her, og alt jeg har lest om dette her så blir jeg skikkelig forbanna.
for vi har jo betalt og betalt og ikke fått det vi skal ha, som de har lovet oss.
min menig er de som har blitt rammet av dette her mest bør ta kontakt med politiet for og få ordnet opp i dette så for som ovehode mulig sånn at det kan bli startet en ny supporterklubb, eller viderføre newutd.no til og ta over.