20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Everton 16.00 søndag 7/10  (Lest 49816 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton 16.00 søndag 7/10
« Svar #15 på: 01. Okt. 2007, 20:17 »
Spiller vi som mot West Ham så vinner vi greit.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 01. Okt. 2007, 20:20 »
Det er bestandig noen som på død og liv skal være pessimistiske. De blir ikke fornøyd før Newcastle vinner absolutt alle kamper 5-0 eller mer. Vi har ikke lov å slippe inn mål, og taper vi en eneste kamp så er manageren en katastrofe. Uansett om man måtte hete Jose Mourinho eller sir Alex Ferguson. Vi skal spille gung-ho-fotball, og vi skal underholde mer enn noen andre. Og møter vi Chelsea, ManU eller Liverpool på bortebane forventes det at vi vinner tresifret, og uten å slippe inn mål. Vi må bare leve med dem, dessverre.

La heller oss andre fokusere på det positive, og prøve å se lyst på livet.
Jeg tror vi vinner mot Everton. Riktignok møter vi en god motstander, og de kan bli svært så farlige, om vi ikke gjør jobben vår. Men på hjemmebane skal vi vinne.

I utgangspunktet bør vi jo vinne alle de fem neste kampene. Men jeg tror dessverre ikke det skjer. Men jeg kan ikke helt skjønne at vi skal tape noen av de fem kampene heller. Men jeg vil ikke utelukke ett eller to skuffende uavgjortresultat. Men forhåpentligvis vinner vi denne kampen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 01. Okt. 2007, 20:25 »
La heller oss andre fokusere på det positive, og prøve å se lyst på livet.
Jeg tror vi vinner mot Everton. Riktignok møter vi en god motstander, og de kan bli svært så farlige, om vi ikke gjør jobben vår. Men på hjemmebane skal vi vinne.
Var det noe positivt mot City? Tror faktisk ikke jeg kan finne en positiv ting etter den matchen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 01. Okt. 2007, 20:32 »
Deler av førsteomgangen var ganske positiv. Den første halvtimen var faktisk ikke så ille. Vi scoret et pent mål, etter en flott pasning fra Geremi. Det er positivt. Synes du ikke? Eller er det like forbanna elendig som alt det andre?
Vi har spillere som jobber hardt kampen gjennom, og som i det minste prøver å bidra med noe. Vi har gode spisser, som begge gjør det de kan og skal gjøre. Martins kunne riktignok vært mer bevegelig utover i andreomgang, men det er vel bare typisk Martins at han stivner når resten av laget er dårlige.
Milner kommer ihvertfall til innlegg fra kanten sin. Alle er ikke like presise, men så er det heller ikke så veldig mye folk og bevegelse i boksen heller.
Vi har en keeper som står en strålende kamp, og holder oss inne i kampen lenger enn vi fortjener.
Og vi har da i det minste en viss plan for hvordan vi skal angripe, selv om vi ikke har spillere som greier å bidra til å sette planen ut i live.

Det som er dårlig er forsvarsspillet, og kanskje spesielt backspillet, i tillegg til en veldig svak midtbane, hovedsaklig defensivt.
Det var veldig mye dårlig, men alt i alt spilte vi mye bedre enn mot Derby...
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #19 på: 01. Okt. 2007, 20:59 »
Så var det på`n igjen! Jævla grinebitere...
Kan du ikke bare holde deg unna hvis det er så jævli da? Gå å kos med mamma eller noe i steden!

Folk har jo ikke tro på laget sitt i det hele tatt her nå. Vi taper borte mot Man City, så derfor går folk fra å tro at vi vinner serien til å tro at vi rykker ned. Blir bare oppgitt og lei. Kutt ut å tro at vi er verdensmestre, og hver gang vi får litt motgang klikker man helt. De som er hardbarka i mot Sam Allardyce allerede er ikke akkurat fans som støtter laget i tykt og tynt.

Gå å kos med mamma eller noe i steden? Hvor usaklig var ikke det?
« Siste redigering: 01. Okt. 2007, 21:01 av geordie-olav »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 01. Okt. 2007, 21:01 »
Kan du ikke bare holde deg unna hvis det er så jævli da? Gå å kos med mamma eller noe i steden!
Dumme innlegg fortjener dumme svar.
Folk har jo ikke tro på laget sitt i det hele tatt her nå. Vi taper borte mot Man City, så derfor går folk fra å tro at vi vinner serien til å tro at vi rykker ned. Blir bare oppgitt og lei.

Gå å kos med mamma eller noe i steden? Hvor seriøst var ikke det?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #21 på: 01. Okt. 2007, 21:03 »
Dumme innlegg fortjener dumme svar.
Folk har jo ikke tro på laget sitt i det hele tatt her nå. Vi taper borte mot Man City, så derfor går folk fra å tro at vi vinner serien til å tro at vi rykker ned. Blir bare oppgitt og lei.

Gå å kos med mamma eller noe i steden? Hvor seriøst var ikke det?

Skjønner ikke helt hvordan du bygde opp det innlegget, men regner med at du skulle bare si: "Dumme innlegg fortjener dumme svar".

Joda, men må være lov til å si hva man mener rett fra levra en gang i blant.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 01. Okt. 2007, 21:07 »
Skjønner ikke helt hvordan jeg fikk til det selv! :)

Men du hadde helt rett i hva jeg skulle si!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 01. Okt. 2007, 21:20 »
Synes det var endel positivt fra City-kampen. Var værre mot Derby faktisk.
Synes det er på tide å starte Enrique. Han ser frisk ut og har ikke gjort seg bort på noen måte under opptredene sine. Vi trenger Zoggy lenger frem, og la Martins starte kampen, merker tendenser til at disse to har fått en bra tone mellom seg på banen, og er pr.dags. dato våre viktigste angrepsvåpen mener jeg. Taylor hadde en litt rusten kamp, men ikke nom til at Faye brått skal steppe inn. Faye har en veldig lei tendens til å spille støtteballer forresten, som minner veldig om Butt. Emre må også få begynne denne kampen, Geremi-Butt på midten får selv Vidar Teisen til å virke livlig og kreativ i forhold. Dermed regner jeg med dette laget går ut og knuser Everton hjemme:

GIVEN

BEYE -TAYLOR -ROZENHAL -ENRIQUE

MILNER -GEREMI -EMRE -N'ZOGBIA

VIDUKA - MARTINS

Benken kan godt inneholde spillere som OWEN,HARPER,BUTT,SMITH og FAYE
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #24 på: 01. Okt. 2007, 22:28 »
Sjønner ikke helt hvorfor vi absolutt skal tape denne bare fordi vi tapte mot Man City.
Vi har sluppet inn 1mål på hjemmebane i år, 7 på bortebane. Så tror nok Everton hjemme blir enn lettere kamp enn man city borte.
Har god tro på seier her. Blir nok en vanskelig kamp dette også, men tipper vi utnytter sjangsene våre bra og vinner 3-1 eller 4-1.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 01. Okt. 2007, 22:38 »
Jeg tar ikke et tap så tungt, så lenge vi taper med stil. Det gjorde vi verken mot Derby, City eller Arsenal, spør du meg...

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #26 på: 01. Okt. 2007, 23:29 »
Heldigvis er dette ett forum som folk kan si sine meninger, uansett om de er positive eller pessimistiske. Klart jeg blir dritglad når vi vinner og visa versa. Her er det muligheter for å tømme seg litt. Jeg er iallefall ikke en tulling som er høyt oppe når vi vinner og midt på treet når vi taper. Hos meg er det sort-hvitt. Akkurat som laget!

Slik blir det fremover også, så hvis det er noen som ikke klarer å lese innlegg med en pessimistisk tone etter tap. Skip it!
Who else...... Alan Shearer

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 02. Okt. 2007, 00:42 »
Selvsagt ikke, men jeg skjønner Olavs frustrasjon. Det er så eeekstremt mye humørsvingninger her, er jo værre enn Veigar Pall Gunnarson!
Jeg husker kampen mot West Ham da vi vant fortjent, dog den alikevel var litt vel jevn. At vi også spilte en relativt god førsteomgang mot ManCity tar jeg med meg, selv om jeg er helt enig i at det var en svak forestilling sett ut fra siste del av førsteomgangen og andreomgangen. Det viser bare at Sam enda har mye å jobbe med, vi er ikke kurert over natta verken defensivt, eller på den måten at vi er sterke nok psykiske når vi havner i motgang.
Gidder alikevel ikke svartmale så totalt. Men jeg håper vi får se en Enrique på banen slik at vi får Zog frem, og forhåpentligvis Butt ut av laget. Emre bør nok også vurderes nå! Så kan vi vel mot formodning få en kjempebonus i form av Michael Owen, selv om det kanskje er for mye å be om.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 02. Okt. 2007, 00:55 »
Mitt bidrag i debatten om negativitet osv....

Så vil jeg bare si at fotball er følelser og atter følelser, og alle reagerer ulikt uansett resultat..folk har sine meninger om spillestil ditt og datt...om hvem som bør starte og om manageren gjør det riktige...dette er et forum og man har rett til å skrive hva man vil, og alle vil reagere ulikt uansett situasjon! Sånn er det bare...ingen mennesker er skapt likt....er det noen som sier;)

Dessuten skal man legge svært lite vekt på hva folk skriver i kampens hete...fordi da kan sinne og følelser lett "vinne" over sunn fornuft også! ;) Det er viktig å tenke over!!

Når det gjelder neste kamp ser jeg svært positivt på den! Vi har vært gode og stabile hjemme i år og vi skal tenke på at Everton har bortekamp i UEFA cupen på torsdag, noe som er helt klart en fordel for oss!! Nå har vi to hjemmekamper på rad mot Everton og SPurs, to viktige kamper og jeg tror det ender med 6 poeng og at vi bergtar publikum på St.James Park igjen!
« Siste redigering: 02. Okt. 2007, 15:18 av kø1 »
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #29 på: 02. Okt. 2007, 10:33 »
håper at spillerne tar seg sammen og viser at de må spille bedre enn det de gjorde mot man city.

har en følelse av at den ender uavgjort, kommer nok ihvertfall til å bli et jevnt oppgjør.

men ingen som vet om noen kanaler som sender den? hadde håpa at ihvertfall en eller annen pub kan vise den.