20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Everton 16.00 søndag 7/10  (Lest 49760 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton 16.00 søndag 7/10
« Svar #210 på: 07. Okt. 2007, 18:03 »
Så bare andreomgang, så må basere det på den omgangen.
Hva skal en si? Det var hovedsaklig TO menn som vant dette for oss, og det var de to spillerne som kom inn samtidig - Owen og Emre. Begges bidrag var helt uvurderlig, ikke bare i form av håndfaste mål, men de bidro til bevegelse og kreativitet.
En kan si hva en vil, men å kalle Owen stasjonær i forhold til Oba er det samme som å kalle FRP kommunistisk i forhold til NKP.
Owen var glimrende, alltid i bevegelse, alltid der han skal være, god med ballen, effektiv, pasningssikker, scorer et herlig mål. Emre skal starte neste kamp. Herlige pasninger, nydelig mål, pen assist. De to var grunnen til at vi vant. Videre syns jeg Smith er lovende som targetman. Litt slurv med pasninger til tider, men herlig innstilling, vinner enormt med dueller. Fikk et idiotisk gult kort, for meg så det ut som om han var på ballen.
Og nå lever Given farlig, for jeg syns han var usikker også med ballen i tillegg til et dårlig mål han slapp inn på slutten.
Men vi vant, herlig! :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 07. Okt. 2007, 18:04 »
Deilig med seier i dag. Syntes Emre var veldig god etter han kom inn. Tror Sam skal få det vanskelig med å benke han neste kamp.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 07. Okt. 2007, 18:04 »
Selvmålet til Given ser rart ut, men det er jævli vanskelig å ta den...en Given som er på vei fremover må plutselig begynne å rygge og da er det svært vanskelig å nå opp...

Jeg vil ikke klandre han for den, noen som er uenig..?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #213 på: 07. Okt. 2007, 18:07 »
Nja. Han ville vanligvis tatt den, og bør tatt den. Skuffet over den. Pluss at han stressa unødvendig mye på klareringen i forkant. Da hadde han masser av tid egentlig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #214 på: 07. Okt. 2007, 18:08 »
Selvmålet til Given ser rart ut, men det er jævli vanskelig å ta den...en Given som er på vei fremover må plutselig begynne å rygge og da er det svært vanskelig å nå opp...

Vel ballen hadde gått utanfor( stolpen vist han ikkje hadde vore borti ballen!

Uansett, så har eg følt i det siste at Steve Harper er eit sikrare alternativ for tida, synst det er eit mysterium at han har blitt benka når vi har sett den formen han har vore i.

Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 07. Okt. 2007, 18:10 »

Vel ballen hadde gått utanfor( stolpen vist han ikkje hadde vore borti ballen!

Uansett, så har eg følt i det siste at Steve Harper er eit sikrare alternativ for tida, synst det er eit mysterium at han har blitt benka når vi har sett den formen han har vore i.

Prestasjonene til Given mot arsenal og mancity var såpass bra, at det er ingen grunn til bekymring!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #216 på: 07. Okt. 2007, 18:10 »
Fin kamp. Mye å sette fingen på, men nå skal seieren nytes  ;D

Owen og Emre kommer inn og viser akkurat hva de skal gjøre for oss denne sesongen! Herlig å se Butt skyte innenfor stengene for en gangs skyld.

Meget synd for Given på slutten der. Du kan se at han tar det tungt. På en annen side gjør dette keeperkampen enda mer intens, og det kommer til å bli en utrolig kamp mellom Given/Harper. Står bak Given.

"The Bull" kommer bare til å bli bedre, noe jeg gleder meg til å se!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #217 på: 07. Okt. 2007, 18:11 »
Alle keepere gjør feil. Ser ut til at Given er blitt mer usikker og nervøs etter at kampen om keeperplassen er blitt hardere dessverre...

Fikk ikke anledning til å se kampen idag, men det er gledelig at vi vant i en såpass underholdende fotballkamp. Skulle sett denne!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 07. Okt. 2007, 18:15 »
Solid kamp av Enrique i dag! Et meget godt kjøp!

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #219 på: 07. Okt. 2007, 18:16 »
Alle keepere gjør feil. Ser ut til at Given er blitt mer usikker og nervøs etter at kampen om keeperplassen er blitt hardere dessverre...

Fikk ikke anledning til å se kampen idag, men det er gledelig at vi vant i en såpass underholdende fotballkamp. Skulle sett denne!

Kan nevne at kampen sendes i opptak på c+ sport 22.30 i kveld.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 07. Okt. 2007, 18:18 »
Orker ikke se den så sent, ikke har jeg canal+ heller  :P

Sov bare to timer forrige natt.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 07. Okt. 2007, 18:24 »
En femmer på Given vitner om en dårlig kamp dessverre.

Gleder meg over å se at midtbanen mest sannsynlig fungerte mye bedre idag.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #223 på: 07. Okt. 2007, 18:27 »
Utrolig deilig med seier her..Veldig viktig vist vi skal inn blant topp 6 å.. Har ikke sett, hørt eller fått med meg noe av kampen.. Men det at Emre\Owen er tilbake med mål, lover da virkelig godt..Håper emre snart kan starte på den sentrale midtbanen..Det at Owen allerede er tilbake er bare utrolig..
Skal bli spennende å se kampen i kveld.. Uansett grattis alle sammen..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #224 på: 07. Okt. 2007, 18:36 »
Ifølge skysports spilte Emre til en 9'er, og det er jo nesten legendarisk!

Gratulerer alle sammen
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic