20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Geremi er vår straffeskytter  (Lest 3908 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Geremi er vår straffeskytter
« på: 21. Sep. 2007, 18:04 »
Noen som er veldig uenige?

Jeg er helt enig...med den rutinen, roen og en god høyrefot synes jeg det er et riktig valg!

Martins, Emre og Ameobi følger etter i min rangering.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Geremi er vår straffeskytter
« Svar #1 på: 21. Sep. 2007, 18:09 »
Har ikke sett han ta så mange straffer, men han har en bra fot og mye rutine så han budre passe bra til oppgaven.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 21. Sep. 2007, 18:23 »
Har ikke sett han tatt så mange straffer nei. Michael Owen burde vel være en fin nr2 til oppgaven.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 21. Sep. 2007, 18:24 »
Er vel ikkje så mange sikre straffeskyttere i Nufc lenger. Geremi er sikkert ok valg.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 21. Sep. 2007, 19:07 »
Michael Owen burde vel være en fin nr2 til oppgaven.

Nei!! Fikk helt sjokk når jeg statistikken hans!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 21. Sep. 2007, 21:35 »
Den ene straffen jeg har sett Geremi ta var i straffekonken mellom Liverpool og Chelsea i CL semifinalen i vår, ut ifra den virker det ikke altfor lovende, men den ene missen behøver jo forsåvidt ikke å bety så veldig mye.

Owens straffestatistikk fra sist på hans tid i Liverpool tilsvarte vel 12 mål av 24 iflg en "helrød kompis" som jeg antar vet hva han snakket om. Ikke veldig imponerende, men også det er jo en stund siden.

Men er egentlig litt enig med Benson her: vi har vel ikke igjen så mange som vi kan si vi vet er sikre fra krittmerket, så foreløpig tror jeg Geremi er ett greitt valg.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 23. Sep. 2007, 12:00 »
Jeg aner ingenting om Geremi som straffeskytter, men hvis han føler seg så sikker at han vil gå frem til 11 meteren når vi en gang får straffespark, så er det greit for meg. Big Sam trenger ikke detaljstyre hvem som skal ta straffespark. En god nummer to kan være Ameobi. Man kan si mye om Ameobis fotballferdigheter, men han har aldri bommet på straffespark, og har virket sikker hver gang han har gått frem til 11-meteren. Ameobi har høye tanker om seg selv, og hvis han kan bruke de tankene til noe fornuftig, så gjerne for meg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #7 på: 23. Sep. 2007, 17:42 »
I mine øyne skal den som vil ta det, få ta det. Om man er villig og har virkelig lyst til å ta straffen er det godt nok for meg. Om samme mann melder seg gang på gang, og brenner gang på gang, så får man heller vurdere å nekte ham arbeidsoppgaven. Geremi funker greit for meg så lenge han VIL ta straffen.

Amu - Luque

• Benkvarmer
  • **
  • Owen : Howay the lads
    • Vis profil
« Svar #8 på: 10. Okt. 2007, 19:39 »
Hadde Ameobi spilt fast trur jeg han vil vært straffe skyteren vår, men pga begrenset spilletid så velger nok sam Geremi pga det.. Owen er kanskje ikke helt til å stole på..
Newcastle United We Stand

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 10. Okt. 2007, 22:35 »
Det er ikke Sam som velger straffeskytter. BS har selv sagt at dette overlater han til spillerne. Den som vil ta straffe, får ta straffe. Akkurat den biten legger han seg ikke borti. Og akkurat det er vel like greit. Den som føler seg sikker bør selv kunne ta initiativ til å ta straffesparkene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #10 på: 11. Okt. 2007, 12:21 »
Håpar Joey Barton tar straffene når han kjem tilbake for Newcastle. Han brukar å vere sikker som banken.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

MasterMike

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #11 på: 11. Okt. 2007, 14:15 »
Hva med Young James da?..Han virker jo sikker på dødball..Kan ikke si jeg har fått gåsehud av dødballene til Geremi i år..
Milner er kansje ung, men har jo allerede bøttevis med rutine, både på landslag og klubb
Ballen er rund!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 11. Okt. 2007, 15:54 »
Daubaill og straffer er da to helt ulike ting da!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MasterMike

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #13 på: 11. Okt. 2007, 17:30 »
Jo..såklart er det forskjellige ting..men har du en sikker og presis fot, så kommer det ikke veldig dårlig med på straffer..Så jeg har troa på Milner til det motsatte er bevist. 8)
Ballen er rund!

luxury

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #14 på: 11. Okt. 2007, 22:37 »
Enig med hans emil jeg, Joey Barton bør ta straffene.
Amobie bør ta straffe? Det er vel som å sette penger i northern rock? :P