20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kva kampar har du sett live?  (Lest 12359 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• Gjest
Kva kampar har du sett live?
« på: 31. Mai 2005, 10:41 »
Kva fotballkampar har du sett IRL?

Eg personleg har sett:
Det meste av Sogndal sine heimekampar sidan eg starta på barneskulen.
Ein nokon lokale fotballkampar(5-6div.. hugsar ikkje i farten kva lag)
Færøyane-Tyskland

Har planar om å få med meg litt kanskje 1 bortekamp til Sogndal i sommar, og Newcastle neste sesong ;) + få med med meg litt kampar til Fjøra(lokalt 3.div lag)

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1 på: 31. Mai 2005, 13:24 »
Starta tidlig med noen turer over Vestfjorden for å se Bodø/Glimt, så har sett BG-RBK, BG-Stabæk og BG-VIF.
Vært i Tromsø å sett TIL - LSK.
Lerkendal å Sett RBK - BG
Stabæk - VIF har jeg å sett.
VIF-ManUtd.

Men de to store høydepunktene var

Newcastle United - Liverpool i 2001 på St. James Park (2-1), det var sykt!!!
Liverpool - Newcastle United i forrige sesongs siste kamp på Anfield (1-1)...var også ganske sykt siden jeg var den eneste som jubla på den sia jeg satt (bortsett fra bortefansen) når Ameobi scora, det var villt!!

Har også sett Everton U19 - Liverpool U19 på Goodison, LFC vant 11-10 på straffer, tror det va en Cup av et eller annet slag!

SKAL til England og SJP igjen, men når er heller uvisst!

Bjørn - usikker
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #2 på: 31. Mai 2005, 14:55 »
Tror jeg skal til Newcastle for første gang i mitt liv til høsten! :D  :D  :D  :D  :D  :D  Da skal jeg se på fotballkamp!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 31. Mai 2005, 16:52 »
Jeg har jo naturligvis fulgt det meste av RBKs hjemmekamper siden jeg var liten drittunge. I fjor og i år fulgte jeg alle RBKs hjemmekamper fra min faste plass på Lerkendal. Det innebærer også CL-kampene i fjor.

Jeg har også sett RBK borte mot Molde i en eller annen kamp kort tid etter at Røkkeløkka var åpnet.
I tillegg var jeg på Ullevaal og fulgte cupfinalen 2003 på kloss hold.

Jeg var forøvrig også på Ullevaal i fjor vinter og overvar Vålerenga-Newcastle, som sikkert en del andre her også var.

I tillegg så jeg Wimbledon-Everton på Selhurst Park høsten 1999. Da var Thomas Myhre nylig innkjøpt Everton-keeper, og Røkke og Gjelsten kjørte The Crazy Gang i grøfta. Husker ikke resultatet av kampen, men det var en opplevelse å for første gang se en engelsk PL-kamp live. Selv om det ikke var Newcastle.
Det var imidlertid lett snakk om å se Arsenal-Newcastle på Highbury, men det ble aldri noe av det. Skyldtes nok kanskje litt mangel på initiativ fra min side... :oops:
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
« Svar #4 på: 31. Mai 2005, 16:57 »
Jeg har sett Newcastle - Man Utd i april 2003 2-6 :x ... Har også fått med meg VIF- Start på Ullevaal, samt Norge - Belgia i fjor... Og VIF- Aalseund i vår! Norge - Spania i fjor også...

Har vært på en god del KIL og LSK matcher...

Og såklart VIF- NUFC!
Howay the lads!!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 31. Mai 2005, 17:04 »
Har sett noen tippeligakamper. Med Vålerenga selvsagt.

Vålerenga - Newcastle på ullevaal, og to landslagskamper. Har bare vært på ullevaal..

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 31. Mai 2005, 19:07 »
Sett en del tippeligakamper i Norge.
Med Newcastle har jeg sett følgende kamper: Westham Newcastle(1-0) Vålerenga-Newcastle(1-1) og Newcastle-Portsmouth(1-1) Har aldri vært å sett Newcastle vinne. :(

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #7 på: 31. Mai 2005, 19:28 »
Har sett de fleste hjemmekampene til FKH siden 1995. De største kampene har vært:

Haugesund - Enga 3-1
Haugesund - Sogndal 2-1 (opprykkskamp. 10 000 på stadion)
Viking - Haugesund 1-2 (i cupen i 2003)

Ellers har jeg sett Lyn - Rosenborg (2-3), VIF - Lyn (1-2), Charlton-Newcastle, QPR-Chelsea. Ørgryte-Djurgården og litt annet småplukk. Satser på å reise til Newcastle til høsten.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Beate Jenssen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #8 på: 04. Juni 2005, 12:35 »
Jeg har sett fire kamper på Alfheim og RBK-TIL de to siste årene. Var på VIF-Newcastle og Arsenal-Fulham før jeg fikk oppfylt drømmen: Newcastle-Arsenal og Newcastle-Birmingham på St.James' Park!! For noen år siden så jeg også treningskamp mellom Faaberg og Tottenham (Ginola hadde akkurat skiftet beite, og var omtrent den eneste Spursspilleren som ikke ga meg autografen...kan det være fordi jeg hadde på meg Shearerskjorte?!)

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 04. Juni 2005, 13:06 »
Har sett det meste av Brann sine hjemme kamper. (helt til jeg flyttet fra Bergen 99 :evil: Men kom tilbake sommeren 2001 og flyttet sommeren 2003. Har blitt endel kamper det!

Så har jeg sett Lyn-Brann i serien i fjor og cupfinalen :D
Vålerenga-Brann i år..

Brann-Manchester United på Brann stadion..

Vålerenga-Newcastle..

4-5 FK Tønsberg kamper
2-3 Ørn-Horten kamper

Bodø/Glimt-Rosenborg i treningskamp..

Og nå skal jeg se Norge-Italia i kveld...

Seff. har jeg også sett Åsane,Fyllingen,Fana og Løv-Ham spille noen kamper og en haug med 4-7div. kamper :D

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 04. Juni 2005, 13:15 »
De fleste har visst fått med seg Vålerenga- Newcastle ser jeg. Det store må jo være å se på fotballkamp på St.James Park.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 04. Juni 2005, 14:51 »
Det er en helt sjuk følelse jah!! :D

Bjørn - shivers
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 04. Juni 2005, 17:11 »
hmm

Ein del FKH kampar har det blitt. Tror første kampen eg var på var mot Sogndal, husker ialfall den ka va det det blei 4-0  :lol:  Høyrte du christian 4-0 overt Sogndal

og nokon Ullevaal kamper
Vif - United
Norge-Usa

Og storkampen på Bislett stadion. Vard-Bremnes :roll:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 05. Juni 2005, 00:23 »
Har sett flaut lite. Bor i ingenmannsland hva fotball angår, men det kan bedre seg til høsten med tanke på kampmeritter :D
Har sett semifinalen i cupen mot Godset på Aspmyra, Bodø/Glimt da såklart. 2-1 til vårs. Så 1-0-seieren over ODD i 2003 på Aspmyra, og så Bodø/Glimt overkjøre Stokmarknes her hjemme, hvor jeg også maktet å irritere Kong Trond Sollied med å gå rett i ham. Jeg sto også ei lang stund å prata med Runar Berg da han var bytta ut og satt på benken sammen med min broder, og fikk signatur på brystkassa (ja, på skjorta).
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

martinlarsen007

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #14 på: 01. Juli 2005, 21:11 »
Norge - Brasil 2-1
Newcastle - ManUtd 5-0

Da blir det meste annet en nedtur...