20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: JJ til salgs?  (Lest 4130 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
JJ til salgs?
« på: 31. Mai 2005, 13:47 »
Neppe når man leser hva Souness sier på telefon til journalisten Miles Starforth i Evening Chronicle, mens han er på ferie i USA. Som jeg har sagt før, så er Dyer og Jenas de to spillerene som har fått mest skryt av midtbanespillerene våre. I tillegg var Jenas kaptein i flere kamper denne sesongen, så hvorfor skulle Souness selge Jenas?

Souness, on holiday himself in the United States, would not comment on speculation directly, but he did say: "JJ's an important member of the squad. I made him captain last year and that shows what I think of him."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

DanMan

• Gjest
JJ til salgs?
« Svar #1 på: 31. Mai 2005, 13:55 »
Håper for alt det er verdt at JJ blir i klubben! Han kan bli den "nye" Gerrard, Lampard etc. dersom han fortsetter den trenden han viste før jul, med kapteinsbindet på armen. Et av våre beste kjøp, synes jeg. Noen som vet hvorfor valgte Newcastle etter Forest? Var ingen andre interesserte? Var vi på en opptur JJ ville ta del i? Eller punga vi rett og slett ut med mest penger?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
JJ til salgs?
« Svar #2 på: 31. Mai 2005, 14:07 »
Sitat fra: "DanMan"
Håper for alt det er verdt at JJ blir i klubben! Han kan bli den "nye" Gerrard, Lampard etc. dersom han fortsetter den trenden han viste før jul, med kapteinsbindet på armen. Et av våre beste kjøp, synes jeg. Noen som vet hvorfor valgte Newcastle etter Forest? Var ingen andre interesserte? Var vi på en opptur JJ ville ta del i? Eller punga vi rett og slett ut med mest penger?

Det ble sagt at Man Utd prøvde å snappe JJ rett foran nesa på Newcastle. Men JJ mente Newcastle var det rette stedet, siden Robson tidligere hadde vist at unge talenter fikk sjanser på førstelaget. I tillegg la vi inn bud i januar når de fleste klubbene har brukt opp sitt overgangsbudsjett på sommeren. Vi har jo sett flere ganger at Newcastle velger å  handle i januar, for da er det ikke så mange klubber som har råd til å bli med på en budrunde.

Spillere som Boumsong, Babayaro, Faye og Woodgate ble jo hentet i januar mnd. Sikkert noen som husker at Newcastle hadde et bud på £3,5 millioner for Kleberson ved siden av Woodgate budet. Heldigvis dukket ikke agentene til Kleberson opp i Newcastle den gangen. Fat Fred mente dette var tegn på useriøsitet, og valgte derfor å droppe brasilianeren.

Han har ikke akkurat vært noe suksess i Man Utd.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
JJ til salgs?
« Svar #3 på: 31. Mai 2005, 14:32 »
Et salg av JJ er jeg sterkt imot.
En ung, fremtidens mann, som allerede har gjort seg bemerket både på klubb- oh landslag i lang tid...vertfall på klubblaget. Han immehar kvaliteter som er viktige på enhver midtbane, og innehar også lederegenskaper på banen, er vel ikke for ingenting har har vært vikar-kaptein noen ganger i år!

Nei, fingrene av fatet når det gjelder JJ, han skal være i Newcastle i mange år fremover. Og jeg håper og tror at neste sesong går bedre for JJ, sammen med hele laget for den del!

Bjørn - krysser fingre å tær
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
JJ til salgs?
« Svar #4 på: 31. Mai 2005, 15:04 »
Jermaine Jenas blir! Vi kan ikke selge framtiden vår.

Blir nesten som Danman sa:

Liverpool har Gerrard, Chelsea har Lampard, Arsenal har Vieira, Manutd har Keane og Newcastle United har Jermaine Jenas.

Sier litt om hvor viktig han er for oss. Er vår beste i det sterke midtleddet. Nå må vi bare kvitte oss med Faye, Viana og Bowyer, så kan vi fortsette å pusse opp en solid midtbane.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
JJ til salgs?
« Svar #5 på: 31. Mai 2005, 15:06 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Jermaine Jenas blir! Vi kan ikke selge framtiden vår.

Blir nesten som Danman sa:

Liverpool har Gerrard, Chelsea har Lampard, Arsenal har Vieira, Manutd har Keane og Newcastle United har Jermaine Jenas.

Sier litt om hvor viktig han er for oss. Er vår beste i det sterke midtleddet. Nå må vi bare kvitte oss med Faye, Viana og Bowyer, så kan vi fortsette å pusse opp en solid midtbane.

Faye vil jeg beholde, men Viana og Bowyer kan dra for min del. Jeg synes Faye gjør mye defensivt grovarbeid som ikke alltid er like synlig. Han har vært langt bedre enn Butt, så det gjør meg ikke så mye om Butt også forsvinner om Parker og Emre kommer inn.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
JJ til salgs?
« Svar #6 på: 31. Mai 2005, 15:08 »
Syntes ikke Fayer har levd opp til de skyhøye forventningene i det hele tatt. Tror at vi må lete etter andre om Newcastle skal bli en toppklubb igjen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
JJ til salgs?
« Svar #7 på: 31. Mai 2005, 17:11 »
Faye? Hadde du skyhøye forventninger til Faye? Faye kom som et ubeskrevet blad fra Pompeys og ingen hadde særlig tro på han. For min del synes jeg han har vært helt grei, men han er ikke god nok til å bli mer enn backup. Men det er veldig godt å ha god backup også, og det har vi i Faye. Men en ny defensiv midtbanespiller, som er betydelig bedre enn Faye og Butt, bør hentes inn.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
JJ til salgs?
« Svar #8 på: 31. Mai 2005, 19:12 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Syntes ikke Fayer har levd opp til de skyhøye forventningene i det hele tatt. Tror at vi må lete etter andre om Newcastle skal bli en toppklubb igjen.

Skyhøye forventninger til en spiller som hentes for £2 millioner fra Pompey er vel å ta litt i.

DanMan

• Gjest
JJ til salgs?
« Svar #9 på: 01. Juni 2005, 11:05 »
Hehe..må si meg enig her. hadde NOEN skyhøye forventninger til mannen som ble hentet inn som en slags "panikkløsning" da Butt ble skadet - ved slutten av overgangsvinduet i januar? Tatt dette (samt pris og rykte) i betraktning har Faye vært helt grei - helt i tråd med mine "skyhøye" forventninger.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
JJ til salgs?
« Svar #10 på: 01. Juni 2005, 11:11 »
Hadde aldri lagt merke til Faye jeg før vi kjøpte ham....men så lenge han får orden på passningspillet sitt så blir det bra.....!

Ser forresten nå at Guti ønsker seg bort fra Real Madrid...., det kunne vært bra defansiv midtbane det :)

Men JJ mener jeg altsp vi skal beholde her hos oss, selvom noen kanskje mener han har stagnert litt i utviklingen i årets sesong, så er han fremdeles god nok for landslaget tydligvis, og da er han også god nok for Newcastle United! ;)

Bjørn - gjentagende
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Brimi

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
JJ til salgs?
« Svar #11 på: 04. Juni 2005, 02:07 »
Jeg synes det er merkelig at flere som har satt opp "drømmelag", for hvordan Newcastle skal se ut anno sesongstart 2005 er uten Jenas sentralt. Jenas er den jeg ser for meg som den nye kapteinen, han gjør det godt på landslaget, og er absolutt god nok for en plass i ellevern på St.James. Jeg kjenner ikke til Emre, men hvis både han og Parker skulle ende opp i Newcastle, så håper jeg ikke det er på JJ's bekostning...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
JJ til salgs?
« Svar #12 på: 04. Juni 2005, 02:13 »
Jenas har ett problem. Utviklingen hans har stagnert noe i Newcastle-trøya, og han har fått mange kritikere av den grunn. Jenas bør snarest begynne å overbevise sine kritikere, hvis ikke har vi nok sett det siste av JJ i sort og hvitt, er jeg redd.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Brimi

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
JJ til salgs?
« Svar #13 på: 04. Juni 2005, 02:18 »
En ting som er greit med Souness er at han bryr seg lite om hva spaltistene i avisene i England skriver og mener. Styret driter jo også i hva supporterne mener. (ang å beholde Souey). Så mener Souness at JJ er god nok, så spiller nok han. Men hvis det skulle ende opp med salg av Jenas, så må det skje til en klubb utenfor PL. Orker ikke se gamle Newcastle spillere blomstre for andre klubber... Regner med Kluivert slår til i Primera om han så skulle ende opp i Valencia.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
JJ til salgs?
« Svar #14 på: 04. Juni 2005, 23:58 »
Amdy Faye ser jeg gjerne at vi fortsatt beholder. Ikke fordi han er noen spiller som løfter oss til nye høyder eller noe slikt, men fordi han er en perfekt spiller å ha i stallen vår. Kan komme inn å gjøre en meget god jobb i midten. Vi vet hva han står for, og han er ingen trøbbelmaker.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida