20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fifa 2008  (Lest 15106 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Quistgaard

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Fifa 2008
« Svar #30 på: 20. Nov. 2007, 15:16 »
jeg klarer ikke spille mot folk online, skjønner ikke hvorfor. har ps3. mulig jeg har gjort noen feil instillinger
Kommer det feilmelding når du tar Quick match? Eller er det som hos meg at jeg av og til får spilt, men som regel kan jeg ikke velge noe annet en det laget jeg har forhånds valgt, Motstanderen har det samme laget som jeg har også (kan heller ikke trykke ready, ser ikke at de har trykket ready heller)

Det jeg tror som er mitt problem er at routeren skaper seg. For av og til får jeg og motstandern velge lag helt normalt.

Hvis noen vil ha en kamp så legg meg gjerne til :]  Ingame nick: Quistgaard
(Hvis det tar 100år før jeg trykker ready så vet dere hvorfor :p)

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 20. Nov. 2007, 16:40 »
ja har akkurat det samme problemet. tror minst 1 må ha installert upnp, men det er visst helt umulig her. klarer å spille mot andre som har installa det hvertfall

Quistgaard

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #32 på: 20. Nov. 2007, 17:27 »
evt. Disable Upnp og heller åpne de portene man trenger, men så er jeg selfølgelig blitt låst ute av min egen router ><

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 20. Nov. 2007, 22:12 »
hvilken port åpner man da? og hvordan disable upnp?

Quistgaard

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #34 på: 03. Des. 2007, 22:10 »
Har du prøvd og sette Statisk ip adresse til Ps3'en?

Jeg fikk endelig passordet til routeren min \o/. Det jeg gjorde var at jeg satte statisk ip til ps3'en, så åpnet jeg alle porten til Ps3: TCP - 1-9999 :p da fungerte det!
« Siste redigering: 03. Des. 2007, 22:13 av Quistgaard »

sparta

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #35 på: 17. Mars 2008, 11:45 »
for de som har ps3 og er interresert i å spille noen matcher på fifa :) jorsor er ingame :) bare å sende melding :)

LordJerec

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #36 på: 16. Juni 2008, 13:02 »
For og ta en ting om gangen:

Har aldri spilt online på 360n min, kanskje fordi jeg suger verre på pc versjonen... dette vet jeg ikke, spiller Fifa ennå jeg, men nå er det jo ikke hele tiden jeg gidder å spille bare et spill heller da. Går mye i GTA IV og Fifa om dagen.

For og si min mening om Fifa, så er det at etter min mening er det bedre enn PES av 2 grunner, og det er at i Fifa så er det ekte navn, og det er ekte lag, i PES blir det fort feil etter min mening, men nå skal det sies at jeg ikke har spilt noe annet enn PES 3 til pc da, etter det så gadd jeg ikke mer, på grunn av at newcastle heter Tyneside elns. Spillerne er heller ikke riktige... Det er feil navn på de, og der synes jeg Fifa er mye bedre.. etter min mening har det ikke så mye og si om kommentatorene sier Geremi om Martins, men det går faktisk an og gjøre noe med det oxo da, bruk en annen spiller. F.eks James Milner og det blir ikke forviklinger i spillet... Da blir Martins nevnt i stedet for Geremi såvidt jeg husker.

Ja en ting til, og det er at på min 32"'s flatskjerm ser Fifa veldig pent ut.

Har ikke testet det på den "gamle" billedrør tven min, måtte ha Flatscreen for og spille Mass Effect trodde jeg, men angre har jeg ikke gjort fordet om jeg ikke trengte det. Sånn egentlig.

Hvis noen vil ha meg som venner i forhold til forumet her.

Så kan dere jo legge til: Skyduur. som er min gamertag.
Alle for Newcastle og alle for 1 King Kev.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #37 på: 23. Juni 2008, 00:33 »
Fifa 08 er helt jævlig dårlig, spør du meg. Når man spiller slike spill skal man bli forbanna fordi man taper, ikke fordi spillet suger tiss!

