20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arbeidsgruppe mot NUSSC  (Lest 147610 ganger)

0 medlemmer og 17 gjester leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #45 på: 01. Okt. 2007, 00:10 »
det beste hadde vært om noen kunne skrevet alle sakene i ett innlegg. mye arbeid men tror det er da vi får frem alt på en oversiktlig måte. tviler på at vg gidder å lese gjennom mange titalls sider. er jo ikke noe forside sak akkurat  :P

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #46 på: 01. Okt. 2007, 10:54 »
Kan godt hende at jeg tar feil nå, men har det ikke vært snakk om salg av falske autografer også tidligere? Mener å huske det.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #47 på: 01. Okt. 2007, 11:03 »
Jeg var på denne ''banketten'' som Weiseth valgte å kalle det for. Vi satt på et bittelite rundt bord som det knapt var plass til 2 på som var dekket på til 4 personer. Vi satt fire stk. rundt det lille bordet og svetta i en utrolig varme mens vi måtte ha tallerkenen på fanget for det var så lite plass. Til forrett fikk vi et par reker,salat og et rundstykke, til hovedrett: en rå ''biff'' med 3 poteter og bittelitt saus, og til dessert: en bitteliten kopp med sjokoladepudding. :?  Spillerne kom selvfølgelig ikke, og det nærmeste Newcastle vi kom var en Newcastle-sang som spilte om og om igjen mens vi så Vålerenga-Lyn. Dere har ikke gått glipp av noe for å si det sånn! FAEN TA WEISETH!!!!!!! :x

Dette postet jeg et par uker etter LSK-NUFC. Jeg er villig til å gjøre alt for å knuse Weiseth!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 01. Okt. 2007, 11:41 »
Kan godt hende at jeg tar feil nå, men har det ikke vært snakk om salg av falske autografer også tidligere? Mener å huske det.

Husker at de sendte ut autografer av Alan Shearer til alle som kjøpte noe i webshoppen. Jævli mistenkelig at de plutselig hadde så utrolig mange hvertfall. Jeg har bladet den står på enda. Jeg er nesten sikker på at Weiseth signerte det selv, men kan jo ikke bevise noe som helst

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #49 på: 01. Okt. 2007, 12:12 »
Lene Jensen har heller ikke kommentert noe av dette på forumet. Har selv hele tiden trodd at hun bare har vært Weiseth i forkledning. Er utrolig glad for at jeg meldte meg ut av klubben for et par år siden, etter som pengene etter all sannsynglighet går rett i lomma på Weiseth. Tror det trengs at det etableres en helt ny supporterklubb og hvis noen har tilgang på medlemsregistre eller noe sånt, bør det sendes brev ut til alle der det informeres om hva som skjer/har skjedd. Er helt sikkert mange medlemmer som ikke er aktive på forumet til NUSSC som ikke vet noe om dette surret. Vi har mange ressurssterke og oppegående folk både her på newutd og i NUSSC. Går sikkert an å få til et samarbeid med magpies.nu også, vet ikke om det finnes noen dansk side. Tror absolutt det beste vil være å gå i gang med å starte en ny klubb, slik at vi en gang for alle blir kvitt Weiseth.
« Siste redigering: 01. Okt. 2007, 12:16 av Anti-mackem »
Norwegian blood, Geordie heart

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 01. Okt. 2007, 12:27 »
Newutd.no bør absolutt bli offisiell klubb. Her kan vi stole på at alle gjer eit ærlig og redelig arbeid.

bonnafs

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #51 på: 01. Okt. 2007, 16:28 »
Hei. jeg er ny her.. Registrerte meg da jeg så denne tråden.. Jeg har vært Newcastle supporter siden 1994 og denne saken gjør meg oppriktig forbanna.

Dere sier Weiseth har drevet svindel etc. Personlig vet jeg ikke mye om denne karen, men kan noen si meg hvordan han har svindlet? Bortsett fra at han kanskje går under navnet "Lena Jensen"?  Hvis Christian Weiseth har drevet med svindel og drevet Newcastles offisielle supporterklubb på en ulovlig måte må han selvfølgelig tas å få en eller annen måte for straff. Jeg vil bare ha en oversikt over hva han har gjort...

Jeg har visst om denne siden lenge, men har aldri registrert meg i forumet. Jeg er her kun for å lese nyheter, da jeg synes www.newcastle.no er en drittside.  Men hvordan skal newutd.no klare å bli Norges nye offisielle supporterklubb for Newcastle? Det finnes selvsagt mange NUSSC medlemmer som ikke vet en dritt om denne saken da de ikke er aktive på NUSSC's forum eller newutd.no. For å få de oppmerksomme på dette må trolig saken offentliggjøres i en landsdekkende avis, så vedkommende avslutter medlemskapet sitt i NUSSC. Ergo slik som dere har skrevet tidligere i denne tråden.

Men hvis newutd.no skal bli Norges nye offisielle supporterklubb for Newcastle supportere, hvordan skal da denne klubben drives? Her kommer jo f.eks økonomi inn i bildet,.?  Jeg vet ikke hvordan denne siden drives så please correct me if i'm wrong.. Det eneste jeg vet om denne siden er det "Førre" her på forumet har fortalt meg..

Det var det.. Takk for meg.
There is only one No.9.. Alan Shearer

Newcastle - Manchester United: 5-0

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 01. Okt. 2007, 19:08 »
Bør da ikkje vere noke problem og få til eit møte med "Lene Jensen" ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Noreng

• Gjest
« Svar #53 på: 01. Okt. 2007, 20:41 »
ja. Hva med å sende hun en PM på forumet og spørre om et tlf nr eller noe?

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 01. Okt. 2007, 21:15 »
Lykke til :)

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #55 på: 01. Okt. 2007, 21:53 »
Jeg har bedt Lene Jensen om å møte opp på Belfrys på neste NUFC kamp, og sørge for at hun annonserer at hun har tenkt seg dit. På den måten kan hun (hvis hun eksisterer) få motbevist en del ting...

Jeg har også sett en email CW svarte på som Joakim sendte til Lene. Joakim "eier" emailen, så han får bestemme hva vi skal gjøre med den, men den er jo ganske avslørende....

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 01. Okt. 2007, 22:31 »
"Lene Jensen" svarte på en del spørsmål før seriestart fra dagbladet:

Newcastle
Lene Jensen, leder i NUSSC
1 Hvordan er følelsen for din klubb foran seriestarten?
- Vi har per i dag for tynn stall, særlig defensivt. Sam Allardyce har selv vist frustrasjon over manglende fremgang i overgangsmarkedet.
2 Har klubben din kjøpt godt nok i sommer?
- Gode kjøp, men for få.
3 Hvem vinner ligaen?
- Manchester United
4 Hvem rykker ned?
- Sunderland, Middlesbrough, Fulham
5 Er du fornøyd med ditt lags manager?
- Midt på treet, med tanke på at han er ganske fersk i klubben, så blir det litt tidlig å dømme ham.
6 Hvilken manager kunne du eventuelt tenkt deg til klubben?
- Claudio Ranieri
7 Hvilke supportersang liker du aller best?
- Blaydon Races

http://www.dagbladet.no/sport/2007/08/09/508378.html

8 Hvilken egen spiller er supporternes favoritt?
- Vi liker spillere som gir alt for klubben og i fjor var Nicky Butt en slik spiller. Joey Barton kan bli stor.
9 Hvilken egen spiller er mest upopulær blant fansen?
- Kieron Dyer.
10 Hvilken annen spiller i ligaen kan dere ikke fordra?
- Andy Cole - han scorer alltid mot oss.
11 Er det en annen klubb du håper det går dårlig med?
- Mackems.
12 Ødelegger alle investorpengene engelsk fotball?
- Nei.
13 Hvem er den aller beste spilleren, ikke fra din klubb, i Premier League?
- Cristiano Ronaldo.
14 Hvem blir toppscorer i Premier League?
- Wayne Rooney
15 Finnes det en norsk spiller du gjerne skulle hatt i din klubb?
- John Carew og Per Ciljan Skjelbred.

Wieseth hadde vist sansen for Ranieri og er vist også gammel rosenborg fan. Noe som kommer ganske godt frem med disse svarene.

Edit: Wieseth har er/var også gammel man utd supporter og mange av svarene inneholder spillere som spiller/ har spilt på Man Utd. F.eks. svaret på at hun(han) tror Rooney kommer til å bli toppscorer i PL syntes jeg er litt oppsiktsvekende siden Rooney ikke akkurat er den fødte toppscorer.
« Siste redigering: 02. Okt. 2007, 19:06 av fredd »

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 01. Okt. 2007, 23:44 »
Jeg tror det blir viktig å samle alle fakta.

Hvis vi kontakter forbrukerrådet, kan sikkert de skrive under på at Wiseth har drevet ulovlig. De som ble svindlet på banketten hadde helt sikkert fått et innslag på tv2 hjelper deg.

Det ideelle ville vært å fått kastet dem ut av supporterunionen. Da ryker sammarbeidet de har med canal+, samtidig vil de ikke få nye medlemmer gjennom supporterunionen.

http://www.supporterunionen.no/viewpage.php?page_id=50

Linken viser styret i supporterunionen. Jeg tror også det er viktig at folk ikke begynner å kjempe på egenhånd, men at vi skriver ned alt dritten  om wiseth og sender det samtidig som flere har foreslått før. Da blir det som et bombenedslag:-)

Endelig skal han beseires. nå er det vår tur!
« Siste redigering: 01. Okt. 2007, 23:53 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Petter Sunde

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #58 på: 02. Okt. 2007, 09:05 »
Per Ciljan Skjeldbreid er Newcastlefan, så det er nok derfor at enkelte ønsker å se han i Newcastledrakta, ikke nødvendigvis fordi han er RBK-spiller og trønder. Og man ønsker Carew til klubben neppe av den grunn av at han har spilt et par måneder i RBK.

Grundemaister

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #59 på: 02. Okt. 2007, 11:09 »
Facebook...

Selv bruker jeg ikke facebook, men kan det være en ide å sjekke ut om "Lene Jensen" har en profil der med et slags "Newcastle Community"...

Det ville vel ikke vært direkte unaturlig?

Fordelen med å lete der er at man sannsynligvis vil få opp et bilde...

...