20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arbeidsgruppe mot NUSSC  (Lest 149190 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #210 på: 06. Okt. 2007, 15:11 »
Jeg vet at dama hans er utdannet innenfor noe sånt helse/massasje greier, så kanskje de skal starte noe.

Hun har eget firma, og hun er vel ikke dama hans lenger. Jeg velger å tro at dette skal brukes til svindel. I alle fall til det motsatte er bevist.
Toon, Toon,
Black and white army

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #211 på: 06. Okt. 2007, 15:12 »
Niks det var noe CW gjorde. Han føler seg så snytt. Har sittet på omtent HVER kamp, tilogmed med feber innabors og skrevet de jævla referatene. og han har ikke fått 50 øre som takk en gang. Jeg skulle lagt ut noen nyheter i går men vet dere hva? JEG DRITER I DET
Du kan jo legge ut hele artikkelen fra Aftenposten  :P

Eller enda bedre; videresend alle som går inn på newcastle.no til artikkelen i aftenposten :-)

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 06. Okt. 2007, 15:13 »
Jeg vil få bekrefte et par ting for dere:
-Jeg slettet INGEN fra forumet den kvelden det ble gjort.
- Jeg tar ikke over supporterklubben
- og jeg har INGENTING med svindelen som CW har gjort. Jeg og Atle Kristian føler oss skikkelig utnyttet og urettferdig behandlet.

Vi vet dette, Siv-Anita. Dere har gjort en hederlig innsats. Dessverre jobbet dere gratis for CW. Men alle vet at dere ble lurt. Synd AK ikke tok opp dette i studio til Dag Solheim. Men han kan jo ta en ny tur. Denne gangen kan kanskje du også stikke nesa foran kamera?
Toon, Toon,
Black and white army

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #213 på: 06. Okt. 2007, 15:13 »
Jeg vet at dama hans er utdannet innenfor noe sånt helse/massasje greier, så kanskje de skal starte noe.

Hun har eget firma, og hun er vel ikke dama hans lenger. Jeg velger å tro at dette skal brukes til svindel. I alle fall til det motsatte er bevist.

Der er det nok mange som er enige med deg! Inklusiv meg

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #214 på: 06. Okt. 2007, 15:16 »
oversettelsen er klar i kveld og jeg kan sende den til de som vil ha den. bare skriv emailadressene deres  her, så sender jeg i kveld. kun tekst i ei wordfil

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 06. Okt. 2007, 15:17 »
oversettelsen er klar i kveld og jeg kan sende den til de som vil ha den. bare skriv emailadressene deres  her, så sender jeg i kveld. kun tekst i ei wordfil

Hvem har du tenkt å sende mailen til?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

siva83

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #216 på: 06. Okt. 2007, 15:18 »
Niks det var noe CW gjorde. Han føler seg så snytt. Har sittet på omtent HVER kamp, tilogmed med feber innabors og skrevet de jævla referatene. og han har ikke fått 50 øre som takk en gang. Jeg skulle lagt ut noen nyheter i går men vet dere hva? JEG DRITER I DET
Du kan jo legge ut hele artikkelen fra Aftenposten  :P

Eller enda bedre; videresend alle som går inn på newcastle.no til artikkelen i aftenposten :-)

JA det var jævlig smart...

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #217 på: 06. Okt. 2007, 15:19 »

ulf@newcastleno9.com

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 06. Okt. 2007, 15:19 »

Bare post hele greia her på forumet...
Toon, Toon,
Black and white army

siva83

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #219 på: 06. Okt. 2007, 15:30 »
Beklager, de er nok tapt....

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 06. Okt. 2007, 15:35 »
Hvem er ansvarlig for klubben nå, har blitt svindla for en pakke vært 328 kr + en abenoment for 1000,-.....
Noen mail, tlf, adresse jeg kan skrive/ringe til??

Christian Herman Weiseth
Bestumv. 84 N, 0283 Oslo
22 50 66 05

Men det er vel tvilsomt at han stiller til ansvar for dette. Da er det Forbrukerombudet, TV2 hjelper deg og FBI som kan hjelpe deg.
Toon, Toon,
Black and white army

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #221 på: 06. Okt. 2007, 15:59 »
Jeg vil få bekrefte et par ting for dere:
-Jeg slettet INGEN fra forumet den kvelden det ble gjort.
- Jeg tar ikke over supporterklubben
- og jeg har INGENTING med svindelen som CW har gjort. Jeg og Atle Kristian føler oss skikkelig utnyttet og urettferdig behandlet.
Og med dette er det definitivt slutt for NUSSC! Kan ikke tenke meg at noen andre vil ta over dette etter CW!
Da kan man begynne å sende mail til supporterunionen.no slik at vi kan få fjernet NUSSC som supporterklubb der!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #222 på: 06. Okt. 2007, 16:05 »
Vil bare rette min takk og beundrelse for de som har bidratt til artikkelen i aftenposten uten at jeg trenger å utdype det noe mer ;)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 06. Okt. 2007, 16:06 »
Skal bli godt å endelig bli kvitt NUSSC. Det virker ikke som deres fremtid ser veldig lys ut akkurat nå.

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #224 på: 06. Okt. 2007, 16:47 »
Send meg gjerne oversettelsen, mailen min står vel i profilen min tror jeg. Har ganske gode engelskkunnskaper, så kan godt se over hvis det er ønskelig.
Norwegian blood, Geordie heart