- Skudd-situasjonene er jo helt meningsløse. Det er jo mer eller mindre komplett umulig å score på langskudd. I tillegg er det helt tilfeldig hvor bra skuddet blir.
- De "gode" spillerene som Ronaldo og Ronaldinho er helt latterlig god i forhold til resten av sauegjengen. Det er så inni det helvete dratt ut av proposjoner at det er ikke morsomt engang!
- Hvordan scorer man egentlig? Det er omtrent EN måte å score på.
- Grafikken er ikke nevneverdig bedre enn 07.
- Frisparkmodulen aner jeg ikke hva de har gjort med. Den er ihvertfall fullstendig ikke-tilstedetværende. Helt latterlig.
- Det er mye mer som er helt fantastisk dårlig laget på dette spillet som jeg ikke kommer på i farten. Men fy faen for en god jobb FIFA har gjort med å ødelegge ryktet sitt for lang, lang tid framover.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #38 på: 23. Juni 2008, 12:11 »
Pro Evolution baby, Pro Evolution
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Quistgaard

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #39 på: 29. Juni 2008, 12:22 »
Sitat
Fifa 08 er helt jævlig dårlig, spør du meg. Når man spiller slike spill skal man bli forbanna fordi man taper, ikke fordi spillet suger tiss!
Grow some skills :P

Sitat
- Skudd-situasjonene er jo helt meningsløse. Det er jo mer eller mindre komplett umulig å score på langskudd. I tillegg er det helt tilfeldig hvor bra skuddet blir.
Langskudd e vel egentlig ingen problem å scora på? Går heilt fint an å scora med "R1" og med hardt skudd.

Sitat
- De "gode" spillerene som Ronaldo og Ronaldinho er helt latterlig god i forhold til resten av sauegjengen. Det er så inni det helvete dratt ut av proposjoner at det er ikke morsomt engang!
Det ska eg verra litt enig i, men det som e trikset e å veta kossen du ska takla dei :] Dessuten så e ikkje resten av "sauegjengen" så forbanna dårlige hvis du har et bra lag :P

Sitat
- Hvordan scorer man egentlig? Det er omtrent EN måte å score på.
Den EINE måte du tenke på e vel aleina med keeper å lavt skudd i et av hjørnene? Joda, e ganske standard, men du kan heilt greit scora på: Corner, frispark, innlegg, skudd, chip og resten av mulighetene som finnes i virkelig fotball

Sitat
- Grafikken er ikke nevneverdig bedre enn 07.
Har spilt fifa07 og 08 på ps2 og forskjellen t ps3 e bedre når du bruke scart. Blir selvfølgelig møje bedre med HDMI hvis en har d.

Sitat
- Frisparkmodulen aner jeg ikke hva de har gjort med. Den er ihvertfall fullstendig ikke-tilstedetværende. Helt latterlig.
Ka meine du? At det ikkje e ei pil lenger som seie kor skudde komme t å gå?

Just my 2 cents.
« Siste redigering: 29. Juni 2008, 18:35 av Quistgaard »

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #40 på: 28. Juli 2008, 18:50 »
Fy faen til møkkaspill. Å kommentatorene er like tragiske som alltid.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 28. Juli 2008, 22:19 »
Har aldri synes Fifa har no særlig spelbarhet egentlig.
Er Euro 08 bra ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 29. Juli 2008, 21:06 »
Har aldri synes Fifa har no særlig spelbarhet egentlig.
Er Euro 08 bra ?

har bare spillt demoen, men som bestandig så virker Euro spillene veldig lovende, mye bra i de spillene som viser hva vi kan vente i neste fifa. Og hvis du leser omtalene ser man at det får virkelig bra karakterer. Har som alltiss troen på Fifa 09. blir artig å spille.
Han kom, ble mett og dett var dett....