20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arbeidsgruppe mot NUSSC  (Lest 149343 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #270 på: 07. Okt. 2007, 12:02 »
kan vi ikke sette opp en liste over hvem som anmelder, og hva den personen anmelder for? så får han masse på seg samtidig

edit: samtidig får vi litt system, og vi ser om vi har fått med alt
« Siste redigering: 07. Okt. 2007, 12:07 av aDDis »

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #271 på: 07. Okt. 2007, 12:05 »
Er jo fullt mulig å anmelde CW til politiet for Lene Jensen-saken også. Slik jeg ser det er den saken helt klart et lovbrudd som kanskje kan straffes med fengsel. Men jeg tror at den som anmelder kan risikere å måtte møte i en eventuell rettsak. Tror også det kan være vanskelig å få ham dømt for det, men det kan jo være verd forsøket...

Jeg tror heller de som går til sak pga banketten/livstidsmedlemskap/vunnet Newcastletur som aldri kom har en sjanse til å nå fram...

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #272 på: 07. Okt. 2007, 12:12 »
Til dere som har postet ut artikkelen på engelske forum, eller har tilgang:

Hva er reaksjonen til engelske supportere?

reaksjonene på skunkers.net:  ;D

*Slit his troat
*stick his horny hat up his hoop
*If he has done all that shit, he should be investing in soap on a rope. I can see a big Bjørn looking for a soap slipper in the prison showers in Norway.

Og som en av mine bekjente i England sier så skal vi ikke se bort fra at den nye ledelsen i NUFC vil være mer åpen og imøtekommende for et evt samarbeid med en ny seriøs supportergruppe.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #273 på: 07. Okt. 2007, 12:24 »
Syns Newutd bør nytte muligheten for å danne et samarbeid, biletter slik som vi en gang hadde det.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #274 på: 07. Okt. 2007, 12:37 »
Synes det bør lages en tråd der alle som var på banketten og de som har betalt for one united samler seg og lager en felles sak mot CW/NUSSC før det er for sent. Kanskje noen av Ulf eller andre som har vært innvolvert har noen liste over hvem det gjelder og eventuelt antallet. Tipper han har svindlet over 100 pers og rundt 100 000. Vålerenga affæren der svindlet han nok for enda mer, men det er nok for sent.
Jeg har dessverre ikke noe liste eller oversikt. OG det kan se ut som om jeg ikke har noe sak angående turen jeg ikke fikk. Sendte en mail i går kveld til info@newcastle.no angående turen og lurte på om jeg ville få den i det hele tatt.

Svaret kom kjapt: Var bare å si ifra når jeg ville dra så skulle det ordne seg. Underskrevet "mvh Christian".

Tror jeg skal velge Tottenham matchen om 2 uker. Da får vi se om det ordner seg relativt kjapt..

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #275 på: 07. Okt. 2007, 12:50 »
Jaja da har han i allefall bevist at det er han som driver å oppdaterer siden. Skam for Norge

siva83

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #276 på: 07. Okt. 2007, 13:16 »
Synes det bør lages en tråd der alle som var på banketten og de som har betalt for one united samler seg og lager en felles sak mot CW/NUSSC før det er for sent. Kanskje noen av Ulf eller andre som har vært innvolvert har noen liste over hvem det gjelder og eventuelt antallet. Tipper han har svindlet over 100 pers og rundt 100 000. Vålerenga affæren der svindlet han nok for enda mer, men det er nok for sent.
Jeg har dessverre ikke noe liste eller oversikt. OG det kan se ut som om jeg ikke har noe sak angående turen jeg ikke fikk. Sendte en mail i går kveld til info@newcastle.no angående turen og lurte på om jeg ville få den i det hele tatt.

Svaret kom kjapt: Var bare å si ifra når jeg ville dra så skulle det ordne seg. Underskrevet "mvh Christian".

Tror jeg skal velge Tottenham matchen om 2 uker. Da får vi se om det ordner seg relativt kjapt..

Litt dumt at alt ordner seg ang den turen... Det har jeg jo bedt tv2hjelper deg om å se på. Det er nok det som kunne vært dråpen

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #277 på: 07. Okt. 2007, 13:18 »
Legg til mitt navn: Morten Myksvoll.

