20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Habib Beye klar?  (Lest 15532 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Habib Beye klar?
« Svar #15 på: 29. Aug. 2007, 23:33 »
ekke så bekymra hvis carr eller baba begynner og sutre over plassen jeg du :P
lt;3 Newcastle <3

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 29. Aug. 2007, 23:34 »
Det bekymra meg litt egentlig, redd vi skal få en del sure folk i stallen. Nett som på CM/FM.
Alle gode lag har da god dekning på de fleste plasser. Hvorfor skulle akkurat Newcastle sine sutre?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 29. Aug. 2007, 23:36 »
Vel. De kommende årene ser jeg for meg at vi kan starte å kjøpe endel flere unge talenter til å utfordre de eldre, etablerte ihvertfall! Dette har vært en herlig transfersommer, og vi har vært helt geniale med tanke på ressurser brukt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 29. Aug. 2007, 23:36 »
Veit ikkje, det e berre en ting eg tenker over, men selfølgelig er det ein stor fordel å ha en brei stall.

Og Carr og Babayaro kan godt sutre for min del ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 29. Aug. 2007, 23:38 »
Vel. Det er noe en må regne med, og som de fleste sier, de vil gjerne se at folk banker på døra og er sinte fordi de ikke spiller.
Det må til for å kunne utfordre i England, og i Europa. Og dit skal vi!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 29. Aug. 2007, 23:39 »
I tillegg er det flere som reiser til Afrika mesterskapet i Januar. Geremi, Faye, Beye hvertfall... Taylor og de andre vil nok få spille mer enn nok!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 29. Aug. 2007, 23:40 »
hva med martins? får håpe han er uvenn med trenern
lt;3 Newcastle <3

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 29. Aug. 2007, 23:48 »
I tillegg er det flere som reiser til Afrika mesterskapet i Januar. Geremi, Faye, Beye hvertfall... Taylor og de andre vil nok få spille mer enn nok!
Faye og Beye er det langt fra sikkert at blir tatt ut til mesterskapet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 30. Aug. 2007, 00:09 »
Syns det er rart beye går til newcastle fra marseille. de er jo nå kvalifisert til champions league og greier. og Beye er jo marseilles kaptein.. hmm..

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #24 på: 30. Aug. 2007, 00:47 »
Syns det er rart beye går til newcastle fra marseille. de er jo nå kvalifisert til champions league og greier. og Beye er jo marseilles kaptein.. hmm..

Kaptein på Rosenborg og spille Champions League eller høyre-back på Newcastle i Premier League? Vet hva jeg ville valgt! :) Ok, llitt veldig flåsete sagt, men skjønner igrunn godt at spillere har lyst til å prøve seg i verdens beste liga, selv for en klubb som Newcastle på tross av mangel på europaspill. Og dessuten så må man tenke på tida etter 35 og karriereslutt. Finnes få steder det er bedre å sikre pensjonen enn i nettopp Premier League.  :P

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 30. Aug. 2007, 10:05 »
hva med martins? får håpe han er uvenn med trenern

Martins også selvfølgelig.

Men det er sant som Danield sier, det er ikke sikkert de blir tatt ut. Men jeg tipper at hvertfall 3 av våre 4 afrikanere reiser for å spille.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 30. Aug. 2007, 10:07 »

Money talks
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 30. Aug. 2007, 10:12 »
eller for og spille i PL og nye utfordringer?
lt;3 Newcastle <3

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 30. Aug. 2007, 10:13 »
eller for og spille i PL og nye utfordringer?

Joda, men han går nok kraftig opp i lønn også. Tipper han får ca £30.000 i uka, og han har neppe mer enn halvparten i Marseille.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 30. Aug. 2007, 10:16 »
hehe da har vi hvertfall kommet opp med reasons for hvorfor han går til newcastle :P
lt;3 Newcastle <3