20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Everton 16.00 søndag 7/10  (Lest 49830 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton 16.00 søndag 7/10
« Svar #45 på: 04. Okt. 2007, 13:00 »
Håper også Emre starter. Han har noe av den kreatviteten som midtbanen har manglet de siste kampene.

Håper på dette laget:

Given

Beye - Taylor - Rozehnal - Enrique

Milner - Emre - Geremi - N'Zogbia

Martins - Viduka

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #46 på: 05. Okt. 2007, 01:30 »
Denne kampen blir jævlig viktig for å ha heng med toppen. Synes vi hadde en grei omgang mot City, men det raknet totalt etterhvert. Jeg hadde håpet på seier der, men forventet ingenting. Virker som mange regnet med 3 enkle poeng, litt smårart m.t.p City's serieåpning..

Håper vi kan få satt spillet litt bedre, må nok heve oss ytterligere fra West Ham prestasjonen skal dette bli tre poeng. Så Everton gå videre i Uefa ikveld, men ble på ingen måter skremt av den prestasjonen. De slet lenge mot en miniputt fra langt borti gokk. Vi må dog passe oss, og ha 100% kjemping, blir en tett kamp dette. Jævlig irriterende den vises kl 16 lørdag, dvs ingen Sky eller Sentanta.
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 05. Okt. 2007, 12:40 »
PS! Arteta i januar hadde vært konge! ;)

En av Premier Legues absolutt beste spiller, punktum.

-       Given      -
  Beye - Rozehnal - Taylor - Beye
  Milner - Emre - Geremi - zoggyboy
               Martins - Smith   

Selv har jeg troa på dette laget, Jeg håper vi får se Smith danne spisspar med Martins på søndagen.
Syns vi uansett skal gi stor talentet Taylor sjangsen, og ikke noen middelmådig erstatter.
Ellers, så gleder jeg meg helt vannvittig til å se Emre fra start, noe han rimelig sikkert gjør i dag! Godt med litt tyrkisk magi utpå banen.

Hadde i såfall blitt en slitsom dag på jobben for Beye...  ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 05. Okt. 2007, 14:39 »
Det kan godt hende at Beye sliter med indre splittelse, det vet jeg ingenting om. Kanskje vi skal ta en sag og dele han i to med det samme?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 05. Okt. 2007, 16:55 »
Nå har jo Big Sam sagt at emre er fit, så starter han ikke denne kampen, da vet ikke jeg.
lt;3 Newcastle <3

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 05. Okt. 2007, 17:54 »
Nå har jo Big Sam sagt at emre er fit, så starter han ikke denne kampen, da vet ikke jeg.

Da blir jeg direkte forbanna, flau og frustrert.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 05. Okt. 2007, 18:24 »
Emre må starte. Jeg regner med at Sam ser at vi ikke kan starte med Geremi og Butt på sentral midtbane nok en gang. De eier nesten ikke kreativitet og på hjemmebane hvor vi skal styre kamper trenger vi det. Emre har også gode døballer og farlig på frispark. Han fikk en hel kamp for reservene (der han scoret) og har sagt at han vil bli il klubben. Jeg kan ikke se noe som er i mot at han skal starte.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #52 på: 05. Okt. 2007, 18:38 »
Helt enig med de som vil starte med Emre. Jeg ser på denne kampen som en nøkkelkamp. Vinner vi denne vil vi få litt ro og spillerne vil også høste selvtillit av nok en god prestasjon hjemme. Håper så inderlig på seier! Lykke til!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 05. Okt. 2007, 19:46 »
Hvis ikke Emre starter har BigSam et problem....og det problemet er at han klager på skader, skader og atter skader og nå har Emre spilt et par kamper på a-laget(innbytter), reservelags kamper og landskamper..han sier selv han er klar + at Lee Clark skrøt han opp i skyene etter reserve kampen mot man.city og at han skulle rapportere tilbake til Sam om Emre´s prestasjoner!

Det sier seg selv, at Emre på benken vil være et stikk mot troverdigheten til BigSam....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 05. Okt. 2007, 20:08 »
Det hadde passet bra med seier mot Everton siden det er en liten pause til Tottenham kampen. Det vil bli tungt å gå inn i den pausen med tre strake tap. Everton spilte UEFA cup i går med noe som ihvertfall ikke kan være langt unna det beste de kunne stilt med. Spillere som Arteta, Yobo, Neville, Lescott og Stubs spilte hele kampen og det er en fordel for oss at de kommer med slitne ben. Vi hadde dårlig statistikk mot City, men hjemme mot Everton ser det mye bedre ut.

Siste 5 hjemme mot Everton:
2006-09-24 Newcastle United - Everton 1 - 1
2006-02-25 Newcastle United-  Everton 2 - 0
2004-11-28 Newcastle United - Everton 1 - 1
2004-04-03 Newcastle United - Everton 4 - 2
2002-12-01 Newcastle United - Everton 2 - 1

Vi tapte jo mot City så da regner jeg med seier mot Everton  ;)
« Siste redigering: 06. Okt. 2007, 11:13 av fredd »

malice

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #55 på: 06. Okt. 2007, 00:34 »
Vert artig å sett Smith og Martins foran,og for min del geremi og butt ikke på benken en gang.....................

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #56 på: 06. Okt. 2007, 02:04 »
Admin på myp2p sier det blir stream til kampen om alt går som det skal.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #57 på: 06. Okt. 2007, 12:14 »
Jeg ser det er mange som har emre og enrique i startoppstillinga. Det ville vært det meste opptimale med enrique på back, flytte n'zog opp på venstre kant og få emre tilbake i midten med geremi. Det er den beste startoppstillinga vi har for øyeblikket. Men hvis Sam har mønstret et annet lag må vi bare stole på at dem ikke er klar for å starte. Jeg stoler 100% på at Sam klarer å ta ut den beste startoppstillinga etter hvordan motstanderen er.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 06. Okt. 2007, 12:51 »
Bare sånn for å sette ting litt i perspektiv. Sjekk denne videoen av Emre: http://youtube.com/watch?v=RRGMAHDEyqk&mode=related&search=Newcastle%20United%20Football%20Preseason%20Toon%20Army

Her ser dere kanskje hvorfor vi er totalt avhengige av å ha slike spillere friske og raske. Han har fantastiske gjennombruddspasninger, er ekstremt god med ball, godt driv, og har det meste som kreativ midtbanespiller.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 06. Okt. 2007, 13:11 »
Emre er en av få spillere som vi har signert, hvor jeg har tenkt: "Det er nesten for godt til å være sant at han signerte for OSS".....hvis noen skjønner hva jeg mener..Emre er en vanvittig god spiller! Kan jo nevne at han som tenåring, var et av de ypperste talentene i europa!!

Med utgangspunkt i de ferdighetene vår tyrker besitter, så burde han være en av våre aller beste spillere......det er han også når han er skadefri og i form, men dessverre har ødelagt for han og vi har ikke sett det beste i Emre altfor ofte!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM