20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvorfor kjøpe en midtstopper??  (Lest 6235 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Re: Hvorfor kjøpe en midtstopper??
« Svar #15 på: 13. Juni 2005, 19:43 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Ja, hvorfor kjøpe en midtstopper :-)

Både Hughes og O'Brien reiser så vi treng nok  forsterkning.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hvorfor kjøpe en midtstopper??
« Svar #16 på: 13. Juni 2005, 21:55 »
Nja, kunne vært greit med en ekstra midtstopper, men det er ikke livsnødvendig. Vi tåler å vente til Januar med det. Det vi derimot ikke tåler å vente med er en høyreback. Vi har kun én høyreback, og er det noe vi kan garantere, så er det at Carr kommer til å ha minst ett skadeavbrekk i løpet av sesongen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
« Svar #17 på: 14. Juni 2005, 01:09 »
Er Robbie Elliott venstrebeint?

Jeg mener absolutt ikke han er god nok for klubben, men uansett! Synes forresten vi heller burde beholdt Hughes.
Howay the lads!!

DanMan

• Gjest
« Svar #18 på: 14. Juni 2005, 12:08 »
Det har du veldig rett i, Jokke. Vi har jo Ramage og evt. Taylor som back-up, og særlig førstnevnte vil vel være glad for å få litt spilletid (tror Tayls vil spille endel kamper som midtstopper), men det ville utvilsomt vært godt med Miguel på høyrebacken.

Moods: Joda, ser poenget sitt, og er forsåvidt enig, men vi hadde nok ikke fått 5 øre for Elliott, og på den utsatte venstrebacken mener jeg Elliott er bedre enn Hughes. Får vi en midtstopper og en høyreback inn gjorde Souness helt rett i å selge poteten Hughes.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 14. Juni 2005, 13:50 »
Jeg syns faktisk det var greit å beholde Elliott. Ikke noen klassespiller, men en perfekt spiller å ha i bakhånd når krisa er et faktum. Spiller der han får beskjed om og gir absolutt alt han har. God spiller å ha i stallen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 14. Juni 2005, 15:20 »
Ramage, Taylor, Bramble, Elloitt.. Ikke akkurat top-class..

Vi kan aldri i verden lukte på Champions Leauge med de som stoppere. Kunne det kanskje under Robson og Keegan når vi brukte angrepet som forsvar, slik er det dessverre ikke lengre..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Mr. Rasmussen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #21 på: 14. Juni 2005, 16:08 »
Derfor er det godt å ha Boumsong og forhåenligsvis en ny i sommer. Ellers tror jeg at Taylor ville klart seg ved siden av Bo, men det beste hadde vært å få en ny stopper ved bo slik at Taylor og Bramble kan få litt kjemping. Det er slik eg god klubb bør være, og det er måley vår. Er det ikke?
e's black, He's White, He's Uniteds Dynamite!
David Ginola

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 14. Juni 2005, 18:55 »
Sitat fra: "Mr. Rasmussen"
Derfor er det godt å ha Boumsong og forhåenligsvis en ny i sommer. Ellers tror jeg at Taylor ville klart seg ved siden av Bo, men det beste hadde vært å få en ny stopper ved bo slik at Taylor og Bramble kan få litt kjemping. Det er slik eg god klubb bør være, og det er måley vår. Er det ikke?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

DanMan

• Gjest
« Svar #23 på: 20. Juni 2005, 11:00 »
Sitat fra: "Mushans"
Ramage, Taylor, Bramble, Elloitt.. Ikke akkurat top-class..

Uenig, Titus ER top-class, og jeg er overbevist om at både Taylor og Ramage BLIR top-class.

Må si det er rart å ville ha en ny midtstopper kun for å heve/skjerpe Bramble/Taylor. Ser poenget, men de kjemper jo mot hverandre også, og vil skjerpe hverandre.