20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: [29/9]13:45 - Man City vs Newcastle  (Lest 27324 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: [29/9]13:45 - Man City vs Newcastle
« Svar #75 på: 29. Sep. 2007, 12:16 »
Man City sliter med mange skader framover på banen og det er kun Samaras og Mpenza som er klare til kamp av spissene. Uansett tror jeg City blir for sterke  på COMS og jeg tipper vi taper 2-1. Vi har kun vunnet en gang borte mot Man City siden vi rykket opp til PL. Med andre ord har vi engang klart å slått City borte når de virkelig var svake. Skulle vi klare 1 poeng vil jeg være meget fornøyd. 3 poeng ville vært fantastisk.
« Siste redigering: 29. Sep. 2007, 12:28 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #76 på: 29. Sep. 2007, 12:19 »
Jeg er vel enig med Asbjørn. Vi må gjøre det stort om vi skal dra med oss tre poeng nordover i dagens kamp.

Men i motsetning til Asbjørn tror jeg at vi taper 2-0.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 29. Sep. 2007, 13:16 »
FAEN geremi , butt og smith på midten igjen. 

lt;3 Newcastle <3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 29. Sep. 2007, 13:20 »
Ikke så dumt i en slik kamp. Men hvorfor er Enrique benka?
Given tilbake.

Given
Beye-Roz-Tayls-Zog
Geremi-Butt-Smith
Martins-Viduka-Milner

Enrique, Harper, Faye, Emre, Fattison
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 29. Sep. 2007, 13:23 »
Enig Eilertsen...kamper som dette kan Smith, Geremi, Butt være greit å ha sentralt på midten....4-3-3 er jeg veldig enig med BigSam at er det rette i dag!

Deilig å se at Given er tilbake i mål! Han spilte kjempegodt mot Arsenal, men det er et paradoks at Harper benkes først nå da han spilte årsbeste sist kamp!!

Edit: Vent nå litt....nufc.co.uk antyder at vi spiller 4-4-2 isteden for 4-3-3....altså Smith - geremi - Butt - Milner og Martins - Viduka........men her har vi spillere til å benytte begge formasjoner, sånn vi får kanskje se litt veksling mellom 4-3-3 og 4-4-2.
« Siste redigering: 29. Sep. 2007, 13:29 av kø1 »
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 29. Sep. 2007, 13:28 »
Mulig Enrique er benka rett og slett fordi N'Zogbia har vært for god til å benkes, og Big Sam ikke fant plass til ham noen andre steder? Jeg er også glad for å se at Given er tilbake i buret, og selv om det er "den samme gamle midtbanen" så tror jeg de 3 kan passe bra i en kamp som denne. Vi har også visse muligheter i spillerne på benken. Enrique kan settes inn så vi kan flytte frem N'Zogbia og spille 4-4-2, mens Emre også er en potensiell joker, og trenger vi en ballvinner eller bare muskler så er Faye mannen. Harper får vi mest sannsynlig ikke bruk for, og det siste daukjøttet er vel kun der for at vi skal ha fire innbyttere...

Vi har utvilsomt en vanskelig kamp foran oss, og som jeg skrev tidligere i tråden: tålmod og disiplin tror jeg er alfa omega skal vi få med oss et resultat idag, noe jeg tror vi har en brukbar(?) mulighet til. Ett poeng vil så absolutt være godkjent mener nå iallfall jeg da.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 29. Sep. 2007, 13:33 »
fett med peter beardsley i studio på skysport ;D

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 29. Sep. 2007, 13:34 »
Mulig Enrique er benka rett og slett fordi N'Zogbia har vært for god til å benkes, og Big Sam ikke fant plass til ham noen andre steder?

Enrique var litt vaklende defensivt og slet tidvis med posisjoneringen....dessuten kan nok kanskje to kamper på 4-5 dager mye for en spiller som ikke er i topp matchform, han har jo slitt litt med skader og tynt treningsgrunnlag...Kombinasjon av dette tror jeg er grunnen til at Zog spiller v.back i dag.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 29. Sep. 2007, 13:35 »
Harper så ikke mye fornøyd ut, forståelig nok.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 29. Sep. 2007, 13:37 »
Slått Man City en gang borte siden 1960. Ikke værst.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 29. Sep. 2007, 13:37 »

Du tok meg på ordet Asbjørn! Han så meget skuffet ut...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 29. Sep. 2007, 13:40 »

Det er jo forståelig da. Han har ikke spilt seg ut av laget på noe som helst måte.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 29. Sep. 2007, 13:44 »
Televisjonen setter oss opp som 4-4-2 ihvertfall!

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #88 på: 29. Sep. 2007, 13:52 »
Der var given på bærtur!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 29. Sep. 2007, 13:54 »
Se hvor mye bedre Smith er sentralt!