20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arbeidsgruppe mot NUSSC  (Lest 149288 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #255 på: 07. Okt. 2007, 00:04 »
Er visst bare "Football"-forumet som det er en sånn grense tror jeg. Bør det legges ut der eller på "Chat"?
Norwegian blood, Geordie heart

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #256 på: 07. Okt. 2007, 00:04 »
Dette er jævla kult! :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #257 på: 07. Okt. 2007, 00:42 »
Til dere som har postet ut artikkelen på engelske forum, eller har tilgang:

Hva er reaksjonen til engelske supportere?
Carr har altfor få landskamper for England!

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #258 på: 07. Okt. 2007, 01:40 »
Flott arbeid til dem som har bidratt her. Bra tiltak bjørni angående oversettelse av artikkelen. Bruk "controlled" istedenfor "has led"
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #259 på: 07. Okt. 2007, 01:50 »
Hei Borbis. God ide. jeg legger det inn i dokumentet, men dere som har fått det allerede kan endre selv eller la det være.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #260 på: 07. Okt. 2007, 02:12 »
Sjekk www.newcastle.no Kan aldri huske å ha sett så mange nyheter postet på en dag før... Alle som går inn på siden vil nå bli lurt til å tro at dette er en perfekt drevet supporterklubb... Luring

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #261 på: 07. Okt. 2007, 02:14 »
Ein må ha ein viss antall innlegg for å kunne opprette ein ny tråd på fotballavdelinga. Nokon som har posta endel på newcastle-online?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #262 på: 07. Okt. 2007, 03:12 »
http://www.newcastle-online.com/nufcforum/index.php?topic=45891.0

Ligger ute. Gjort av en her på forumet. Han får innrømme det sjøl vis han vil ha kred

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 07. Okt. 2007, 05:57 »
Lett å skjønne da :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

siva83

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #264 på: 07. Okt. 2007, 08:46 »
Sjekk www.newcastle.no Kan aldri huske å ha sett så mange nyheter postet på en dag før... Alle som går inn på siden vil nå bli lurt til å tro at dette er en perfekt drevet supporterklubb... Luring

Jepp det er helt sykt. Jeg var teoretisk leder til i går kveld, derfor kan jeg ikke skjønne hvorfor de fikser på siden. Trodde JEG var ansvarlig for den som en leder og....Men tydeligvis ikke. han har lagt ut bilder,masse nyheter og oversikt over de 5 siste kampene, og slettet navnet mitt fra siden, FØR jeg trakk meg...

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #265 på: 07. Okt. 2007, 09:10 »
Det siste er vel pga artikkelen i aftenposten tenker jeg  ;D

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 07. Okt. 2007, 09:30 »
Ser at også forum for andre supporterklubber har oppdaget artikkelene og svindelen som det ble skrevet om i går, og diskuterer dette på dems egne forum. Har fått litt oppmerksomhet dette her..........

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 07. Okt. 2007, 09:35 »

Jepp det er helt sykt. Jeg var teoretisk leder til i går kveld, derfor kan jeg ikke skjønne hvorfor de fikser på siden. Trodde JEG var ansvarlig for den som en leder og....Men tydeligvis ikke. han har lagt ut bilder,masse nyheter og oversikt over de 5 siste kampene, og slettet navnet mitt fra siden, FØR jeg trakk meg...
Ser heller ikke noen link til et forum på sidene, det ante meg at han ville ha forumet vekk slik at han på den måten slipper mer fokusering på hvordan han svindler mest ungdommer og studenter for de pengene de måtte ha..............

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #268 på: 07. Okt. 2007, 10:50 »
Synes det bør lages en tråd der alle som var på banketten og de som har betalt for one united samler seg og lager en felles sak mot CW/NUSSC før det er for sent. Kanskje noen av Ulf eller andre som har vært innvolvert har noen liste over hvem det gjelder og eventuelt antallet. Tipper han har svindlet over 100 pers og rundt 100 000. Vålerenga affæren der svindlet han nok for enda mer, men det er nok for sent.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 07. Okt. 2007, 11:54 »
Mener å ha hørt at det er tre års foreldesesfrist på slike saker. Har snakket med både advokat og forbrukerombudet om denne saken. Forbrukerombudet konkluderte med at dersom opplysningene jeg da dem var riktige (noe de selvsagt var) så hadde NUSSC brutt markedsføringsloven. Advokaten mente også at NUSSC hadde brutt loven og at vi hadde krav på å få tilbake 5-700 kroner. Da måtte vi ta saken til forliksrådet. Det koster 850 kroner, men prisen er den samme uansett hvor mange som klager. Men hvis da 10 stykker går sammen blir det snaue 100 kroner på hver. Tror også man slipper å betale om man vinner. Noen må også ta ansvar og møte i forliksrådet...