20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Northern rock sliter  (Lest 4440 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

unreal

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Northern rock sliter
« på: 15. Sep. 2007, 16:12 »
Vår kjære sponsor sliter litt med likviditeten

http://e24.no/boers-og-finans/article1995969.ece#VG

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Northern rock sliter
« Svar #1 på: 15. Sep. 2007, 20:58 »
Kipt det. Noen som vet hvor lang kontrakt vi har med dem?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 15. Sep. 2007, 22:26 »
Kan godt gå over til Brown Ale, av rent symbolske årsaker! Pengeproblemer har vi vel uansett ikke!?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 15. Sep. 2007, 22:45 »
Vi har vel ikke det, men uansett greit med ekstra kash inn fra sponsorer.

Og dette er faktisk dumt for oss. Hvis de har økonomiske problemer er det stor sjanse for at de ikke vil sponse oss lengere og da må vi ta til takke med noe annet som kanskje er dårligere enn det de ville gitt oss.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 15. Sep. 2007, 22:51 »
Kan godt gå over til Brown Ale, av rent symbolske årsaker! Pengeproblemer har vi vel uansett ikke!?

Blir ikke det litt vanskelig etter den kjempedealen vi fikk med Carling? Vi har vel ikke brown ale i tillegg, ville vært rart om noen av de to firmaene ville gått med på det...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #5 på: 16. Sep. 2007, 13:32 »
Kipt det. Noen som vet hvor lang kontrakt vi har med dem?

Om jeg husker rett så er den kontrakten vi har nå løpende ut 2009/2010 sesongen. Opprinnelig opprettet i 2003(?) og ble vel forlenget i 2005 tror jeg. Er forsåvidt ingen krise for Newcastle dette, om det skulle skje at Northern Rock ikke kan opprettholde sin finansielle del av avtalen regner jeg med at kontrakten kan oppløses og vi kan finne en ny sponsor. Kan vanskelig se at Newcastle er en så veldig mye dårligere merkevare enn i 2005 (avhengig av om vi oppnår E-cupspill i år) så tror nok at vi vil få en bedre deal om vi inngår et nytt partnerskap i den kommende tiden. Ashley & co er nok også bedre businessmenn enn Shepherd & co, så skal ikke se bort ifra at han klarer å skaffe oss noe bedre.

Men det virker til å være litt medieskapt hysteri rundt Northern Rock dette her, så tror nok at de kommer seg gjennom det noenlunde brukbart. Om vi likevel skulle bli nødt til å finne alternativer håper jeg inderlig at Ashley holder på policyen om at vi skal ha en Britisk merkevare som sponsor. Jeg griner om vi får Coca-Cola på drakten og St. James's blir hetende Cola Ground eller noe sånt!

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6 på: 17. Sep. 2007, 18:35 »

Om vi likevel skulle bli nødt til å finne alternativer håper jeg inderlig at Ashley holder på policyen om at vi skal ha en Britisk merkevare som sponsor. Jeg griner om vi får Coca-Cola på drakten og St. James's blir hetende Cola Ground eller noe sånt!

Nei det hadde vært direkte grusomt.. Fydda!! Stadion skal til evig tid hete St. James Park, drakta skal være sort og hvit, og om Northern Rock går til helvete vil jeg ha Brown Ale tilbake. Et ikon for byen på lik linje med laget. Men er ingen krise om Carling blir det, selv om jeg tror Northern Rock kommer til å fortsette ut kontrakt tida
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #7 på: 18. Sep. 2007, 01:32 »
Jeg for min del foretrekker en iskald cola foran en Brown Ale, menmen.

Tror mye av årsakene til fallet er at Nothern Rock kommer til å bli kjøpt opp av en større bank. Da lurer jeg på om det spøker for sponsor-avtalen.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #8 på: 18. Sep. 2007, 12:24 »
Etter det jeg har forstått så har Newcastle allerede mottatt brorparten av de £25m. Så det rent finansielle skullevel være i orden, hva som skjer om Northern Rock blir kjøpt opp er likevel usikkert. Skal bli interessant å se hva som skjer i denne saken. Men jeg tror likevel at det skal bli vanskelig for newcastle og komme så veldig dårlig ut av dette.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #9 på: 18. Sep. 2007, 23:04 »
Det er nok INGEN problem for Newcastle å skaffe seg ny sponsor. Tviler på dette har noe som helst å si for oss, bortsett fra hva som står frampå drakten.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Amu - Luque

• Benkvarmer
  • **
  • Owen : Howay the lads
    • Vis profil
« Svar #10 på: 11. Okt. 2007, 15:23 »
hadde vært kult ned Carling på drakta, men Brown Ale er min favoritt..
Newcastle United We Stand

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 11. Okt. 2007, 15:31 »
Geordiene Ant and Dec som er TV-konger i Storbrittania med sitt talkshow, samt at de er kjent som idolprogramledere..
Her gjør de narr av Northern Rock... ;D Enjoy.. :P

http://youtube.com/watch?v=LFZa1z6rc0w

Det var forøvrig disse to som hadde intervjuet med Shearer nede på banen rett etter testimonialkampen...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 12. Okt. 2007, 15:25 »
Jepp! Jeg har sett det meste av Ant and Dec klipp som ligger ute på youtube...rett og slett genialt!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 12. Okt. 2007, 22:40 »
Noen skikkelige gladhomoer er de ja :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 17. Feb. 2008, 17:43 »
#  The Government has announced that in the best interests of customers and taxpayers, it is taking Northern Rock into temporary public ownership.