20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Everton 16.00 søndag 7/10  (Lest 49717 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton 16.00 søndag 7/10
« Svar #225 på: 07. Okt. 2007, 18:39 »
Selvmålet til Given ser rart ut, men det er jævli vanskelig å ta den...en Given som er på vei fremover må plutselig begynne å rygge og da er det svært vanskelig å nå opp...

Jeg vil ikke klandre han for den, noen som er uenig..?

Vanskelig å ta den ja, men den i tillegg til den svake inngrepen på det første målet så bør Harper starte neste kamp.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #226 på: 07. Okt. 2007, 18:43 »

Vanskelig å ta den ja, men den i tillegg til den svake inngrepen på det første målet så bør Harper starte neste kamp.

Du kødder nå? Du kan ikke klandre Given på førstemålet, hans jobb er å dekke skudd på nærmeste stolpe i den posisjonen, og det kommer et innlegg......det er rett og slett fremste stopper sin jobb å stenge av innlegget..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 07. Okt. 2007, 18:46 »
Gratulera med seier!!! ;D

Ja no gir eg dette forumet en sjanse, årsaken til det har vel dei fleste fått med seg idag...(grine når eg teinke på mitt livslange medlemskap ein viss annan plass :'()

Men til kampen, det er jo laget dette handlar om=)

Synst det verte HEILT feil å benke Given berre pågrunn av dette siste målet idag. Faktisk latterleg bytta keeper frå kamp til kamp...Då han redda oss frå stygge siffer borte mot City og Arsenal. Eg er ein av dei som meinar vi skal selja Harper, får at han skal kunne kjempa om landslagsplass. Given er 99 prosent av tiden ein av dei beste i PL.
No begynnar vi å få dobbel dekning i forsvar og, det er jo knall. Har ikkje sjølv sett Enrique "The Bull" spela,men det eg høyrer er lovande. Skjønnar ikkje kvifor Rozenhal ikkje startar idag, sikkert småskada. Elles kjempar Cacapa,Taylor og Faye innbitt om å få spela ved sidan, kjempebra!:D

Midtbana må no verta Big Sam sitt store "problem" , skikkleg luksus problem. No som Emre er skadefri og i kampform. Og Barton snart tilbake. Teink Barton - Emre ilag?! :)
Elles er vel Nzogbia og Milner fast på kantane. Spørst vel litt kva formasjon.

Owen tilbake med scoring! Knall! Hadde han sluppe vore skada 80 prosent av tiden hadde han vore topscorar. MEN no skal vi ikkje ta av. Owen spelte kun slutten av kampen og Everton var sikkert slitne, dessuten er Owen skjør som ein porselen vase. DETTE gjer at Martins - Viduka fortsatt skal prioriterast. Og Smith viser vel idag(8 på børs) at han er vanskleg setja på benken.

Gler meg ti neste kamp, can`t wait :D
« Siste redigering: 07. Okt. 2007, 18:48 av lgrinde »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #228 på: 07. Okt. 2007, 18:50 »

Du kødder nå? Du kan ikke klandre Given på førstemålet, hans jobb er å dekke skudd på nærmeste stolpe i den posisjonen, og det kommer et innlegg......det er rett og slett fremste stopper sin jobb å stenge av innlegget..

Nå har jeg bare sett målet en gang, men hvis jeg får det samme inntrykket som jeg gjorde først så mener jeg at det var en svak jobb av Given. Ikke noen keeper tabbe eller stor blemme, men svakt.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #229 på: 07. Okt. 2007, 19:11 »

Nå har jeg bare sett målet en gang, men hvis jeg får det samme inntrykket som jeg gjorde først så mener jeg at det var en svak jobb av Given. Ikke noen keeper tabbe eller stor blemme, men svakt.
Given hadde også en blemme i første omgang da han i en duell skulle ta ned ballen men bommet og Cacapa reddet farligheten på streken! Virker som om Given kansje virker litt ustabil for første gang på lenge!? Synes også det ser ut som om Harper kommuniserer mer med forsvaret underveis i kampene............

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #230 på: 07. Okt. 2007, 19:27 »
HARPER for ENGLAND!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #231 på: 07. Okt. 2007, 19:39 »
Jeg var ihvertfall skuffet over Given i dag. Han var flere ganger stresset og usikker, og Harper har spilt bedre i alle kampene i år enn det Given gjorde i dag.
Forøvrig, JA, Butt fortjener skryt etter denna kampen, var blant våre bedre. I tillegg til målet som jeg ikke har sett, var han ihvertfall i den omgangen jeg så meget god i pasningsspillet også fremover, samt at han gjorde den vante ankerjobben glimrende. Da var Geremi i dag mye dårligere. Smith imponerer mye som spiss ja, som jeg overhodet ikke er overrasket over. Vinner svært mye. Men må si jeg er skuffet over Obas innsats. Owen var mange hakk bedre, og bør starte neste kamp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #232 på: 07. Okt. 2007, 19:40 »
Dette er moro. Det blir mange gode spillere som må sitte på benken eller tribunene i framtida. Det så vi jo bare i dag. En helt syk benk, og i tillegg har vi Joey og Duff på vei tilbake. Gidder ikke nevne Carr, Ramage og Babayaro, for de har ingen fremtid i denne klubben.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #233 på: 07. Okt. 2007, 19:44 »
Hvordan spilte Beye i dag? På det jevne?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #234 på: 07. Okt. 2007, 19:46 »
Skuffende i andre ihvertfall. Syns han er slurven defensivt. Det Everton skapte i andreomgang, var stort sett på høyresiden.
Men Cacapa må forøvrig nevnes. Han dominerte bakover, kompromissløs og med et par livsviktige blokkeringer og taklinger.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 07. Okt. 2007, 19:51 »
Enrique og Cacapa var gode bak. Butt på midten. Smith fremme. Resten var på det jevne.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #236 på: 07. Okt. 2007, 20:05 »
ja. C+sport1

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #237 på: 07. Okt. 2007, 20:06 »
Enrique og Cacapa var gode bak. Butt på midten. Smith fremme. Resten var på det jevne.

Av de som starta kampen, ja, uten tvil en fin måte å si det på! Så må selvfølgelig Emre og Owen nevnes som de som kom inn og vant det for oss.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #238 på: 07. Okt. 2007, 20:10 »
Selvfølgelig. Emre og Owen var avgjørende for oss. Uten disse byttene hadde kampen garantert ebbet ut til 1-1.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #239 på: 07. Okt. 2007, 21:05 »
Det var mye rart her, tydeligvis.
Det gleder meg at vi vinner. Men jeg liker ikke helt at vi slipper inn to mål, uten at jeg aner hvordan målene har kommet. Jeg har ikke sett noe som helst av kampen ennå, men håper å få sett høydepunkter i morgen.

Først av alt vil jeg gripe tak i Given. Vi må huske på at han ikke har den samme kamptreningen som Harper hadde før han ble vraket. Vi må også huske på at det må være lov å ha en dårlig dag. Jeg aner ikke i hvor stor grad Given kan sies å ha skyld i 3-2-målet, men han er ikke noe overmenneske denne tilårskomne iren vår. Skaden kan ha gjort at han ikke er like kjapp til beins som tidligere, han er også ennå litt kamprusten, da pre season-treningen plutselig ble kastet bort med den skaden mot Sampdoria. Dermed måtte han starte fra scratch. I tillegg hadde han tre helt nye fjes å forholde seg til foran seg. Han har ikke akkurat spilt veldig mye med Enrique, Cacapa og Faye tidligere.

Uansett, det er veldig viktig å ikke skape usikkerhet om keeperplassen. Det kan gjøre forsvarsspillerne nervøse hvis vi plutselig bytter keeper. Given og Harper er litt like, men de har også sine klare forskjeller i spillemåten. Og det er viktig for forsvarsspillerne å vite at de har en mann bakerst som de kan stole på. Given og forsvaret må få tid til å bli kjent. Given er vår beste keeper. Given skal være førstekeeper. Punktum.

Gledelig at Emre og Owen tegner seg på scoringslista. Håper Owen er tilbake fra start mot Tottenham. Gjerne også Emre. Det forutsetter bare at Tyrkia og England er forsiktige med våre skjøre skjærer i landslagspausen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon