20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva er det med Kevin Bond?  (Lest 2096 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Amu - Luque

• Benkvarmer
  • **
  • Owen : Howay the lads
    • Vis profil
Hva er det med Kevin Bond?
« på: 25. Sep. 2007, 17:36 »
Kan noen fortelle hva situasjonen er mellom Kevin Bond og Newcaslte? skjønner ingen ting..
Newcastle United We Stand

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
Sv: Hva er det med Kevin Bond?
« Svar #1 på: 25. Sep. 2007, 18:42 »
Vet ikke hvor langt tilbake du vil jeg skal gå, men han var jo assistenten til Roeder. Etter BBC sin "undercover" sak om korrupsjonen i engelsk fotball relatert til overganger, ble han først permittert før han senere fikk sparken. Bond saksøkte da Newcastle fordi han mente han ble sparket på ugyldig grunnlag. Hvordan dette har gått vet jeg ikke, og har heller ingen aning om saken er blitt eller blir behandlet. Finner ikke noe om det noe sted, så kanskje det har rent ut i sanden?

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 25. Sep. 2007, 19:12 »
Det var vel heller at han SKULLE saksøke Newcastle. Sam Allardyce skulle jo og saksøke BBC, men det skjedde jo aldri. Ikke vet jeg hvorfor men...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 25. Sep. 2007, 19:45 »
En liten rettelse. Kevin Bond ble sommeren 2006 ansatt som assisterende manager i Newcastle. Etter BBC-dokumentaren fikk krølltoppen sparken (etter at han først ble permittert, det er riktig). Men såvidt jeg kan huske fungerte han i svært kort tid som Roeders assistent, og jeg vil takke Roeder for at han ansatte Nigel Pearson når han ikke fikk beholde Bond. Det var vel dessverre kun én av svært få riktige handlinger fra den mannen etter at han ble ansatt som manager.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

DanMan

• Gjest
« Svar #4 på: 28. Sep. 2007, 16:36 »
Men såvidt jeg kan huske fungerte han i svært kort tid som Roeders assistent, og jeg vil takke Roeder for at han ansatte Nigel Pearson når han ikke fikk beholde Bond. Det var vel dessverre kun én av svært få riktige handlinger fra den mannen etter at han ble ansatt som manager.

Well said!  Så kan man jo lure på hvorfor Pearson var et andrevalg. ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 29. Sep. 2007, 00:50 »
Antar at Roeder og Harry må være gode venner da. Kan ikke se noen annen grunn til at Bond skulle være førstevalg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon