20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Synes Beye imponerte offensivt til tider mot West Ham...han var hvertfall ganske ivrig..De to siste kampene derimot har han vært ganske fraværende offensivt, men det kan jo være noe av planen til BigSam i bortekamper også, å "nekte" Beye å gå fremover pga det defensive samtidig som at vi har hatt Zog/Enrique på v.backen som er knallgode offensivt!Jeg tror vi har fått en habil høyrevack...han skal få litt flere kamper under beltet før jeg skal gi en dom på han iallefall, men starten har vært litt skuffende etter en flott debut.For å svare på topic'en......kan jeg legge til at jeg helst ser Geremi som vårt anker.--------------Geremi/Faye/Butt-------------Barton/Smith---------------Emre/N'zogbiaFørstevalgene står først...når alle er friske og raske ser jeg på dette som den ideelle midtbane-konstellasjon!!!
Så: Lagdelen som har lidd mest av skader og heller tvilsomme disposisjoner, er midtbanen, som i år består av en trio.
Kesse, 4-3-3, altså må du sette opp trioer og ikke duoer på topp Eller var det 1./2. valg?