20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: [29/9]13:45 - Man City vs Newcastle  (Lest 27294 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: [29/9]13:45 - Man City vs Newcastle
« Svar #60 på: 28. Sep. 2007, 14:14 »

Tror City stiller med noe a la dette laget: Spørsmålstegn er satt ved det jeg tror er svake ledd.

Schmeichel?
Corluka? M.Richards Dunne Garrido?

Ireland?  Hamann Johnson?  Petrov

Elano
                        Mpenza

Forsvaret til City har fungert strålende til nå, hvis vi ser bort fra Fulham kampen, så skjønner ikke at du et svakehetstegne på begge backene. Jeg ser på City som et jevnt lag uten de virkelig store spillerne, men uten de helt store svakhetene. Et lag vi har sjasen til å slo hvis vi er effektive og forsvaret fortsetter å fungere. Hvis vi skal vinne tror jeg det er viktig med det første målet. Vi har bare ligget under engang denne sesongen og vi så hvordan det endte. City har vunnet tre  av fire seire med 1-0 så hvis de får det første målet kan det bli tøft.
« Siste redigering: 28. Sep. 2007, 14:16 av fredd »

Grundemaister

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #61 på: 28. Sep. 2007, 15:05 »
Setter spørsmaålstegn ved backene delvis fordi vi har meget gode kanter, enten det er Zogbia, Milner eller Martins.
Backene til City skal få kjørt seg i en mot en situasjoner, tror jeg.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #62 på: 28. Sep. 2007, 16:12 »
Å vinne denne ville vært så jævla fantastisk! Denne kampen blir SUPER-viktig, og jeg ser virkelig fram til den.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 28. Sep. 2007, 16:51 »
Setter spørsmaålstegn ved backene delvis fordi vi har meget gode kanter, enten det er Zogbia, Milner eller Martins.
Backene til City skal få kjørt seg i en mot en situasjoner, tror jeg.

Jeg er blitt veldig imponert over Corluka hittill, Garrido derimot synes jeg har virket litt usikker og ujevn...mulig at de har et svakt punkt på deres venstre side i forsvar.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #64 på: 28. Sep. 2007, 19:14 »
Det hadde vært helt vilt å slå hardtsatsende City i denne kampen. De har vunnet de første tre kampene 1-0 på hjemmebane. Det tyder på både styrke og litt svakhet. Det har alltid vært en nerve i de kampene, fordi de ikke klarer å avgjøre kampen til sin fordel før dommeren blåser av. På en annen side er det jo meget sterkt å vinne tre kamper, når vi også vet at Man Utd er et av de lagene som har reist tomhendt fra City of Manchester Stadium.

Vi er i en situasjon der vi faktisk kan tro på seier borte mot Man City. Spillet satt godt mot West Ham i 2.omg. Kampen mot Derby så jeg ikke, men har hørt at den ikke var så super akkurat. Men spiller vi som mot West Ham kan det fort ende i tre poeng mot City. Selv er jeg sjeleglad om vi får poeng.

Det blir enten 1-1 eller 1-2  ;D

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 28. Sep. 2007, 20:23 »
Vi vinner 2-0. (Martins, Martins)  ;)
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #66 på: 28. Sep. 2007, 20:50 »
Har troen på et poeng her, vi burde ihvertfall være fornøyd med det... :D

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #67 på: 29. Sep. 2007, 00:14 »
Har faktisk troa på at vi vinner 2-0, men tror ikke Martins scorer begge. Det blir nok Zoggy og Viduka.
Hadde imidlertid vært sjef hvis Martins scora to, sånn at han kan senke skuldrene og spille fotball igjen

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 29. Sep. 2007, 00:21 »
Har faktisk troa på at vi vinner 2-0, men tror ikke Martins scorer begge. Det blir nok Zoggy og Viduka.
Hadde imidlertid vært sjef hvis Martins scora to, sånn at han kan senke skuldrene og spille fotball igjen

Jeg tror vi vinner 2-0 og håper at Martins scorer 2, for å si det sånn. Stemningen taler for 2-0 og kirsebær med de store.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 29. Sep. 2007, 00:25 »
Hvis vi vinner er det en veldig stor prestasjon. Men er overhodet ikke utenkelig. Virker som City har en kurve som går nedover.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 29. Sep. 2007, 00:27 »
Jeg tror kampen blir målfattig og at dødballer blir svært viktige! Hvis kampen blir avgjort til fordel for et av lagene tipper jeg det blir på dødball..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #71 på: 29. Sep. 2007, 11:26 »
2 timer og 20 min til kamp!!!

Må si meg ganske nervøs, men det kan fort bli en trepoenger om spillet sitter!!!
Håper for all del Martins får det til for både oss og han... Han trenger selvtilliten..
            Synest synd på de som ikke får sett kampen!!
Lykke til alle toonlads!!

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #72 på: 29. Sep. 2007, 11:40 »
Irriterer meg at jeg ikke får sett kampen idag.
Skal bli spennende å se hvordan vi klarer oss i denne, en kamp som må sies å være en skikkelig test på hvordan vi står. City har vært solide i år, men dette er alikevel en kamp vi bør få noe ut av om vi skal havne topp 6.
Uavgjort vil være bra, seier vil være fantastisk!

Og jeg håper de av dere som tipper 2-0 med 2x Martins får rett! Det ville for det første vært en fantastisk resultat i tillegg til at det ville vært utrolig viktig for Martins etter bommene i det siste. Han trenger tillitt og han trenger scoringer for å få økt selvtillitt!

Tipper vi vinner 1-2 jeg da.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 29. Sep. 2007, 11:50 »
Under to timer til kamp nå. Må si dette er en veldig åpen kamp. Håper på at Martins scorer. Han er kanskje den som trenger en scoring mest nå.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 29. Sep. 2007, 12:05 »
skal vi håpe på mål og asssist fra zoggie idag også?  :) hadde vært utrolig deilig med en tidlig skåring, slik at city må opp på banen.. dermed mer bakrom for martins.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /