20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: RBK i Champions League  (Lest 18233 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BallaJazz

• Gjest
Sv: RBK i Champions League (+ RBK vs Brann the big fight!)
« Svar #30 på: 16. Sep. 2007, 09:17 »
skal bli gøy å se rbk på stamford når de ikke klarer sør arena engang ;D ;D

Hahaha!.Jeg er sååå enig der..rbk kommer til å få så grisejuling at det vill bli komisk å se på.Dem kommer rett å slett til å bli ydmyka.Det skal bli morro å se men litt synd for norsk fotball.lol

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 16. Sep. 2007, 12:04 »
RBK i CL og i TL er to helt forskjellige ting. RBK i TL er en lost case, de har gitt opp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #32 på: 16. Sep. 2007, 13:27 »
Selv jeg ikke er rbk fan. Så skal jeg heie litt på RBK. RBK er et norsk lag og norske lag er ikke gode nok til komme seg til CL. Uttennom RBK med sin erfaring.RBK blir som Norge. De skal bære det norske flagget.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 16. Sep. 2007, 17:08 »
RBK i CL og i TL er to helt forskjellige ting. RBK i TL er en lost case, de har gitt opp.
Det virker som en ganske korrekt analyse, Kristoffer.

Jeg gleder meg til tirsdag, og selv om jeg er beredt på at det ikke er sjanse i havet for at RBK vinner kampen, så vil jeg bli overrasket dersom Chelsea vinner med utklassingssifre. RBK i CL og TL er to vidt forskjellige ting. Det så vi også i 2005.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #34 på: 16. Sep. 2007, 20:00 »
Tror ikke RBK har gitt opp i tippeligaen. I såfall ga de opp tidlig i våres!

Når man sier at RBK har vært så gode i e-cup i år så må man da heller ikke glemme at RBK har vært griseheldige med trekningen i kvalikken til champ league i år. Tampere er neppe bedre enn et middels dårlig tippeligalag. Viktig å ikke glemme det heller i gleden over RBK`s suksess i årets e-cup så langt...

Men jeg er enig i at det neppe blir veldig stygge siffre mot Chelski på Tirsdag. Det blir helt klart tap, men Chelski gidder nok ikke å rundkjøre trønderne mer enn de må for å vinne, så stopper nok på 2- eller 3-0.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 16. Sep. 2007, 21:13 »
Tror ikke Rosenborg har gitt opp ligaen. Det burde de hvertfall ikke. De har fortsatt store sjanser for europacup spill og Ryal League.

Skal bli morsomt å se Rbk mot Chelsea. De kommer nok til å gi alt, men det holder nok ikke. Tror ikke det blir utklassingssifre. Chelsea scorer nok et par mål og så roer det ned. De har flere jo mange viktigere kamper. Tipper 3-0 til Chelsea

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #36 på: 16. Sep. 2007, 22:29 »
Selvfølgelig skal man støtte RBK i Champions League. Bare Brann-fans som ikke gjør det, men de bryr seg som oftest bare om Bergen og Brann, resten av Norge er ofte uvesentlig for dem. Jeg kunne aldri holdt med Brann i Champions League, men Rosenborg holder jeg gledelig med.

RBK kan slå hvem som helst hjemme i gruppa. Tror de kan slå Valencia spesielt hjemme, og kanskje Schalke også. Chelsea tror jeg det blir verre med.

På bortebane vil de nok ikke klare stort annet enn uavgjort i bestefall.

Så herlig-naivt Olav :-*
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Utheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #37 på: 16. Sep. 2007, 23:25 »
VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL'ENGA DU ER MIN RELLION, EN AV EN MILLION, STOLT GAMMAL TRADISJON!!
whoopwhoop

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 17. Sep. 2007, 19:37 »
Hehe. Vååååååååååååååål'enga? Hva er det for noe?

Jeg har hørt om Vålerengens IF. Men jeg kan ikke skjønne at det skal være det samme.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #39 på: 17. Sep. 2007, 19:44 »
Hehe. Vååååååååååååååål'enga? Hva er det for noe?
Hva er dette for noe mener du vel? hehe

VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL'ENGA DU ER MIN RELLION
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Utheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #40 på: 17. Sep. 2007, 19:51 »
haha, kjeft Joakim:P

Vål'enga har det på flyt nå as, ligger å lurer to poeng bak Rosenborg.. Selv Stabæk burde passe seg for kjempen ;)
whoopwhoop

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: RBK i Champions League
« Svar #41 på: 17. Sep. 2007, 19:52 »
Men Dette passer vel best i Tippeliga tråden  :-X
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 18. Sep. 2007, 16:13 »
Til dere som sier at Rosenborg ikke har gitt opp Tippeligaen. Det er forsåvidt riktig. Knut Tørum har ikke gitt opp Tippeligaen, men spillerne har det. Royal League, fjerde eller tredjeplass betyr NULL OG NIKS i Trondheim. Vi KREVER seriegull, og det med rette. Det er bare Brann som har en bedre stall enn oss, og som Knut Torbjørn Eggen sier, vi BØR være blant de to beste, vi SKAL være blandt de fire beste. Men for spillerne er det bare seriegull som betyr noe, for fansen er det bare seriegull og CL som betyr noe.

Vi samler ikke på fjerdeplasser, tredjeplasser eller andreplasser. Vi samler på kongepokaler og seriegull. Intet mer, intet mindre. I år røk vi ut av cupen i skam mot Odd på HJEMMEBANE. Spillerne ga opp serien ganske tidlig, det så vi tydelig når de ikke gadd å ofre nevneverdig mye mot Brann, og måten de lot Start vinne på.

Det hjelper ikke å vinne hjemme mot Brann, Stabæk og Viking, når man taper mot Start, Tromsø, Sandefjord og slike tegneserielag.

Spillerne har gitt opp, klubben har ikke.

Og i kveld bør mulighetene for å unngå slakt være store. Chelsea uten Drogba og Lampard er ikke i nærheten så gode som med. Jeg forventer at spillerne er i humør til å overraske. Men at Chelsea vinner kampen, det er jeg ikke i det minste tvil om.

IamFreddie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #43 på: 18. Sep. 2007, 18:37 »
Tror RBK har spillere som ikke har nok vinnervilje, mange som har vunnet gull etter gull og da blir det nesten det samma om dei vinn enda et eller ikke. tror om noen år så er RBK suverene igjenn, når spillere som Strand,BAsma og Riseth har lagt opp og dei har fått inn nye spillere som er sultene på suksess.

Men mot Chelsea tror eg RBK kan overraske med et godt reultat, kan fort ta et poeng, men da må dei få igang Sapara, og Hirschfeld må ha en super dag. Blir spennende og følge med.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #44 på: 18. Sep. 2007, 19:30 »
Må vi snakke om Tippeligaen her også? For Guds skyld, la oss snakke om RBK i Champions League.

Tror jeg skal se denne kampen ikveld. Håper RBK griser Chelsea på broen!  :P