20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Sitat fra: danield p? 24. Aug. 2007, 15:43Sitat fra: Joakim p? 24. Aug. 2007, 15:36Hva med å avslutte siteringssjuka nå?Siterer akkurat det jeg føler for jeg, når det passer seg.For en holdning. Blir desverre bare mer og mer av slikt på det forumet her.
Sitat fra: Joakim p? 24. Aug. 2007, 15:36Hva med å avslutte siteringssjuka nå?Siterer akkurat det jeg føler for jeg, når det passer seg.
Hva med å avslutte siteringssjuka nå?
Du skjønner det hvis du har sett noen forum hvor de ikke har slike regler. Tråden blir uleselig tilslutt. Akkurat i dette tilfellet er det ikke så ille, men generelt sett så er det best hvis folk faktisk bruker sitering osv riktig...
det værste jeg ser er når feks han som starter en topic skriver et laangt innlegg og nestenmann quoter dette i post nr 2 og skriver typisk "enig med deg". men ellers så synes jeg ikke dette er noe problem her
det værste jeg ser er når feks han som starter en topic skriver et laangt innlegg og nestenmann quoter dette i post nr 2 og skriver typisk "enig med deg".