20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arbeidsgruppe mot NUSSC  (Lest 148959 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #135 på: 03. Okt. 2007, 23:31 »
Jeg er enig med forrige taler ;D

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #136 på: 03. Okt. 2007, 23:38 »
Jeg tror ikke Siv Anita har overtatt alt, jeg nekter å tro at Weiseth bare gir bort lettjente penger. Jeg tror muligens det kan være et samarbeid mellom Siv Anita og Christian der Siv A skal være klubbens ansikt utad. Dere undervurderer Christian, han er alt for smart til bare å trekke seg ut hvis han tror det er mer penger og hente. Jeg ser ingen grunn til å gi den "nye" supporterklubben noe støtte før man vet hva som skjer. Personlig håper jeg heller folk fortsetter og jobber for å utvikle newutd.com, her vet man helt sikkert at man jobber for supporternes beste.
an sparker ikke Bobby Robson??

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 04. Okt. 2007, 00:10 »
Jeg tror ikke Siv Anita er med på det, rett og slett. Vet at samboeren Atle Kristian også har fått øynene opp for dette, og var alt annet enn happy. Jeg tviler. Veit ikke hvordan det blir, men kan nesten se ut som om Siv Anita blir stående på bar bakke. Tipper noe slikt vil skje.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #138 på: 04. Okt. 2007, 11:20 »
Joda, takk skal du ha. Må innrømme at jeg har vært alt for naiv og godtroende de siste årene. Weiseth har lurt meg. Nå har jeg og andre endelig våknet opp. Vil gjøre alt for å få stoppet idioten fra å lure flere Newcastle-fans
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 04. Okt. 2007, 12:22 »
siva83 skriver dette på det nye forumet til NUSSC:
Sitat
Jeg skal gjøre mitt beste. Men akkurat nå sitter jeg på 0 informasjon. Folk vil ikke fortelle meg noenting og jeg vet like mye som alle dere andre. Jeg vil ha en supporterklubb jeg kan være stolt av og trives i, Newutd skal selvfølgelig kontaktes...gi meg en uke til å få oversikt, om de før meg vil gi meg informasjon. Ellers er det ingen håp for klubben. Jeg kan ikke ta over noe uten informasjon så jeg lover ingenting.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Det virker som hun har gode motiver, men dette har vi jo hørt før. Og ingen har sagt noe om CWs rolle i NUSSC og de har heller ikke forklart noe av historien om Lene Jensen. Åpenhet er viktig for en supporterklubb og dette har ikke akkurat vært NUSSC sterkeste side.

Hvis hun er samboeren til Atle Kristian ar hun byttet klubb fra Man Utd til Newcastle. Man bytter ikke klubb og dette gjør at jeg er litt mistenksom.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #140 på: 04. Okt. 2007, 13:27 »
Det er vel lite annet å gjøre for norske Newcastle-fans, enn å bryte fullstendig med NUSSC og newcastle.no

Hvilke garantier har man på at "nå er man på endelig rett kjøl"?
- Ingen!Jeg husker hvor stor stas det var når Lene kom inn som leder. Nå er vi på rett kjøl var klangen. Svært mange nærmest lovpriset starten og trodde på bedre tider. Hva skjedde så?Jo, historien er vel kjent. Nå skal man nok en gang gjennomgå et hamskifte, og det skal bli så bra. Så bra, så bra, så bra!Hvor sikker er man på at gamle spøkelser(nok en gang) ikke lurer i kulissene?Hva med de som har kjøpt livstidsmedlemskap?Hvor er inntekten fra det blitt av?De er jo et tapsprosjekt for kommende ledelse...(om det er en ny ledelse i det hele tatt)

Jeg tror det er ingen annen løsning enn å melde seg ut av NUSSC(jeg er heldigvis ikke medlem), og prøve å få til noe via newutd.no.

Det er på tide å innse at man er blitt lurt flerfoldige ganger, det eneste som virker nå er å begynne på scratch, helt uten noen som helst slags innblandelse fra NUSSC. Bare da kan man med sikkerhet begrave gamle spøkelser. For godt.
Carr har altfor få landskamper for England!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 04. Okt. 2007, 23:00 »
Skjønner absolutt ikke hvorfor folk vil sammarbeide med en evt ny supporteklubb med nussc folkene i bakgrunnen. Newutd bør satse på å gå sin egen vei.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 04. Okt. 2007, 23:02 »
Skjønner absolutt ikke hvorfor folk vil sammarbeide med en evt ny supporteklubb med nussc folkene i bakgrunnen. Newutd bør satse på å gå sin egen vei.
Spørsmålet er vel om det er noen i newutd-teamet som har tid, mulighet og nok interesse til å starte en offisiell supporterklubb.

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #143 på: 04. Okt. 2007, 23:41 »
Det går vel an å samarbeide med noen av de ærlige folka fra NUSSC, i tillegg at det sikkert er noen her som i hvert fall kan bidra litt. Det trenger jo ikke være sånn at de som er ledere gjør alt arbeidet heller. Er forhåpentligvis mange som har lyst til å bidra hvis det skal startes opp en ny supporterklubb. Burde i hvert fall være det!
Norwegian blood, Geordie heart

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 04. Okt. 2007, 23:46 »
Mener at hvis det noen gang skal bli aktuelt med sammarbeid med NUSSC må de legge alle kortene på bordet og være villig å jobbe for Newcastles supportenes beste. Slik som det har vært nå har det vært svært liten info om hva som skjer i klubben.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 04. Okt. 2007, 23:47 »
Det spørs om interressen er der....men det ligger selvsagt en del penger å tjene på en evt ny supporterklubb også, så det bør ikke være altfor vanskelig og trekke til seg folk.

Og det må ikke bli slik at folk her skal være redde for å tjene penger på en evt. ny supporterklubb, men i kjølevannet av CW kan jeg forstå at folk kan være skeptiske til å sette priser og ta seg betalt osv....men det må ikke bli slik!! Skal noen ta ansvar og lage blad og drive supporterklubb skal de selvsagt ha lønn og betaling!!

F.eks..Hvis Nordin som driver newutd.no og crewet hans skulle starte opp en offisiell klubb fra supporterunionen så skal de selvsagt få lov til å tjene penger på det også! SUpporterklubb er business, men det er to typer business....ærlig og uærlig business....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #146 på: 05. Okt. 2007, 00:03 »
Er enig i at de som driver supporterklubben godt kan tjene litt på det, men synes ikke det må bli for mye.

Synes de som er interessert i være med i ledelsen av en ny supporterklubb bør si ifra. Går jo an å starte forarbeidet nå og ha en god supporterklubb klar til neste sesong.
« Siste redigering: 05. Okt. 2007, 00:28 av Anti-mackem »
Norwegian blood, Geordie heart

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 05. Okt. 2007, 00:19 »
Altså...jeg regner med at mange kan gjøre dugnadsarbeid, som å skrive noen artikler uten å tjene penger....det er det sikkert mange som kan bidra med, også jeg.... men de folka som har litt tid til overs til å DRIVE supporterklubb skal få lønna(altså kontigent) si av meg ihvertfall hvis de klarer å starte opp et supporterblad..jeg vet hvor vanskelig det er å få tid til overs, så stor respekt til de som faktisk har tid eller tar seg tid til prosjektet!!

Det koster å produsere, trykke, sende ut....alt mulig koster og det skal selvsagt være lønn til de som driver klubben og i hovedsak lager suppoerterbladet...Men om de skal få lønn avhenger om klubben lykkes selvsagt!

Jeg driter i om lederen tjener penger så det renner, bare det er på en ærlig og rederlig måte......
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 05. Okt. 2007, 10:48 »
Jeg driter i om lederen tjener penger så det renner, bare det er på en ærlig og rederlig måte......

Det driter ikke jeg i. Det er greit at lederen skal få litt ekstra, men hvis det er et stort overskudd skal hvertfall noe av dette gå til å gjøre supporterklubben bedre. Hvis lederen vil bli leder av klubben fordi han kan tjene gode penger på det blir det helt feil etter min mening, og hvis det blir slik at folk i supporterklubben tjener massepenger på sitt engasjement blir også disse jobbene attraktive for folk forstår at her er det penger å tjene. Jeg sier ikke at de som driver klubben ikke skal få noe lønn, men de skal ikke tjene penger så det renner.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 05. Okt. 2007, 11:44 »
Om newutd skulle bli supporterklubben trenger de absolutt ikke gi ut noe blad synes jeg. Har aldri skjønt poenget med å gi ut artikler/rykter som alle har lest for en mnd siden.

Burde heller satse på å selge pakketilbud til kamper, supportertreff osv