20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: [29/9]13:45 - Man City vs Newcastle  (Lest 27335 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: [29/9]13:45 - Man City vs Newcastle
« Svar #45 på: 27. Sep. 2007, 20:23 »
Er veldig fornøyd med 1 poeng i denne kampen.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 27. Sep. 2007, 21:52 »
jeg har også tro på chickenmann sin start 11. Tipper dette blir en viktig kamp, hvor vi ikke får alt fo rmange sjangser. Får håpe smith kan sette 100% sjangsene, mens Oba er en spiller som kan gjøre ting på egenhånd i slike gjevne kamper. Jeg er fornøyd med 1 poeng, selv om det hadde vært uutrolig deilig med seier. Taper vi har city fått et god utgangspunkt i jakten på 6 plassen.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #47 på: 27. Sep. 2007, 22:12 »
Jeg forventer poeng i denne kampen. City er nok det laget som vi må kjempe om 6. Plassen med. Så å tape denne kampen må være helt uaktuelt!!

Kanskje litt tøft å vinne denne, men når vi gjør det så dårlig i cupen må vi ihvertfall gjøre det bra i ligaen.

Så mitt tips er 2 - 1 og seier til oss :D :D

6. plassen? 5.plassen tenker jeg vi sier.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 27. Sep. 2007, 22:26 »
Jeg sier 2.plassen jeg :P.....siden det er den vi inntar med seier mot man.city, ihvertfall vil vi ha den i et par timer.. ;D
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #49 på: 27. Sep. 2007, 22:35 »
Og når vi slår Everton og Tottenham i de to følgende kampene, tenker jeg nok at vi kaprer førsteplassen og blir der frem til serieslutt. Jippi!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 27. Sep. 2007, 22:37 »
jeg håper selvfølgelig på 5 plassen, men jeg vil ikke ha for høye forhåpninger. 6 plassen er mer en realistisk. 5 plass ville vært utrolig gøy. 4 plass ville vært orgasmisk.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 27. Sep. 2007, 22:39 »
Everton og Spurs hjemme blir to svært viktige hjemmekamper!!! BigSam kommer nok til å plante godt inni hodet på spillerne at det er to kamper vi skal vinne hvis vi skal ha sjans på en 5-6 plass!! Det er to lag vi kjemper med og det er viktig at vi tar poeng mot de.....det samme gjelder også man.city, og klarer vi poeng borte mot de er det veldig bra!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 27. Sep. 2007, 23:15 »
Jeg føler at denne kampen er et springbrett til gode prestasjoner i de to kommende kampene mot Everton og THam. Jeg forlanger faktisk tre poeng mot City. Kall meg gjerne kravstor.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 27. Sep. 2007, 23:54 »
Kravstor! Er fornøgd med poeng og ein god fotballkamp!

Noreng

• Gjest
« Svar #54 på: 28. Sep. 2007, 01:56 »
hvis martins blir alene på topp vil jeg ikke høre noe mas og kjas på stakkaren om han ikke scorer mot gjerrige city.
lenge leve kunstneren! hehe

Grundemaister

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #55 på: 28. Sep. 2007, 10:55 »
Synes også at 4-2-3-1 høres interessant ut i denne kampen, med to defensive i duoen på midten.

Tror for øvrig ikke det er noe vits i å legge seg så veldig bakpå, da Man.City viste sårbarhet borte mot Fulham sist, hvor de slapp inn 3 mål.

Skal også vi dra til City of Manchester Stadium for å legge oss bakpå og tape 1-0, akkurat som de andre? Håper ikke det.

Tror City stiller med noe a la dette laget: Spørsmålstegn er satt ved det jeg tror er svake ledd.

Schmeichel?
Corluka? M.Richards Dunne Garrido?

Ireland?  Hamann Johnson?  Petrov

Elano
                        Mpenza

Vi må altså våge å slippe kantene våre frem, gjennom enten å spille 4-2-3-1, eller 4-3-3.

Given                                                                                                                    4-3-3:                     Given
Beye Taylor  Rozhenal Enrique                                                                                                               Beye Taylor Rozhen Enrique
                                                                                                                                                                          Butt
           Geremi  Butt                                                                                                                                  Geremi       Emre               Plass til Emres kreativitet.
Milner                        N`zogbia   l.Krativitet og kvalitet på kant mot Citys svake backer.                             
   l               Smith            l                                                                                                                   Milner     Martins     N`Zogbia         

Martins                                                                                                                                                                                   

Man må våge for å vinne..                                                                                                                                                                                       

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 28. Sep. 2007, 11:48 »
Vi har ihvertfall kapasiteter til å slå det laget der, selv om det uansett blir tøft!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 28. Sep. 2007, 12:43 »
Jævli bra odds på City som er store favoritter i denne kampen syns jeg

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 28. Sep. 2007, 13:13 »
City scorer nesten ikke mål. Har bare 1-0 seire hjemme. Newcastle har 2.80 i odds. Synes det er bra jeg. Spiller heller på Newcastle og 2.80 enn City og 2.10.

Vil kalle det en åpen kamp.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 28. Sep. 2007, 14:07 »
selv om de ikke scorer mye mål så vinner de. de har faktisk vunnet alle hjemmekampene 1-0, mot rimelig gode lag. vi har tatt 4 poeng borte mot "under middels" lag. har ikke vært imponert over spiller vårt i det siste og jeg satser glatt penger på city her. da kan jeg hvertfall "trøste" meg med gevinst om vi taper

og btw det er 2.35 på city (expekt)