Glad jeg er utmeldt for lenge siden, etter at jeg nesten meldte meg på Lillestrøm-fadesen som er omtalt i Aftenpostens artikkel. Jeg er forbanna, og er det noe jeg kan bidra med, så kontakt meg: mmyksvoll@gmail.com.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #278 på: 07. Okt. 2007, 13:18 »
Uansett, så er det meget svakt at det har tatt så lang tid og flere henvendelser før du får turen. Om du nå får turen.
Carr har altfor få landskamper for England!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #279 på: 07. Okt. 2007, 13:27 »
Jeg vil ikke være så sikker på at det faktisk ordner seg med den turen. Men etter artikkelen i Aftenposten er jo mulighetene i aller høyeste grad tilstede for at han faktisk viser litt velvilje og gir Ulf den turen. For på den måten å "redde ansikt".

Det irriterer meg mer og mer at jeg var dum nok til å kaste 265 kroner ut av vinduet i sommer, i den tro at ting kanskje ordnet seg. Jeg burde benyttet sjansen i sommer, til å melde meg ut. Jeg er også veldig glad for at jeg hadde andre planer i fjor sommer, så jeg ikke kunne la meg bli svindlet i forbindelse med LSK-kampen.

Hvis jeg skal anmelde Weiseth for noe må det være Thomas Berg og Lene Jenssen. Jeg vant jo faktisk konkurransen på det imaginære supportertreffet etter Vålerenga-kampen, og fikk en DVD i posten to måneder senere. Jeg husker ikke lenger hva slags billettpakke jeg bestilte i forbindelse med den kampen, eller hva jeg betalte.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #280 på: 07. Okt. 2007, 13:30 »
Vel det vil kjapt vise seg om han mener det med turen. Jeg har nå bestilt tur til Tottenham-kampen, så vil kjapt vise seg om han klarer å ordne det...

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #281 på: 07. Okt. 2007, 13:56 »
Det er billig for han å ordne den turen til deg, så det bør han klare. Det er verre med de pengene han regelrett har svindlet seg til i tidligere tilfelle. Nok langt over 100 000.

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #282 på: 07. Okt. 2007, 15:15 »
Nå har jeg lite erfaring med å lese budsjetter og slikt, men da jeg ser på budsjettet ser det helt merkelig ut. I.o.m. at newcastle.no alltid har overpriset varer og basert seg på frivillig arbeid (i tillegg til CW) er det vanskelig og få det til å stemme at omsetningen ligger rundt millionen, men overskuddet alltid havner under 50000 (du skatter ikke så lenge det ligger under den grensen). Her er det vareforbruk og driftskostnader som utgjør "balansen", men jeg har vanskelig for å se hva disse driftskostnadene er (lønnsbudsjettet ligger på 1000 spenn).

Har som sagt ikke erfaring med drift av firma og budsjett, men har vanskelig for å se noe logikk i dette...

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #283 på: 07. Okt. 2007, 15:54 »
Forbruk kan være så mangt... "Forretningsreiser" er vel en del av saken antar jeg...

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #284 på: 07. Okt. 2007, 16:08 »
  Fra Supporterunionen    07.10.07 - 14:34
Svar fra Supporterunionen
Først og fremst vi jeg som leder for Supporterunionen (SBF) sterkt beklage det som er kommet fram i pressen.Jeg har som leder valgt og ikke kommentere det som sto på trykk, da vi nå undersøker hva som er skjedd. Det er første gangen det kommer nor konkret fram om Newcastle til oss og vi skal selvsagt gjøre det vi kan innenfor vårt reglement i denne saken.Jeg er lite lysten på og diskutere denne saken på åpent forum, men SBF vil i løpet av kort tid komme med en uttalelse på sin hjemmeside.Vi i SBF skal gjøre alt vi kan for at sånne ting ikke hender med supportere, men er avhengig av at dere da tar kontakt med oss, når slike hendelser oppleves. Medfører alt dette riktighet er det en stor hån mot Norske Newcastle supportere. Ta gjerne kontakt med oss på post@supporterunionen.no.
Med vennlig hilsen
Ray Tørnkvist
Leder SBF