20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ny angriper linket til Newcastle  (Lest 3687 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Ny angriper linket til Newcastle
« på: 31. Mai 2005, 15:27 »
Denne gang er det ex Arsenal spiller Sylvain Wiltord  som linkes til Newcastle av News Of The World. Nå er vel denne avisen like troverdig som The Sun, men tenkte det kunne være interessant å diskutere om Wiltord kunne vært noe for Newcastle etter en knall sesong i Lyon.

Grunnen skal være at Wiltord ikke ønsker å spille under den nye manageren Gerrard Houllier.

http://www.worldfootballers.com/news.php?id=6102
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1 på: 31. Mai 2005, 15:52 »
Wiltord, hmmm.

På den positive siden så er Wiltord i form en meget skapende kraft. Har erfaring fra Arsenal der han tidvis var meget god samt over 60 landskamper for Frankrike. 6 mål i årets Champions League vitner om litt kvalitet i alle fall.

På den negative siden så er han litt for egoistisk, til tider altfor glad i ballen og noe ustabil.

Dersom Wiltord kommer gratis så er han kanskje verdt sjansen. Ettersom den ene angriperen etter den andre forsvinner fra Newcastle, så sier det seg selv at man må minst handle inn 2 stykk. Wiltord kan også spille på kanten...
Carr har altfor få landskamper for England!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 31. Mai 2005, 17:04 »
Wiltord ble vel aldri den helt store suksessen i Arsenal, ble han vel? Vil han da bli en like stor suksess i Newcastle?
Jeg er litt skeptisk, og tror Wiltord passer best i frankrike.

Men på denne tida linkes vi jo til halve verden. Vi får jo en knapp prosentandel av alle dem vi linkes til, og jeg tviler på at det er for mye i dette ryktet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 31. Mai 2005, 18:48 »
Han var en brukbar suksess. Gjorde en del gode kamper, men han ville bort da Wenger ikke kunne love fast plass?Han fikk i alle ikke fornyet kontrakt.

Som du sier så blir vi linket til halve verden i disse dager, så man må ta de fleste rykter med en stor klype med salt.
Carr har altfor få landskamper for England!

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 01. Juni 2005, 09:50 »
Wiltord er en flott tilrettelegger, og i mine øyne også en undervurdert spiller. Ville vært et kanonkjøp i mine øyne.

DanMan

• Gjest
« Svar #5 på: 01. Juni 2005, 10:23 »
Helt ærlig har jeg like lite peiling på denne Yossi Benayoun, men har fått med meg at han har scoret 3 mål på 6 VM-kvalifiseringskamper for Israel, som er svært godkjent i gruppe 4 med bl.a. Frankrike, Sveits og Irland.

Skal vi derimot hente en spiss fra Racing Santander - noe jeg personlig ønsker - bør vi heller satse på min yndling:

Navn: David Aganzo Méndez
Født: 10/01-1981
Høyde: 178 cm
Vekt: 71 kg
Klubb: Racing Santander
Mål: 9 (på 17 kamper fra start + 1 innhopp i følge Skysports)
Tidligere klubber: Real Madrid, Espanyol, Valladolid og Levante
Karakteristikk: Ung måljeger fra Real Madrids eget U-lag (det beste i verden?) som til tross for sin beskjedne vekst er en dyktig hodespiller. Spiller med trøye nr. 9 i Santander.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 01. Juni 2005, 12:41 »
Real Madrids eget U-lag (det beste i verden?)

Sterkt uenig.. Barca er nok i en klassen for seg selv..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

DanMan

• Gjest
« Svar #7 på: 02. Juni 2005, 07:37 »
Vil du begrunne den påstanden? Real Madrid har intet mindre enn 57 spillere i aksjon i Primera Division, pluss nye 38 i Segunda, og dette er helt fantastiske tall jeg ikke kan se for meg Barcelona er kapable til å toppe.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 02. Juni 2005, 13:53 »
Sitat fra: "Jarle"
Wiltord er en flott tilrettelegger, og i mine øyne også en undervurdert spiller. Ville vært et kanonkjøp i mine øyne.

Jeg støtter meg opp om den konklusjonen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 02. Juni 2005, 14:10 »
Hadde faktisk mest assist i hele Champions Leauge forrige sesong..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 02. Juni 2005, 14:47 »
Han spillte jo på det laget som scora mest mål i CL også, mest pga kalasseiere mot Werder Bremen f.eks.

Wiltord kunne vært et smart kjøp spør du meg! Ivertfall viss han får til det spillet han har vist for Lyon i år, og tidligere for Arsenal!

Bjørn - målfarlig
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Brimi

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #11 på: 03. Juni 2005, 00:12 »
Wiltord er vel på vei ned...
Vi får heller prøve oss på litt scraps fra Chelsea.