20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arbeidsgruppe mot NUSSC  (Lest 149268 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #195 på: 06. Okt. 2007, 14:11 »
Skulle gjerne hjulpet deg Åsmund, men Engelsken min er fryktlig dårlig! Men et veldig bra forslag du kom med, og jeg håper du gjennomfører dette!
Forresten Åsmund, synes det går lang tid mellom hver gang du skriver på forumet den siste tiden!?!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #196 på: 06. Okt. 2007, 14:11 »
Ja jeg kan sende e-poster. Men jo flere e-poster jo bedre. Har det litt travelt akkuratt nå. Men jeg kan ta et tak litt senere i kveld.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #197 på: 06. Okt. 2007, 14:12 »
Har blitt litt lei av hele forum generelt og har hatt det enormt travelt på universitetet i det siste. Men dette må man få frem i lyset.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #198 på: 06. Okt. 2007, 14:19 »
Jeg kan hjelpe med oversettelser hvis nødvendig, men tar du å mailer det over til UK etterpå Åsmund?

Btw: skal vi ikke ALLE SAMMEN sende link til denne tråden og til artikkelen til info@newcastle.no ? Bare for å gni det lange stygge trynet hans enda mer ned i grusen...
Genial ide!  ;D

Petter Sunde

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #199 på: 06. Okt. 2007, 14:26 »
Noen kan jo starte med å sende en mail til nufc.com og starte en tråd på Newcastle-Online om det

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #200 på: 06. Okt. 2007, 14:27 »
Jeg sitter og oversetter artikkelen nå, men blir ikke ferdig på noen timer. Er midt i oppussing av hus, og må vel snart begynne på igjen...
BTW: engelsk ord for omsetning?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 06. Okt. 2007, 14:31 »
Det nyeste fra Weiseth er nå en helseklinikk!! Registrert i april i år...KLINIKK VEST heter det..

Så spørs det om det er en helseklinikk da?......han registrerte faktisk supporterklubben som barnehage, så man vet aldri....

http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=991113398
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 06. Okt. 2007, 14:38 »
Det nyeste fra Weiseth er nå en helseklinikk!! Registrert i april i år...KLINIKK VEST heter det..

Så spørs det om det er en helseklinikk da?......han registrerte faktisk supporterklubben som barnehage, så man vet aldri....

Ja, det passet jo bra med det jeg skrev lenger oppe her da!!!  ;D

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #203 på: 06. Okt. 2007, 14:41 »
Jeg sitter og oversetter artikkelen nå, men blir ikke ferdig på noen timer. Er midt i oppussing av hus, og må vel snart begynne på igjen...
BTW: engelsk ord for omsetning?

Turnover vel

siva83

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #204 på: 06. Okt. 2007, 14:58 »
Jeg vil få bekrefte et par ting for dere:
-Jeg slettet INGEN fra forumet den kvelden det ble gjort.
- Jeg tar ikke over supporterklubben
- og jeg har INGENTING med svindelen som CW har gjort. Jeg og Atle Kristian føler oss skikkelig utnyttet og urettferdig behandlet.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #205 på: 06. Okt. 2007, 14:59 »

Jeg vet at dama hans er utdannet innenfor noe sånt helse/massasje greier, så kanskje de skal starte noe.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #206 på: 06. Okt. 2007, 15:01 »
- og jeg har INGENTING med svindelen som CW har gjort. Jeg og Atle Kristian føler oss skikkelig utnyttet og urettferdig behandlet.

Godt at du ikke overtar; det er en MEGET klok beslutning.

Forresten; hvem er det som har oppdatert nyhetene i det siste... Regner med det IKKE er Atle Kristian i og med at han bruker skrive navnet sitt i artikkelen. Er vel CW selv tenker jeg...

siva83

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #207 på: 06. Okt. 2007, 15:07 »
Niks det var noe CW gjorde. Han føler seg så snytt. Har sittet på omtent HVER kamp, tilogmed med feber innabors og skrevet de jævla referatene. og han har ikke fått 50 øre som takk en gang. Jeg skulle lagt ut noen nyheter i går men vet dere hva? JEG DRITER I DET

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #208 på: 06. Okt. 2007, 15:09 »
Når dere har oversatt saken fra avisene til engelsk, gidder dere poste den her så kan man få spredd budskapet til alle sine kjenninger i Newcastle. Har noen engelske forum jeg tenker poste det på også.

Har ikke tid til å oversette det selv, skal kjøre til Harstad nå å drikke meg dritings i kveld ;-)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #209 på: 06. Okt. 2007, 15:10 »

Siden dere to har et skikkelig engasjement for å drive supporterklubb, så kan dere heller bidra på en evt. ny klubb, isteden for å hjelpe idioten CW sin bedrift tilbake på sporet......Nussc er tapt og vil begraves..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM