20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ole Gunnar Solskjær har lagt opp!  (Lest 4278 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Ole Gunnar Solskjær har lagt opp!
« Svar #15 på: 29. Aug. 2007, 01:19 »
Tore Andre Flo har aldri i hele sitt forbanna liv gjort noe som helst fornuftig for noen som helst klubber i hele forbanna verden.

Vennlig hilsen Bergen :P
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 29. Aug. 2007, 15:37 »
Blir vel desto mer dum uttalelse når det kommer fra Bergen...  ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

plebbster

• Gjest
« Svar #17 på: 29. Aug. 2007, 15:59 »

Hehe, sant nok. Han lekte med samtlige Tippeliga-spillere i årene i Brann. Har alt på video. :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 29. Aug. 2007, 16:01 »
Flo var helt rå!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 29. Aug. 2007, 16:41 »

Hehe, sant nok. Han lekte med samtlige Tippeliga-spillere i årene i Brann. Har alt på video. :P

Sende vel også PSV ut av 8dels finalen.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 29. Aug. 2007, 17:03 »
Hei! Tore Andre Flo var jo ekstremt god for Norge på slutten av 90-talet, han var jo vår klart beste spelar  både i kvalifisering og under Vm 98. Det var han vi satte vår lit til, og han innfridde, og vel så det.
I kvalifiseringen til og under VM 98 var Flo fantastisk. Men hva har han gjort etterpå? Scoret knapt nok et eneste landslagsmål under Semb, og har bare blitt dårligere og dårligere. Solskjær har aldri utmerket seg like ekstremt som Flo, men har vært stabilt god hele tiden, i mine øyne.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 29. Aug. 2007, 17:13 »
Mulig det, men Flo vil for meg fremstå som en bedre landslagsspiller enn Sunny.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 29. Aug. 2007, 17:32 »
Solskjær har såvidt meg bekjent flere mål enn Flo på det norske landslaget, og da er det soleklart for meg hvem som er den beste landslagsspilleren av de to.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 29. Aug. 2007, 17:38 »
Flo har hatt periodar der han har vore strålande på landslaget, han slo virkelig til og holdt virkelig klasse ei stund. Det nivået var aldri godeste Ole Gunnar vore på, sjølv om han har vore brukbar jevnt over, så har han liksom aldri vore den spelaren han var på United. Det er det eg vil fram til.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #24 på: 29. Aug. 2007, 18:23 »
Flo var jo rå på landslaget å holdte høy klasse på sine glansdager.Å si noe annet er da bare latterlig.
Trist å høre Ole Gunnar la opp men mange spillere verden over som har å lære av han!.Har min dypeste respekt for den Arbeidsmoralen,Holdninga å lojaliteten han hadde for klubben står det respekt av og ikke minst han som fotball spiller å hans fantastiske avslutnings ferdigheter.Han vill bli savnet men skal intresangt å følge hans trener karriere videre for jeg tror han vill bli en ypperlig trener i fremtiden.For bedre læremester enn det han har nå er det ikke mulig å få!.Virkelig en legende verdig!.Bare å hylle og bøye seg i støvet for :)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 29. Aug. 2007, 18:33 »
Solskjaer og Flo har scora lika mange mål for Norges landslag. Kan me kje bare bli enige om begge to har vert strålende for landslaget.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]