20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Onsdag 29/08 Newcastle - Barnsley [Ligacupen]  (Lest 19463 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Onsdag 29/08 Newcastle - Barnsley [Ligacupen]
« Svar #15 på: 27. Aug. 2007, 19:25 »
Livesport247 viser heller ikke kampen. De har ingen kanal å vise den fra.

Det vil si at det er minimale sjanser for å få sett kampen >:( >:(
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 27. Aug. 2007, 19:26 »
Helt riktig! :(

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 27. Aug. 2007, 19:39 »
Satse på radio da...  >:(

Kid76

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #18 på: 28. Aug. 2007, 08:51 »
Som regel er det jo en eller annen kinesisk eller arabisk kanal som viser kampen, men det er vel ikke mange pub'ene som har mulighet å ta inn noe slikt... har du parabol selv derimot  :P En god plass å finne ut om kampen vises er på www.liveonsat.com , men selv den siden er ikke fullstendig.

Moralen får være at man aldri må gi opp å få sett Newcastle !!  ;)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 28. Aug. 2007, 13:13 »

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 28. Aug. 2007, 15:30 »
Flott.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Tjodalf

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #21 på: 28. Aug. 2007, 15:37 »
Jeg kunne tenkt meg og sett Newcastle i en 4-4-2 formasjon nå. Ikke 4-3-3 som Big Sam tydeligvis har stor tro på. Vært kult å fått Zoggy og Milner på hver sin kant. Hadde vel blitt slik:

Harper
Taylor - Cacapa - Rozehnal - Enrique
Milner - Geremi (kapt) - Emre - N'Zogbia
Ameobi - Owen

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 28. Aug. 2007, 16:26 »
Jeg kunne tenkt meg og sett Newcastle i en 4-4-2 formasjon nå. Ikke 4-3-3 som Big Sam tydeligvis har stor tro på. Vært kult å fått Zoggy og Milner på hver sin kant.

ikke enig. bør terpe den formasjon sam har planer om å spille. bør ikke bytte formasjon.terp terp terp!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 28. Aug. 2007, 17:19 »
Jeg synes dette er en fin anledning til å hilse på Nobby solano igjen. Han drømmer fortsatt om å komme seg sørover, for å komme nærmere familien, men det er på tide å si "vent til nyttår" og sette ham inn på laget. Solano trengs nå. Vi trenger hans kreative evner, vi trenger høyrefoten hans. Og vi trenger hans rutine.

Og jeg kan ikke se noen grunn til å ikke la Solano spille mot Barnsley, så lenge han ikke har hodet et helt annet sted.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tjodalf

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #24 på: 28. Aug. 2007, 17:56 »
Jeg kunne tenkt meg og sett Newcastle i en 4-4-2 formasjon nå. Ikke 4-3-3 som Big Sam tydeligvis har stor tro på. Vært kult å fått Zoggy og Milner på hver sin kant.

ikke enig. bør terpe den formasjon sam har planer om å spille. bør ikke bytte formasjon.terp terp terp!

Jah, kanskje, det...men iom. at jeg er flaskebærer og du bare midtbaneanker så satser vi på 4-4-2. :)

Jeg for min del liker 4-4-2 bedre enn 4-3-3 fordi jeg liker å se flankene komme rundt og legge inn til Shearer...ops...Viduka som header inn. Sjeldent å se det med 4-3-3. Blir mest på venstre side eller gjennom midten...eller lange baller...

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 28. Aug. 2007, 20:51 »

Jeg for min del liker 4-4-2 bedre enn 4-3-3 fordi jeg liker å se flankene komme rundt og legge inn til Shearer...ops...Viduka som header inn. Sjeldent å se det med 4-3-3. Blir mest på venstre side eller gjennom midten...eller lange baller...

Nå snakker du vel om hvordan Newcastle spiller for øyeblikket. Med Milner på venstre som kommer mye på venstre siden og Martins som blir litt borte på høyre.

Hvis vi får til en 4-3-3 formasjon optimalt så er det absolutt mulig for flankene å komme rudnt å legge inn. Det er bare det at Martins som har spilt ving i tre kamper (+ noen treningskamper) ikke har greid å komme rundt så mye. Men dette kan godt skje etter hvert som han får mer kjennskap til formasjonen. Hvis han fortsetter å prester slik han gjorde mot Boro bør vi kanskje etter hvert la han spille en annen formasjon...

Selv om du liker 4-4-2 bedre enn 4-3-3 så er det ikke du som er manager. Det er nemlig Sam Allardyce og den formasjonen han kjenner best og har hatt mest sukkses med er faktisk 4-3-3. Jeg syntes altså (som jeg har skrevet i et annet innlegg) at vi skal la Big Sam få tid til å utvikle den formasjonen han kjenner og liker best. Jeg er sikker på at vi hvertfall ikke kommer til å bli dårligere til å spille 4-3-3, og det er med denne formasjonen  vi har fått vår beste seriestart på alt for mange år.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #26 på: 29. Aug. 2007, 13:33 »
Når begynner kampen?
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 29. Aug. 2007, 13:35 »
20:45

Tjodalf

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #28 på: 29. Aug. 2007, 14:32 »

Nå snakker du vel om hvordan Newcastle spiller for øyeblikket. Med Milner på venstre som kommer mye på venstre siden og Martins som blir litt borte på høyre.

Hvis vi får til en 4-3-3 formasjon optimalt så er det absolutt mulig for flankene å komme rudnt å legge inn. Det er bare det at Martins som har spilt ving i tre kamper (+ noen treningskamper) ikke har greid å komme rundt så mye. Men dette kan godt skje etter hvert som han får mer kjennskap til formasjonen. Hvis han fortsetter å prester slik han gjorde mot Boro bør vi kanskje etter hvert la han spille en annen formasjon...

Selv om du liker 4-4-2 bedre enn 4-3-3 så er det ikke du som er manager. Det er nemlig Sam Allardyce og den formasjonen han kjenner best og har hatt mest sukkses med er faktisk 4-3-3. Jeg syntes altså (som jeg har skrevet i et annet innlegg) at vi skal la Big Sam få tid til å utvikle den formasjonen han kjenner og liker best. Jeg er sikker på at vi hvertfall ikke kommer til å bli dårligere til å spille 4-3-3, og det er med denne formasjonen  vi har fått vår beste seriestart på alt for mange år.

Ganske riktig så er det Sam Allardyce som er manager ja.

MEN! jeg liker nå fremdeles 4-4-2 bedre, og ser for meg at Viduka - Owen kommer mer til rette i en slik formasjon som brukt i Shearer-tida. Dette med at Big Sam bruker 4-3-3 fordi det er den formasjonen man liker best holder ikke mål. Det er ikke mulig å bestemme seg for en formasjon man vil bruke før man ser på hvilke spillere man har til rådighet. Jeg mener at en 4-3-3 formasjon ikke gjør det mulig for Viduka, Owen, Martins og Ameobi å komme til rette uten at det kun brukes 1 av dem i gangen. De er alle rene spisser, selv om Ameobi og Martins har kvaliteter som gjør at det til nød kan spille på kant. For å ha Viduka og Owen sammen på banen må vi nok satse på 4-4-2 eller en annen formasjon med 2 rene spisser på banen. Martins er mer enn god nok til å spille fast, men Owen vil nok få sjansen til å spille seg inn på laget igjen.
Tror også at dette med lange baller opp mot Viduka kommer mer bort i en 4-4-2 formasjon, og som vi har sett så fungerer lange baller dårlig. Ameobi er faktisk bedre å bruke da enn Viduka, etter min mening.

Utheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #29 på: 29. Aug. 2007, 14:32 »
Jeg har trua på denne startoppstillingen:

Harper

Taylor - Cacapa - Rozehnal - Enrique

Geremi
         Milner       -       N'zogbia

Ameobi  -  Martins   -   Owen

Emre har slitt lenge med skade, dermed er det veldig tvilsomt at han starter, men han vill etter all sannsynlighet sitte på benken. Jeg er litt spent på hvem Sam velger å ha med seg som reserve beck. Tror det dog blir Edgar, som deler seter med Smith, Viduka, Emre og Given.
whoopwhoop