20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: RBK i Champions League  (Lest 18232 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: RBK i Champions League
« Svar #45 på: 18. Sep. 2007, 21:12 »
ROOOOSENBORG!

Det eneste rutinerte laget i Norge!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 18. Sep. 2007, 22:57 »
Jeg bøyer meg i støvet rett og slett. Så ikke kampen, ble tvunget til å se porto - liverpool ettersom det var en million pool fans på pubben. Uansett om det var fortjent eller ikke så er dette et enormt resultat!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #47 på: 18. Sep. 2007, 22:58 »
Jeg er kvalm.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #48 på: 18. Sep. 2007, 23:15 »
Jo flott for Norsk fotball.Jeg regna med fyll ydmykelse av rbk og norsk fotball men det blei 1-1 .Det er flott for norsk fotball!.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 18. Sep. 2007, 23:42 »
Utrolig sterk selv om det på ingen måte var fortjent, men det var perioder i kmpen da rbk spilte bra fotball. Veldig hygelig for norks fotball.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 19. Sep. 2007, 00:18 »
Utrolig sterkt å ta med seg poeng fra brua! Nå gleder jeg meg bare enda mer til jeg skal oppover og se RBK - Schalke om ca to uker. Greitt at RBK hadde litt flaks i dag, men gode lag har flaks, og RBK viste også at de makter "litt ekstra" når det blir høsten og Champions League hymnen spilles før avspark. Jeg har fortsatt moderate forventninger til et avansement for å si det sånn, men dette var en god start, en overraskende god start.

Leste forresten litt på FCBarcelona.cat i ettermiddag. Der rangerte de RBK gruppa som en av de tøffeste og beskrev Rosenborg som "always unpredictable".  :)

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #51 på: 19. Sep. 2007, 00:40 »
Gratulerer alle trøndere og alle skap-trøndere i Norge.

1-1 mot Chelsea på Stamford Bridge er et veldig sterkt resultat for et lag fra Norge.
Chelsea vant skuddstatistikken klart og var veldig uheldige og udyktige foran mål, men all honnør til RBK-spillerne som jobbet hardt i forsvar og som tidivis spilte glitrende angrepsfotball anført av de lekne afrikanerne på topp.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 19. Sep. 2007, 00:51 »

Er du skap-trønder hvis du bor på østlandet og har gjort det hele livet men har trønderske aner?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 19. Sep. 2007, 00:56 »
Dette var en imponerende kamp av RBK! Imponerte meg spesielt fremover på banen der de så farlige ut hver gang de fikk overgangsmuligheter. Og tro om Beto ikke hadde måtte gå inn for Basma, som sammen med Koppinen hadde glimrende kontroll bakover!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #54 på: 19. Sep. 2007, 02:07 »

Er du skap-trønder hvis du bor på østlandet og har gjort det hele livet men har trønderske aner?

Det kommer nok frem en hel drøss med skap-trøndere når høsten kommer og Rosenborg nok en gang spiller sene CL-kamper i flomlys og  fullsatt Lerkendal.
RBK er det klubblaget som pr. dags dato har representert Norge på best mulig måte i europeisk fotball og da fortjener de all støtten de trenger for å måle krefter mot fotballeliten i Europa.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 19. Sep. 2007, 12:35 »
Kjempe kamp. Var veldig spennande. var forberedt på Chelsea sko få det nødvendige måla i 2 omg men RBK holdt unna 1 poeng borte mot Chelsea i ein kamp der Chelsea går 100% for seier er fantastisk bra. Fleire RBK spillere som inponerte i går. Tidvis fantastisk bra angrepspill spilte ut Chelsea ved ein andledning.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 19. Sep. 2007, 14:26 »
Det er egentlig ganske irriterende, å se på RBK som når de oppfyller sitt potensiale  burde være Norges klart beste lag. Så frustrerende når de driver å kødder slik de gjør i TL.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 19. Sep. 2007, 16:51 »
Men mot Chelsea tror eg RBK kan overraske med et godt reultat, kan fort ta et poeng, men da må dei få igang Sapara, og Hirschfeld må ha en super dag. Blir spennende og følge med.
Du hadde overraskende rett der. Overrasker meg ikke at Sapara var i storform. Erketypisk Sapara å blomstre mot virkelig gode motstandere. Hirschfeldt hadde ingen super dag, derimot. Hadde han hatt det, hadde det stått 0-1 etter 94 minutter, ikke 1-1. Hirsch må nok ta en veldig stor del av skylda for Shevas utlikning. Fortsetter Sapara og Traore på denne måten blir ikke de to i Trondheim særlig lenge, er jeg redd.

Jeg er ganske enig med Kristoffer i at det er frustrerende å tenke på hvilket enormt potensial dette RBK-laget har, også driver de og rusler rundt uten mål og mening som de gjør i Tippeligaen, samtidig som de herjer med Chelsea i CL.

Ettersom du har trønderske aner og holder med RBK, så er du trønder god som noen, Chicken. Vi er rause med den hedersbetegnelsen her oppe. Det hjelper spesielt mye om du kommer fra Rakkestad og er midtbanespiller med en god venstrefot. Med tanken på at han derre kongen i det gamle slottet (han på toppen av Carl Johan altså) uten for mange trønderske aner har innrømmet at han er skaptrønder, så må nesten du få kalle deg eksil-trønder.

Og til slutt en liten hilsen til Jose Mourinho. Kuka Koppinen står uten kontrakt til vinteren. Her har du muligheten til et røverkjøp. Målfarlig i begge ender, en tøff duellspiller som er flink til å gi bort ballen i farlig posisjon. Du har muligheten til å skaffe deg din egen Titus Bramble, uten å betale et rødt øre. Løp og kjøp, Jose!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebbster

• Gjest
« Svar #58 på: 19. Sep. 2007, 16:51 »
Tror ingen hadde klagd på et 5-0-resultat. Men creds til Rosenborg.
Brann slo RBK på hjemmebane. Chelsea klarte det ikke. Snart er det duket for Brann-Chelsea! Skal bli fett. :)

Jeg er også veldig kvalm. Var det i går ihvertfall

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #59 på: 19. Sep. 2007, 18:52 »
Jeg kommer nok aldri til å si dette igjen, men here we go:

Jeg var kvalm i går. Jeg ble kvalm av tanken på at jeg lot meg imponere av RBK. Jeg arresterte meg selv i å faktisk bli GLAD på norsk fotballs vegene. Jeg har aldri i hele mitt liv hatt sympati på noen som helst måte for Rosenborg, men i går fikk jeg altså et nytt syn på det. Det gjorde meg kvalm, men jeg følte det likevel. Så: Gratulerer Rosenborg-fans. Laget deres imponerte meg i går, og all respekt til dere.

Off...... Det er tøft når de prinsippene man lever av og for faller til grunn....
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.