20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Månedens mål - August

Martins mot Bolton
N'Zogbia mot Boro
Viduka mot Boro

Skrevet av Emne: Newutds månedens mål - August  (Lest 6519 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newutds månedens mål - August
« Svar #15 på: 07. Sep. 2007, 14:55 »
Klart N'Zogbias.Martins sitt er også pent utført, men han kunne scoret på så mange andre måter akkurat der. Så valgte Zog sitt.

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #16 på: 07. Sep. 2007, 19:24 »
Ble Martins mot Bolton. Sånne ting ser vi ikke ofte, og det brassesparket der var liksom et brassespark++ synes jeg. ;)

Andreplass går for meg til Viduka, styrken og teknikken i både tilretteleggingen og avslutningen er for meg helt sinnssyk. Og det med Woody i kroppen. Helt enormt.

Trredje til Zoggy sin kanon som var estetisk det suverent beste målet. Flott driv og herlig skudd. Håper vi får se mange av disse!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 07. Sep. 2007, 20:38 »
1. Martins mot Bolton
2. Zog mot Boro
3. Viduka mot Boro

Jeg velger Martins' mål fordi den tekniske utførelsen er så fantastisk. Han kan gjøre så mye annet i den situasjonen, men det er nettopp derfor vi bør belønne at han velger brassespark. Et brassespark er utrolig vanskelig å utføre, men det er ingenting som er så morsomt å se på når det er vellykket. På den måten Martins gjør det ser det så latterlig enkelt ut, men prøv selv, det er uhyre vanskelig. Dessuten innbiller jeg meg at det er vanskeligere å brassesparke ballen i krysset når Martins står så nære Bolton-målet som han gjør i den situasjonen. De aller fleste ville valgt andre løsninger der, men Martins går sannsynligvis for det vanskeligste. Og han lykkes så perfekt. Selv om han sto mutters alene, så er det en stor prestasjon.

Zoggies mål kom etter et flott raid og var med feil fot, og er ikke særlig enklere enn det Martins gjør, men det blir Martins for meg, fordi et brassespark er så sjeldent, og fordi vinkelen og posisjonen ikke var den beste for et brassespark.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #18 på: 07. Sep. 2007, 22:47 »
Camaras brassespark-mål mot Tottenham er nok sesongens peneste mål overall i Premier League til nå. Deretter følger kanskje Nanis langskudd mot nettopp Tottenham.

Nok om det.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 07. Sep. 2007, 23:12 »
Camaras brassespark-mål mot Tottenham er nok sesongens peneste mål overall i Premier League til nå. Deretter følger kanskje Nanis langskudd mot nettopp Tottenham.

Nok om det.

Enig med deg om Kamara, men Nani sitt mål er jeg slettes ikke så imponert over.....Ballen går jo neesten midt i mål! Hadde Robinson stått på to meter isteden for 6meter kunne han antagelig bare tatt noen steg til siden og plukket skuddet enkelt og greit!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 07. Sep. 2007, 23:16 »
Helt enig, Kø1.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 07. Sep. 2007, 23:21 »
Zogs mål er da mye penere enn Nanis. Var et fint skudd og en keeper som holder et svært lavt nivå der. Zogs mål var det stor klasse over.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 07. Sep. 2007, 23:26 »
I tillegg dro zog av et par spillere også før han curlet den i hjørnet! Herlig! ;D

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #23 på: 07. Sep. 2007, 23:27 »
Han dro aldri av et par spillere, han vendte seg forbi EN spiller.

Ja, Nani sitt mål var også resultat av dårlig keeperspill, men det var Robinson, hva kan man forvente? Syntes det var pent mål uansett jeg.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 07. Sep. 2007, 23:36 »

Jeg mener han drar av høyrebacken, det var vel kanskje ikke to da...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 08. Sep. 2007, 00:22 »

Nok om det.

Enig med deg om Kamara, men Nani sitt mål er jeg slettes ikke så imponert over.....Ballen går jo neesten midt i mål! Hadde Robinson stått på to meter isteden for 6meter kunne han antagelig bare tatt noen steg til siden og plukket skuddet enkelt og greit!

Synes det er rart ingen seier noke til Robinson. Han står jo aldri innenfor 5 meteren sin når motstanderen er på 25-16 meter.
Det går jo igjen på maange av måla han slepper inn.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 08. Sep. 2007, 10:36 »

Jeg mener han drar av høyrebacken, det var vel kanskje ikke to da...

Er nok bare Boateng han drar av. Ekstra moro, siden det er kapteinen.

oxigiN

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #27 på: 09. Sep. 2007, 13:15 »
Mange stemte på Zoggy og Martins, noe jeg skjønner godt. Hvorfor det var så få stemmer på Viduka sin mot Boro skjønner jeg egentlig ikke!
Viduka scåra på mesterlig vis ved å holde unna en topp forsvarsspiller som woody, og gålla mot gamle lagkamerater med både publikum i mot seg og kanskje også han hadde litt dårlig samvittighet mot sin gamle klubb (selv om han ikke burde ha det).
Min stemme gikk da som dere skjønner, til Viduka. Håper han gjør det bra som "targetman" i en 4-3-3, for det kan bli veldig spennende!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 09. Sep. 2007, 13:49 »
Alle er verdensklasses mål, men for meg stikker Zogs seg ut som klar vinner fremfor de to andre.
Når det er sagt, Vidukas mål er et sinnsykt stykke klasse  og en maktdemonstrasjon. Spesielt med tanke på at det er Kong Woody han har i ryggen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 09. Sep. 2007, 16:06 »
Jeg har litt problemer med å se at Zoggies mål er en klar vinner. Jeg forstår at enkelte foretrekker Zoggies mål foran brassen til Oba, men jeg har problemer med å utrope en KLAR vinner. Det er veldig tett og jevnt for min del mellom alle de tre scoringene. Jeg har forklart hvorfor mitt valg falt på Martins, jeg vil gjerne vite hva som gjør Zoggies mål så veldig mye bedre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon