20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Noen som har kjøpt biletter i dag?  (Lest 20098 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Noen som har kjøpt biletter i dag?
« Svar #60 på: 12. Okt. 2007, 15:12 »
Helvetes NUFC.
Akkurat i det jeg trodde jeg kunne glede meg til å kjøpe billetter til Portsmouth-kampen, så finner jeg ut at de foreløpig KUN selger "trippelpakke" til de tre neste hjemmekampene våre. Kunne de ikke gjort som de gjorde sist da? Tullinger. Nå må jeg vente en til to uker til på billetter, og bare krysse fingerene om at det er to fattige seter ledig en eller annen plass.

Har jeg grunn til å frykte at kampen blir utsolgt gjennom denne trippelpakken, slik at det ikke er billetter å oppdrive innen man kan bestille for en og en kamp?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 13. Okt. 2007, 12:49 »
Tipper det blir igjen billetter som legges ut for GS.....i værste fall kan du bruke reiseshop.no eller noen andre pålitlige reiseselskaper til å skaffe deg en billett...Det vil sikkert koste mellom 1000-1500kr, men da har du hvertfall en plan B..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #62 på: 13. Okt. 2007, 16:23 »
Jeg kunne tenkt meg Liverpool-kampen, så er litt kjipt for meg også med den trippelgreia. Jeg tror de gjør det fordi det ikke har vært helt utsolgt i det siste, så de vil vel ha flere folk på kampene.
Norwegian blood, Geordie heart

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #63 på: 13. Okt. 2007, 23:40 »
DAVID 7.. Du har nok tid men ikke ekstra tid kan du sei ;P så det går fint og reise me dfds og se kamp
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #64 på: 13. Okt. 2007, 23:43 »
Og det spørst litt kass tur du tar. Noen kommer du til newcastle på fredagen andre om lørdagen.
Jeg reiser selv og skal se Newcastle - liverpool. Reiser kl 13.30 Torsdag og er i Newcastle rundt 3 tiden på fredag og reiser lørdags kvelden til haugesund og er der ca 2-3 på søndag..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 14. Okt. 2007, 03:11 »
Skal snart bestille til portsmouth kampen. Hvor er det mest liv? Gallowgate? har bare sitte på platinum club før.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 14. Okt. 2007, 15:08 »
Du kan bare glemme å få billett på gallowgate, der er det kun sesongkort, det gjelder også langsiden på motsatt side av benken(husker ikke navnet)........

Du har nok valget mellom en plass på Milburn Stand(både oppe og nede) + Sir John Hall Stand (oppe)......Såvidt jeg vet er det her mesteparten av billettene som går på GS finnes..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #67 på: 14. Okt. 2007, 16:23 »
Ja det stemmer nok bra, det er Milburn stand og Sir John Hall stand det er tilgjengelige billetter til. East End er langsiden du tenker på.

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #68 på: 15. Okt. 2007, 14:31 »
FAHK!

Der røyk de billettene, skulle kjøpe to til Pompeykampen, å nå var de solgt hos DFDS!!
Noen som har ekstra biletter til den kampen??

Hvordan skal jeg få tak i biletter nå? ? ?
HJELP!!

RISSEN - eg ska reisa me DFDS Seaways frå haugesund eg o, må nå har eg ikje bilett, så då vett eg ikje ka så sjer?

PS: Visst det er noen som vil kjøpe en sånn trippelbilett ilag, kan vi jo dele den. Da jeg som sagt kunne tenkt meg to biletter til pompeykampen og noen andre kunne kjøpt til de to resterende kampene?

- David - frustrert :(
« Siste redigering: 15. Okt. 2007, 15:09 av David 7 »
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 15. Okt. 2007, 16:53 »
vi er en gjeng på 4 stk som allerede har bestillt flybiletter. Sliter så sykt hvis vi ikke får tak i billetter til pompey kampen.Synes det er dårlig av nufc å lage en slik trippelpakke.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 15. Okt. 2007, 17:36 »
Trippelpakken er i seg selv et glimrende tilbud for lokale sofagriser. Men for utenlandske fans er det på langt nær noen fordel.
Men skulle det bli så ille at man ikke får tak i billetter til kampen, så får man bare ta plass på en av byens mange, mange puber, og oppleve stemningen der. I håp om at det er noe stemning å snakke om.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #71 på: 15. Okt. 2007, 21:57 »
Om dere er så desperate så må dere bare kjøpe trippelpakken. Bedre å være sikker enn å ende opp uten billett.

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #72 på: 16. Okt. 2007, 19:04 »
Det blir svindyrt da, å betale 150 pund eller noe når du bare skal på den ene kampen. Satser på at de har noe igjen senere jeg.
Norwegian blood, Geordie heart

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 16. Okt. 2007, 23:15 »
Om dere er så desperate så må dere bare kjøpe trippelpakken. Bedre å være sikker enn å ende opp uten billett.
Når jeg skal bestille to billetter, blir det altså billettprisen ganger 6! Og det skal jeg likesom betale? Når jeg bare skal se den ene kampen? Aldri i verden. Jeg betaler greit en tusenlapp for to billetter på en god plass, men jeg betaler ikke 3000.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #74 på: 17. Okt. 2007, 10:08 »
Er vel ikke akkuratt 150 pund for trippel pakke. Billettene kan jo selges rimelig når dere eventuelt er i England, eller selge de her til BLODPRIS. Dere kan jo og slå dere sammen og kjøpe en trippelpakke sammen.