20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Big Sam vil ha Juninho?  (Lest 5789 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Big Sam vil ha Juninho?
« Svar #15 på: 14. Nov. 2007, 19:41 »
Det er egentlig ikke vits å kjøpe han. Han har KILLER frispark men begynner å bli gammel.  ;) Vi har det vi trenger av midtbane. Skal vi ha en resserve midtbanespiller/e burde det være noen unge tallenter...

Synst aldeles ikkje vi har SÅ fantastisk midtbane at vi ikkje kan Juninho, han ville nok gått GLATT inn, og ville vært ein meget viktig brikke. INGEN dårlege frispark og cornera, DET hadde vore deilig det! Ellers så er han meget god defensivt, god teknikk og meget klok spelar.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #16 på: 14. Nov. 2007, 21:27 »
Jeg vil ikke ha han. Han er for gammel, iallefall etter min mening. Vist vi skal ha en sentral kreativ midtbanespiller burde vi gå for en mellom 23-27 år. Da kan vi tenke mere langsiktig, å bygge det rundt han.
Trnger ikke en gammel Emre når vi har en ung Emre.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #17 på: 14. Nov. 2007, 21:55 »
Jeg vil ikke ha han. Han er for gammel, iallefall etter min mening. Vist vi skal ha en sentral kreativ midtbanespiller burde vi gå for en mellom 23-27 år. Da kan vi tenke mere langsiktig, å bygge det rundt han.
Trnger ikke en gammel Emre når vi har en ung Emre.

Vel, nå føle eg det blir feil å samanlikne dei to.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 14. Nov. 2007, 22:17 »
Juninho er 34år og i mine øyne helt uaktuell for Newcastle.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 14. Nov. 2007, 23:53 »

Han er 32.....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 14. Nov. 2007, 23:56 »

Han er 32.....
Selvfølgelig. Så på Juninho Paulista jeg! :)

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 15. Nov. 2007, 13:48 »
Dette ryktet kom jo 30. august, så hvis han i det hele tatt har vært akutell, tviler jeg på at han er det nå...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 15. Nov. 2007, 14:56 »
Juninho er en bra spiller som sikkert ville vært en bra signering hvis han kom i januar, men liker ikke helt at vi får inn så mange gamle spillere. De fleste av de sam kjøpte i sommer  er ikke akkurat unggutter. Hvis vi skal komme tilbake i toppen (som jeg regner med at man har ambisjon om) må vi også få inn spillere som kan utvikle seg til å bli bedre. Vi så at Sam likte å hente inn mange gamle storspillere i Bolton. Det kunne forsvarres bedre siden han ikke hadde store midler og det var få spillere som virkelig ville til Bolton, men han vi er en klubb som kan utvikle oss til å bli et topplag og det er lettere å signere spillere her så syntes Sam godt kunne få inn noen noen flere spillere med karrieren foran seg istedenfor bakseg. Jeg vil gi Sam tid, men da må han også tenke langsiktig.