20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Wigan 1. september. Canal+ Mix  (Lest 33344 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Wigan 1. september. Canal+ Mix
« Svar #210 på: 04. Sep. 2007, 13:32 »
Det var meget interessant. Legg merke til pasningssikerheten på øgresida vår. Owen med 22 pasningar og 100% treffsikkerhet! Legg også merke til Geremi som har heile 70 pasningar, seier kanskje litt om kor viktig han er for laget.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 04. Sep. 2007, 15:16 »
Nå skal det sies at Geremi har svært lav risiko på pasningene sine...Går altfor mye på tvers og i støtte..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 04. Sep. 2007, 15:22 »
Bennett hadde en særdeles dårlig dag, det samme gjelder hans linjemenn....Dette fikk begge lagene lide for...Vi i form av to feilannulerte mål og et straffespark som vi ikke fikk....Wigan fordi Kilbane feilaktig fikk sitt andre gule kort.

Det siste annulerte målet var vel strengt tatt ganske klar offside. Når det gjelder det røde kortet kan jeg være enig i at det kanskje var strengt idømt. På den andre siden var det helt idiotisk av Kilbane og gå inn i Smith på den måten. Han hadde lite og vinne, og han går inn med albuen først, så han kan takke seg selv for at han fikk det røde kort.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #213 på: 04. Sep. 2007, 15:25 »
Det var hverken offiside på Owen eller Taylor som var innvollvert, derimot var Shola offside og han var ikke innvollvert...

Burde vært mål.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 04. Sep. 2007, 21:59 »
Det var hverken offiside på Owen eller Taylor som var innvollvert, derimot var Shola offside og han var ikke innvollvert...

Burde vært mål.
mener da huske at både owen og viduka var begge onside på første målet som ble anulert,men jeg tror det ble anulert pga hands av viduka.

mål nr mener jeg er klar offside på taylor og ameobi også som du sier og ganske riktig owens heading er onside.mens taylor som tar retur og putter er i offside etter mine øyne:)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 04. Sep. 2007, 22:18 »
Taylor var ikke offside, det viste tv-bildene tydelig....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 04. Sep. 2007, 22:37 »
Nå skal det sies at Geremi har svært lav risiko på pasningene sine...Går altfor mye på tvers og i støtte..
The Telegraphs statistikk forteller en annen historie.
Key passes: 4
Fwd zone pass: 53
Crosses 5
Total passes: 70
Good passes: 53
Bad passes: 15

Med andre ord. 53 av 70 pasninger er vellykkede, og 53 av 70 pasninger går fremover på banen, om jeg tolker statistikken riktig. Og han hadde fire såkalte key passes. Det vitner om at han så absolutt hadde en viss risiko i pasningene sine. 5 crossballer forteller også sitt. Assist attemts 4 står det på hovedoversikten. Hvor mange assist attemts burde han hatt da? 50?

Nå husker jeg ikke så detaljert selv hvordan pasningene til Geremi var, men jeg kan ikke på noen måte huske at statistikken skulle stride mot virkeligheten.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #217 på: 04. Sep. 2007, 22:52 »
Jeg kan kanskje svelge den med at jeg sa at han spilte mye støttepasninger......men jeg står fortsatt på at han spiller med lav risiko og at det går litt sakte...han er ikke den mest utforutsigbare spilleren, men derimot tryggheten selv! Når vi får emre tilbake vil nok han stå for gjennombruddspasnigene tenker jeg...gleder meg.. ;D

Men for all del...Geremi har en veldig god fot og vil garantert få en del assist...han slo også mye bedre cornere i helga enn i de tre foregående kampene!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 05. Sep. 2007, 18:04 »
Ja, dødballene var langt bedre mot Wigan enn de har vært tidligere. Kanskje vi faktisk har trent litt på dødballer til en forandring. Eller så kan det bare være at Geremi har øvd litt ekstra på å slå cornere. Det hjelper det også.

Shearer trente tross alt på å ta straffespark på hver eneste trening. Han var i tillegg en habil golfspiller, og det gjorde at vi hadde en så brennsikker straffeskytter som ingen andre PL-klubber har sett maken til. Det burde være bevis godt nok til de som eventuelt måtte tvile på at det har noe for seg å øve på dødballer. Og med det sender jeg et ganske så velrettet spark i retning Trondheim.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 05. Sep. 2007, 20:03 »
Er ikke Taylor i Pompey den tryggeste straffeskytteren i PL, eller tar jeg feil?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida