20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Habib Beye klar?  (Lest 15517 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Are

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Habib Beye klar?
« Svar #30 på: 30. Aug. 2007, 14:56 »
Frankrike ligner nesten litt "et nytt Nederland" med at de spyr ut unge talenter, selv om det fortsatt kommer en god del talnenter fra treskolandet også.

Føler ikke nødvendigvis at Frankrike produserer så veldig mange egne talenter, er vel heller at de er dyktige på å handle inn spillere fra andre, mindre anerkjente fotballnasjoner. Det er ihvertfall et betydelig antall afrikanske talenter som blir kjøpt opp av franske klubber.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #31 på: 30. Aug. 2007, 18:12 »
Det er sant.Faktisk så er jo franske ligaen kjent for all den importen av spillere fra afrikanske land noe som er meget omdiskutert i Frankrike.Jeg er spent på hva Beye kan tillføre oss når det gjelder kvalitet.Vet lite om han så lurer på hvor god han egentlig er!.Spennende kjøp synes jeg :)

Noreng

• Gjest
« Svar #32 på: 30. Aug. 2007, 20:55 »
Dere har jo ikke peiling. Frankrike kjøper jo ikke fra Afrika, men det er mange fra Afrika som flytter til France, som f.eks Viera, Zidane med mer.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #33 på: 30. Aug. 2007, 21:02 »
Er jo ganske naturlig at ghettoene og slummen i Frankrike fostrer opp talenter på lik linje med slummen i Brasil.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 30. Aug. 2007, 21:38 »
Det er vel et resultat av de gamle koloniene til Frankrike. Merkelig å se landslaget til Frankrike stappa av negere, mens all fansen er hvite
« Siste redigering: 30. Aug. 2007, 22:26 av aDDis »

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #35 på: 30. Aug. 2007, 22:21 »
Dere har jo ikke peiling. Frankrike kjøper jo ikke fra Afrika, men det er mange fra Afrika som flytter til France, som f.eks Viera, Zidane med mer.
Også er det veldig mange afrikanere som også har fransk pass tror jeg.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #36 på: 30. Aug. 2007, 23:25 »
Alle som kommer fra en av de tidligere franske koloniene har automatisk fransk pass tror jeg.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 30. Aug. 2007, 23:37 »
Frankrike ligner nesten litt "et nytt Nederland" med at de spyr ut unge talenter, selv om det fortsatt kommer en god del talnenter fra treskolandet også.

Føler ikke nødvendigvis at Frankrike produserer så veldig mange egne talenter, er vel heller at de er dyktige på å handle inn spillere fra andre, mindre anerkjente fotballnasjoner. Det er ihvertfall et betydelig antall afrikanske talenter som blir kjøpt opp av franske klubber.

Jeg skal ikke nekte for at det kommer mange unge talenter fra Frankrike, som egentlig ikke er franske. Men like fullt og helt kommer de jo fra fransk liga, og jeg sitter med det inntrykket at det er der de har blitt utviklet til de talentene de er. Mulig jeg undervurderer det afrikanse kontinentet, men jeg tror ikke de er kommet så langt der nede ennå. Om det er mange afrikanere i fransk liga så er jo ikke det rarere enn f.eks Davids og Seedorf (pluss flere) som har kommet opp fra Nederland de siste årene, men egentlig er fra Surinam (er det ikke?).

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 31. Aug. 2007, 09:43 »
The Times i dag

Habib Beye has said that he is set to join Newcastle United from Marseilles. The defender said that he could not turn down the financial package offered.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 31. Aug. 2007, 11:38 »
bra, enedlig en ren høyreback med mer en bra nok kvaliteter. faen nå lukter det faktisk svidd av forsvaret vårt!
konge ;D
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 31. Aug. 2007, 15:58 »
The Times i dag

Habib Beye has said that he is set to join Newcastle United from Marseilles. The defender said that he could not turn down the financial package offered.
Beye er sitert både her og der, men jeg er desperat etter å høre noe fra offisielt hold.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 31. Aug. 2007, 16:11 »
Newcastle bekrefter jo intet før det er 100% i havn. Har de bekreftet at Luque er dratt?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 31. Aug. 2007, 16:14 »
Newcastle bekrefter jo intet før det er 100% i havn. Har de bekreftet at Luque er dratt?

Nei de selger han ikke før en erstatter er i boks :-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 31. Aug. 2007, 16:21 »
jøss, var sikker på at han var solgt jeg ??? forstår egenltig ikke hva som skjer med Luque, la den mannen dra da, han fortjener bedre..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 31. Aug. 2007, 19:39 »
Luque er solgt.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg